Ogłoszenie z dnia 2012-11-21
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego do Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie dla projektu: NUKAT: Autostrada Informacji Cyfrowej objętego finansowaniem ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, priorytet 2.3.
Numer ogłoszenia: 463648 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski Biblioteka Uniwersytecka , Dobra 56/66, 00-312 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 55 25 660, faks 0-22 55 25 659.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego do Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie dla projektu: NUKAT: Autostrada Informacji Cyfrowej objętego finansowaniem ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, priorytet 2.3..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Biblioteki Uniwersyteckiej: 1) Część I zamówienia - dyski twarde 2) Część II zamówienia - urządzenia sieciowe 3) Część III zamówienia - komputerowege stanowisko sterowania skanerem wraz monitorami 4) Część IV zamówienia - oprogramowanie dedykowane do obłsugi skanera 5) Część V zamówienia - serwer aplikacji z zasilaczem awaryjnym i przełącznikiem KVM 6) Część VI zamówienia - 3 zestawy komputerowe typu A, B i C 7) Część VII zamówienia - szafa montażowa typu RACK z kablem światłowodowym 8) Część VIII zamówienia - przełącznik FC 9) Część IX zamówienia - zestaw: tablet z przenośną stacją dokującą (klawiaturą) 10) Część X zamówienia - projektor Załacznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanych dalej Specyfikacją lub SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.20.00-8, 48.82.20.00-6, 31.15.40.00-0, 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 32.42.00.00-3, 37.45.33.00-1, 38.65.21.00-1, 32.56.20.00-0, 39.13.40.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każda Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości właściwej dla określonej Części zamówienia. 2. Kwoty wadium dla poszczególnych Części wynoszą odpowiednio: 1) Część I - 1.000 PLN 2) Część II - 1.000 PLN 3) Część III - 300 PLN 4) Część IV - 300 PLN 5) Część V - 2.000 PLN 6) Część VI - 1.000 PLN 7) Część VII - 0 PLN 8) Część VIII - 1.000 PLN 9) Część IX - 200 PLN 10) Część X - 400 PLN 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wykluczony Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium. 4. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) gwarancjach bankowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Art. 6 b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium, np. w kasie Zamawiającego lub w banku. Zaleca się potwierdzenie kopii przelewu - za zgodność z oryginałem - zgodnie z zapisem Art. 10 § 1 ust. 7 niniejszej SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto: a. Wykonawcy krajowi: Uniwersytet Warszawski, Bank MILLENNIUM S.A., konto 12 1160 2202 0000 0000 6084 9173. b) Wykonawcy zagraniczni: Nazwa rachunku: Uniwersytet Warszawski Adres odbiorcy: ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa Nazwa i adres banku: Bank Millennium S.A., ul. Żaryna 2A, 02-593 Warszawa Numer konta bankowego: 12 1160 2202 0000 0000 6084 9173 IBAN: PL 12 1160 2202 0000 0000 6084 9173 Swift: BIGBPLPWXXX Wadium wniesione przelewem na konto Uniwersytetu Warszawskiego uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania Ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. Wnosząc wadium należy wpisać: wadium i numer postępowania 12/51/2012.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3.2.1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, to jest:: 1) dla Części I - co najmniej 2 dostawy polegające na dostarczeniu dysków twardych o wartości brutto nie mniejszej niż 40.000,- złotych każda, 2) dla Części II - co najmniej 2 dostawy polegające na dostarczeniu urządzeń sieciowych o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,- złotych każda, 3) dla Części III - co najmniej 2 dostawy polegające na dostarczeniu skanerów do mikrofilmów o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,- złotych każda, 4) dla Części IV - co najmniej 2 dostawy polegające na dostarczeniu pakietów oprogramowania o wartości brutto nie mniejszej niż 16.000,- złotych każda, 5) dla Części V - co najmniej 2 dostawy polegające na dostarczeniu i rozbudowie serwerów o wartości brutto nie mniejszej niż 60.000,- złotych każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wartości te sumują się w przypadku ubiegania się o więcej niż jedną część zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnieniu wszystkich wymaganych parametrów technicznych - szczegółowy opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia, obejmujący między innymi wszystkie wymagane dane techniczne wymienione w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ). W formularzu należy podać nazwę własną i, lub symbol, typ, model oferowanego urządzenia, szczegółową konfigurację parametrów technicznych wraz z wymienionymi nazwami własnymi poszczególnych podzespołów i nazwę producenta.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Uniwersytecka w Warszawie
Sekretariat
ul. Dobra 56/66
00-312 Warszawa
fax.: (+48) 0-22 55 25 659.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Biblioteka Uniwersytecka w Warszawie Sekretariat, pok. 246 ul. Dobra 56/66 00-312 Warszawa fax.: (+48) 0-22 55 25 659.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, priorytet 2.3..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dyski twarde.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dysk twardy 2 TB - 120 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.20.00-8, 48.82.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: urządzenia sieciowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przełącznik sieciowy L2 - 25 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.15.40.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: komputerowe stanowisko sterowania skanerem wraz monitorami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputerowe stanowisko sterowania skanerem wraz monitorami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: oprogramowanie do obsługi skanera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputerowego stanowiska sterowania skanerem wraz monitorami + szkolenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: serwer aplikacji z zasilaczem awaryjnym i przełącznikiem KVM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serwer aplikacji z zasilaczem awaryjnym i przełącznikiem KVM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zestawy komputerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy komputerowe - 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: szafa montażowa typu RACK z kablem światłowodowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szafa montażowa typu RACK (1 szt) z kablem światłowodowym 50 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.45.33.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: przełącznik FC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przełącznik FC - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: tablet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw: tablet z przenośną stacją dokującą (klawiaturą) - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.56.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: projektor.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: projektor - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.40.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I WDROŻENIE URZĄDZEŃ UTM
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.