eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławCałodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku - siedzibie Centrum Sztuki IMPART przy ul. Mazowieckiej 17 we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-02

Wrocław: Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku - siedzibie Centrum Sztuki IMPART przy ul. Mazowieckiej 17 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 46325 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21009 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Sztuki IMPART, ul. Mazowiecka 17, 50-412 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3432962, faks 071 3432962.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku - siedzibie Centrum Sztuki IMPART przy ul. Mazowieckiej 17 we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku - siedzibie Centrum Sztuki IMPART przy ul. Mazowieckiej 17 we Wrocławiu: 1) Czynności ochrony realizowane będą całodobowo, przez wszystkie dni w tygodniu od dnia 15 marca 2010r. do 28 lutego 2011r. 2) Ochrona realizowana będzie przez jeden posterunek całodobowy w obsadzie jednoosobowej. 3) Ochrona realizowana będzie przez pracowników służb dozoru: nieuzbrojonych, wyposażonych w środki łączności (np. telefon komórkowy itp. ) i latarkę, wyposażonych w jednolite, estetyczne, czyste umundurowanie służbowe Wykonawcy z logo firmy wraz z identyfikatorem imiennym. 4) Wykonawca do wykonywania usług zatrudni pracowników ochrony w zakresie i zgodnie z postanowieniami zawartymi w SIWZ: a)posiadających co najmniej średnie wykształcenie, przeszkolonych w zakresie ustawy o ochronie osób w zakresie BHP i p.poż, b) posiadających odpowiednie cechy psychofizyczne i kulturę osobistą do wykonywania zadań objętych zamówieniem, nie karanych, o nienagannej opinii. 5) Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę wydzielone pomieszczenie do przechowywania rzeczy osobistych oraz przechowywania kluczy zapasowych. 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia przez pracowników Wykonawcy Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania: 1) zapewnienie ochrony mienia i osób przebywających w obiekcie i granicach ochranianego obszaru: wewnątrz i na zewnątrz budynku, 2) całodobowe prowadzenie ochrony budynku wraz z monitorowaniem prawidłowości jego zabezpieczenia, 3) kontrola pomieszczeń, drzwi, okien w całym obiekcie tj.: biur, sal prób, sal widowiskowych, pomieszczeń gospodarczych, sanitariatów po godzinach zakończenia działalności, 4) przeciwdziałanie kradzieżom, włamaniom, napadom, wandalizmowi i innym zakłóceniom spokoju i porządku, 5) usuwanie z terenu budynku osób postronnych, nie mających uzasadnionej potrzeby przebywania na jego terenie, 6) przeciwdziałanie problemom handlu obnośnego, 7) udzielanie informacji osobom przybywającym do instytucji dotyczących bieżącej działalności Centrum Sztuki IMPART, w tym w szczególności o: bieżącym repertuarze, cenach biletów wstępów na imprezy artystyczne, godzinach pracy instytucji, 8) obsługa połączeń telefonicznych, 9) obsługa i prowadzenie ciągłej kontroli nadzoru nad centralą systemu sygnalizacji włamania i napadu ( SSWiN ) oraz centralą Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożarowego SAP, 10) kontrola i otwieranie bramy wjazdowej dla potrzeb studia nagrań, transportu sprzętu na koncerty, spektakle, wywozu nieczystości i innych sytuacjach określonych przez Zamawiającego, 11) udzielanie niezbędnej pomocy w przypadku jakiegokolwiek zagrożenia personelowi instytucji do czasu przyjazdu odpowiednich służb. 12) kontrolowanie legalności wynoszenia i wnoszenia do budynku sprzętów, urządzeń, przedmiotów, itp. 13) natychmiastowe podejmowanie działań mających na celu minimalizację szkód powstałych w wyniku kradzieży, włamania, awarii instalacji m.in. elektrycznej, wodnej, CO, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń losowych, 14) niezwłoczne alarmowanie właściwych służb oraz osób funkcyjnych ze strony Zamawiającego w przypadku powstania zagrożenia dla osób lub mienia zgodnie z Instrukcją postępowania na wypadek awarii lub zagrożenia, 15) wykonywanie innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektu, zleconych przez Zamawiającego. 16) pełna znajomość topografii chronionego obiektu- rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz bieżącej działalności Zamawiającego, 17) zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zleceniodawcy w czasie obowiązywania umowy, i po jej zakończeniu. 18) prowadzenie niezbędnej dokumentacji (książka raportów, książka wydawania i przyjmowania kluczy). 19) Instrukcję postępowania na wypadek awarii lub zagrożenia Wykonawca otrzyma po zawarciu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 31.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe JAREXS Sp. z o.o., ul. Okólna 1A, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84354,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54691,75

  • Oferta z najniższą ceną: 7169,33 / Oferta z najwyższą ceną: 125477,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.