Ogłoszenie z dnia 2013-11-14
Krosno: Dostawa materiałów biurowych w ramach projektu pn. Smaki Pogranicza Polsko-Słowacka wymiana doświadczeń w dziedzinie turystyki kulinarno - krajoznawczej
Numer ogłoszenia: 463024 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krośnieński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego, ul. Bieszczadzka 1, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4375781, faks 013 4375715.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych w ramach projektu pn. Smaki Pogranicza Polsko-Słowacka wymiana doświadczeń w dziedzinie turystyki kulinarno - krajoznawczej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów biurowych w ramach projektu pn. Smaki pogranicza: Polsko - Słowacka wymiana doświadczeń w dziedzinie turystyki kulinarno - krajoznawczej. Zakres zamówienia: 1)przekładki do segregatora (ze skorowidzem) - 20 szt 2) karteczki samoprzylepne - 5 op. 2) karteczki samoprzylepne znaczniki - 5 op. 3)długopis metalowy - 10 szt 4)ołówek automat - 5 szt 5)ołówek zwykły - 5 szt 6) zakreślacz (min 4 kolory) - 2 op. 7) korektor paskowy - 2 szt 8) korektor zwykły - 3 szt 9) przybornik na biurko - organizer (z metalu lakierowany - czarny) - 2 szt 10)półka (szuflada) na dokumenty (przeźroczysta) - 4 szt. Miejsce dostawy - Starostwo Powiatowe w Krośnie, 38 - 400 Krosno, ul. Bieszczadzka 1, pok. 504..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego oraz budżet państwa za pośrednictwem Euroregionu Karpackiego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Slowacka 2007 - 2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Resgraph Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 19, 35-106 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 137,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 103,57
Oferta z najniższą ceną: 103,57 / Oferta z najwyższą ceną: 102,22
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art.70 PZP zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty, określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Za wyborem tego trybu ww. postępowaniu przemawiały obiektywne względy merytoryczne. Dostawy materiałów biurowych są realizowane, co roku w podobnym zakresie i obejmują asortyment o z góry wiadomej jakości. Zostały spełnione przesłanki art. 70 pzp tj. wartość zamówienia jest poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP. Przedmiot zamówienia jest typowy i nieskomplikowany. Zamawiane przedmioty są powszechnie dostępne - występują w wielu sklepach zarówno branżowych jak i zwykłych supermarketach, sklepach ze sprzętem elektronicznym, hurtowniach i giełdach. Mają również ustalone standardy jakościowe. Przedmiot zamówienia nie jest specjalistyczny.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Budowa drogi gminnej pomiędzy ul. Polną a ul. Sikorskiego w Krośnie
- Strefa Edukacyjno -Wypoczynkowa na Ósemkowym Wzgórzu
- Koszenie traw na niezagospodarowanych działkach Gminy Miasto Krosno oraz na terenach Skarbu Państwa w 2025 roku
- DOSTAWA MEBLI
- Przebudowa budynku internatu przy ul. Czajkowskiego 49 na lokale mieszkalne - opracowanie dokumentacji projektowej
- Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu medycznego II.
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- Dostawa artykułów biurowych dla USDK
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych do żłobka "Słoneczny Zakątek" w Mońkach.
- "Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.