To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-02
Wrocław: Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku - siedzibie Centrum Sztuki IMPART przy ul. Mazowieckiej 17 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 46325 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21009 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Sztuki IMPART, ul. Mazowiecka 17, 50-412 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3432962, faks 071 3432962.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku - siedzibie Centrum Sztuki IMPART przy ul. Mazowieckiej 17 we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku - siedzibie Centrum Sztuki IMPART przy ul. Mazowieckiej 17 we Wrocławiu: 1) Czynności ochrony realizowane będą całodobowo, przez wszystkie dni w tygodniu od dnia 15 marca 2010r. do 28 lutego 2011r. 2) Ochrona realizowana będzie przez jeden posterunek całodobowy w obsadzie jednoosobowej. 3) Ochrona realizowana będzie przez pracowników służb dozoru: nieuzbrojonych, wyposażonych w środki łączności (np. telefon komórkowy itp. ) i latarkę, wyposażonych w jednolite, estetyczne, czyste umundurowanie służbowe Wykonawcy z logo firmy wraz z identyfikatorem imiennym. 4) Wykonawca do wykonywania usług zatrudni pracowników ochrony w zakresie i zgodnie z postanowieniami zawartymi w SIWZ: a)posiadających co najmniej średnie wykształcenie, przeszkolonych w zakresie ustawy o ochronie osób w zakresie BHP i p.poż, b) posiadających odpowiednie cechy psychofizyczne i kulturę osobistą do wykonywania zadań objętych zamówieniem, nie karanych, o nienagannej opinii. 5) Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę wydzielone pomieszczenie do przechowywania rzeczy osobistych oraz przechowywania kluczy zapasowych. 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia przez pracowników Wykonawcy Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania: 1) zapewnienie ochrony mienia i osób przebywających w obiekcie i granicach ochranianego obszaru: wewnątrz i na zewnątrz budynku, 2) całodobowe prowadzenie ochrony budynku wraz z monitorowaniem prawidłowości jego zabezpieczenia, 3) kontrola pomieszczeń, drzwi, okien w całym obiekcie tj.: biur, sal prób, sal widowiskowych, pomieszczeń gospodarczych, sanitariatów po godzinach zakończenia działalności, 4) przeciwdziałanie kradzieżom, włamaniom, napadom, wandalizmowi i innym zakłóceniom spokoju i porządku, 5) usuwanie z terenu budynku osób postronnych, nie mających uzasadnionej potrzeby przebywania na jego terenie, 6) przeciwdziałanie problemom handlu obnośnego, 7) udzielanie informacji osobom przybywającym do instytucji dotyczących bieżącej działalności Centrum Sztuki IMPART, w tym w szczególności o: bieżącym repertuarze, cenach biletów wstępów na imprezy artystyczne, godzinach pracy instytucji, 8) obsługa połączeń telefonicznych, 9) obsługa i prowadzenie ciągłej kontroli nadzoru nad centralą systemu sygnalizacji włamania i napadu ( SSWiN ) oraz centralą Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożarowego SAP, 10) kontrola i otwieranie bramy wjazdowej dla potrzeb studia nagrań, transportu sprzętu na koncerty, spektakle, wywozu nieczystości i innych sytuacjach określonych przez Zamawiającego, 11) udzielanie niezbędnej pomocy w przypadku jakiegokolwiek zagrożenia personelowi instytucji do czasu przyjazdu odpowiednich służb. 12) kontrolowanie legalności wynoszenia i wnoszenia do budynku sprzętów, urządzeń, przedmiotów, itp. 13) natychmiastowe podejmowanie działań mających na celu minimalizację szkód powstałych w wyniku kradzieży, włamania, awarii instalacji m.in. elektrycznej, wodnej, CO, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń losowych, 14) niezwłoczne alarmowanie właściwych służb oraz osób funkcyjnych ze strony Zamawiającego w przypadku powstania zagrożenia dla osób lub mienia zgodnie z Instrukcją postępowania na wypadek awarii lub zagrożenia, 15) wykonywanie innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektu, zleconych przez Zamawiającego. 16) pełna znajomość topografii chronionego obiektu- rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz bieżącej działalności Zamawiającego, 17) zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zleceniodawcy w czasie obowiązywania umowy, i po jej zakończeniu. 18) prowadzenie niezbędnej dokumentacji (książka raportów, książka wydawania i przyjmowania kluczy). 19) Instrukcję postępowania na wypadek awarii lub zagrożenia Wykonawca otrzyma po zawarciu umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 31.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usługowe JAREXS Sp. z o.o., ul. Okólna 1A, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84354,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54691,75
Oferta z najniższą ceną: 7169,33 / Oferta z najwyższą ceną: 125477,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.