To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-09
Warszawa: Świadczenie usług serwisowych kserokopiarek marki RICOH użytkowanych w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej
Numer ogłoszenia: 46313 - 2011; data zamieszczenia: 09.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20081 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komunikacji Elektronicznej, ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5349259, 5349169, faks 022 5349341.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowych kserokopiarek marki RICOH użytkowanych w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę kompleksowej obsługi serwisowej oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych, wraz z ich wymianą, dla 47 szt. kserokopiarek firmy RICOH, będących w użytkowaniu Zamawiającego. Przedmiot zamówienia, o którym mowa powyżej obejmuje: 1) utrzymanie bez wezwania Zamawiającego w ciągłej sprawności kserokopiarek poprzez: a) prowadzenie stałej kontroli stanu kserokopiarek tj. m.in. czyszczenie, dokonywanie niezbędnych regulacji, diagnostykę, testowanie poprawności działania, itp., b) dostarczanie oraz montaż części zamiennych niezbędnych do zapewnienia prawidłowej i ciągłej pracy kserokopiarek, c) dostarczanie oraz wymianę materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek z wyjątkiem: zszywek, materiałów, na których nanoszony jest nadruk oraz tonerów do kolorowych kserokopiarek, 2) dokonywanie napraw, regulacji i kontroli stanu technicznego oraz usuwanie awarii kserokopiarek, 3) odbiór przez Wykonawcę wymienianych części zamiennych oraz zużytych materiałów eksploatacyjnych i opakowań po nich - stanowiących odpad poużytkowy i opakowaniowy w celu poddania ich recyklingowi, zgodnie z przepisami ustawy: a) z dnia 11 maja 2001 r. o obowiązkach przedsiębiorców w zakresie gospodarowania niektórymi odpadami oraz o opłacie produktowej i opłacie depozytowej (Dz. U. Nr 63, poz. 639 z późn. zm.) oraz b) z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.), 4) telefoniczną pomoc techniczną - helpdesk - w dniach roboczych, w godz. 8.00-16.00, 5) wykonywanie przeglądów i konserwacji kserokopiarek wg zaleceń ich producenta określonych w DTR w części dotyczącej przeglądów okresowych i konserwacyjnych. Przedmiot zamówienia, o którym mowa powyżej nie obejmuje: 1) usuwania usterek spowodowanych eksploatacją kserokopiarki niezgodną z instrukcją obsługi, 2) usuwania skutków uszkodzeń termicznych, chemicznych, uszkodzeń sznurów połączeniowych i sieciowych oraz uszkodzeń spowodowanych przez wyładowania atmosferyczne czy przepięcia w sieci, 3) usuwania skutków uszkodzeń mechanicznych bębnów, wałków, płyt szklanych i części obudowy, 4) usuwania usterek spowodowanych zamontowaniem przez Zamawiającego dodatkowego wyposażenia lub samodzielnym wykonaniem modyfikacji kserokopiarki, 5) prac związanych z integracją kserokopiarek ze środowiskiem informatycznym Zamawiającego. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określony został w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz załącznikach do umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EDIKO Spółka z o.o., ul. Nakielska 3, 01-106 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76508,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77932,80
Oferta z najniższą ceną: 77932,80 / Oferta z najwyższą ceną: 134302,42
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.