Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-14
Sosnowiec: Dostawa sprzętu i wyposażania pracowni praktycznej nauki zawodu w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie - zadanie 4
Numer ogłoszenia: 463038 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i wyposażania pracowni praktycznej nauki zawodu w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie - zadanie 4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie - zadanie 4 . Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki przez Samorząd Województwa Śląskiego we współpracy ze Śląskim Kuratorium Oświaty oraz powiatami i miastami na prawach powiatu z terenu województwa śląskiego. 1.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część, wybrane części lub wszystkie części zamówienia. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Część I zamówienia dotyczy zakupu sprzętu ogrodniczego określonego w załączniku 2.1. do SIWZ. Część II zamówienia dotyczy zakupu urządzeń pomiarowych określonych w załączniku nr 2.2. do SIWZ. Część III zamówienia dotyczy zakupu generatora i syntezatora określonych w załączniku nr 2.3. do SIWZ. Część IV zamówienia dotyczy zakupu kamer i rejestratora określonych w załączniku nr 2.4. do SIWZ. 1.4. Ilekroć w przedmiocie zamówienia występuje nazwa konkretnego produktu lub określenia sugerujące nazwy konkretnych firm - należy uznać, iż podano produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w przedmiocie zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.5. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym (spotkania odpowiednio do potrzeb, kontakt telefoniczny, e-mailowy) w okresie realizacji dostawy, 2. informowanie o stanie realizacji dostawy w przypadku pojawiających się problemów istotnych dla realizacji dostawy, 3. stosowanie wytycznych w zakresie oznaczania projektów w ramach POKL i Księgi Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności, umieszczania na wszystkich materiałach godła Unii Europejskiej i logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji o współfinansowaniu materiałów ze środków UE w ramach POKL poprzez oklejenie dostarczonego sprzętu i pracowni zawodowej, 4. pozyskiwanie dodatkowych informacji koniecznych do właściwej realizacji dostawy, 5. transport do siedziby Zamawiającego na własny koszt (sprzęt należy dostarczyć do pok. 405, III piętro, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec), 6. dostosowanie harmonogramu prac związanych z doposażeniem pracowni (transport, itp.) do warunków i terminu wskazanego przez Zamawiającego, 7. Wykonawca zobowiązany jest do: - dostawy sprzętu fabrycznie nowego (nieużywanego), pierwszej kategorii (posiadający 100% wartości użytkowych, bez braków i uszkodzeń) - przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dla każdego typu dostarczanego sprzętu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6, 16.16.00.00-4, 16.31.00.00-1, 16.12.00.00-2, 38.41.00.00-2, 43.22.00.00-1, 38.29.40.00-2, 38.34.20.00-4, 31.12.00.00-3, 37.31.51.00-0, 38.65.15.00-8, 32.24.00.00-7, 32.33.31.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca do podpisania oferty ustanowi swojego reprezentanta wówczas jest zobowiązany załączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazać dokładny zakres umocowania w tym uprawienie do podpisania oferty, być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sosnowcu
Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych
al. Zwycięstwa 20, piętro 3, pokój 405
41-200 Sosnowiec lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych al. Zwycięstwa 20, piętro 3, pokój 405 41-200 Sosnowiec.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki przez Samorząd Województwa Śląskiego we współpracy ze Śląskim Kuratorium Oświaty oraz powiatami i miastami na prawach powiatu z terenu województwa śląskiego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu i wyposażania pracowni praktycznej nauki zawodu w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie - zadanie 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie - zadanie 4. Część I zamówienia dotyczy zakupu sprzętu ogrodniczego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdz. 3 oraz załączniku 2.1. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6, 16.16.00.00-4, 16.31.00.00-1, 16.12.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu i wyposażania pracowni praktycznej nauki zawodu w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie - zadanie 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie - zadanie 4. Część II zamówienia dotyczy zakupu urządzeń pomiarowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdz. 3 oraz załączniku 2.2. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6, 38.41.00.00-2, 43.22.00.00-1, 38.29.40.00-2, 38.34.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu i wyposażania pracowni praktycznej nauki zawodu w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie - zadanie 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu i wyposażania pracowni praktycznej nauki zawodu w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie - zadanie 4. Część III zamówienia dotyczy zakupu generatora i syntezatora - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdz. 3 oraz załączniku 2.3. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6, 31.12.00.00-3, 37.31.51.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu i wyposażania pracowni praktycznej nauki zawodu w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie - zadanie 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu i wyposażania pracowni praktycznej nauki zawodu w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie- zadanie 4.Część IV zamówienia dotyczy zakupu kamer i rejestratora - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdz. 3 i w załączniku nr 2.4. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6, 38.65.15.00-8, 32.24.00.00-7, 32.33.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. G. Daniłowskiego w Sosnowcu
- Ochrona imprezy masowej oraz ochrony dodatkowej poza imprezą masową "Sosnowiec Fun Festival" w dniach 06.06.2025 r. do 08.06.2025 r. na terenie ZPS przy Placu Zagłębia w Sosnowcu
- "Budowa windy zewnętrznej przy wejściu głównym do budynku Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu przy Placu Medyków 1"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy windy zewnętrznej w budynku Sądu Rejonowego w Będzinie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i nadzoru inwestorskiego - postępowanie nr 2
- ZP-2200-12/25 USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- Rozbudowa skrzyżowania ul. Braci Mieroszewskich z ul. Kasprzaka wraz z rozbudową fragmentu ul. Kasprzaka w ramach zadania pn.: Przebudowa ul. Kasprzaka w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z kosiarką bijakową tylno-boczną
- "Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Szkoły Przyszłości w Gminie Cieszków" - przetarg II
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na edukację"
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia cz. 2"
więcej: Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.