eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzegOCZYSZCZANIE MECHANICZNE DRÓG (ULIC) POWIATOWYCH Z PODZIAŁEM NA I,II,III ZADANIA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-16

Brzeg: OCZYSZCZANIE MECHANICZNE DRÓG (ULIC) POWIATOWYCH Z PODZIAŁEM NA I,II,III ZADANIA
Numer ogłoszenia: 46364 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24022 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu, ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4113840, faks 077 4113845.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCZYSZCZANIE MECHANICZNE DRÓG (ULIC) POWIATOWYCH Z PODZIAŁEM NA I,II,III ZADANIA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Oczyszczanie mechaniczne dróg (ulic) powiatowych z podziałem na I,II,III zadania: I zadanie - dotyczy miasta Brzeg, II zadanie - dotyczy miasta Lewin Brzeski, III zadanie - dotyczy miasta Grodków. przy użyciu zamiatarki mechanicznej z wszelkich zanieczyszczeń na całej szerokości nawierzchni jezdni ,usuwanie padliny i opróżnianie koszy ZADANIE I - MIASTO BRZEG : 1)oczyszczanie mechaniczne - powierzchnia oraz lokalizacja ulic powiatowych przewidzianych do zamiatania mechanicznego i opróżniania koszy została wykazana w załączniku nr 12 stanowiącego integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamiatanie mechaniczne winno odbywać się przy użyciu zamiatarki mechanicznej (szczotki mechanicznej) i dotyczy całej powierzchni nawierzchni ulic. Usługa powinna odbywać się w okresie : 1)mechaniczne zamiatanie - rozpoczęcie : do 3 dni od dnia podpisania umowy - zakończenie: 30.11.2011r., 2) opróżnianie koszy - rozpoczęcie : do 3 dni od dnia podpisania umowy - zakończenie: 31.12.2011r. tzn. 4-krotnie w ciągu miesiąca kalendarzowego, raz w tygodniu. Łączna krotność wynosi 36 razy. Opróżnianie koszy dwa razy w tygodniu tj. 40 koszy x 2 razy przez 44 tygodnie. Zamawiający w miarę potrzeb będzie zlecał wykonawcy wykonanie usługi pisemnie lub telefonicznie co najmniej na dwa dni przed zamiarem wykonania usługi. ZADANIE II - MIASTO LEWIN BRZESKI, oczyszczanie mechaniczne - powierzchnia oraz lokalizacja ulic powiatowych przewidzianych do zamiatania mechanicznego została wykazana w załączniku nr 13 stanowiącego integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamiatanie mechaniczne winno odbywać się przy użyciu zamiatarki mechanicznej (szczotki mechanicznej) i dotyczy całej powierzchni nawierzchni ulic. Usługa powinna odbywać się w okresie : 1)mechaniczne zamiatanie - rozpoczęcie : do 3 dni od dnia podpisania umowy - zakończenie: 30.11.2011r., 2) opróżnianie koszy - rozpoczęcie : do 3 dni od dnia podpisania umowy - zakończenie: 31.12.2011r. tzn. 2-krotnie w ciągu miesiąca kalendarzowego, raz na dwa tygodnie. Łączna krotność wynosi 18 razy. Opróżnianie koszy dwa razy w tygodniu tj. 10 koszy x 2 razy przez 44 tygodnie. Zamawiający w miarę potrzeb będzie zlecał wykonawcy wykonanie usługi pisemnie lub telefonicznie co najmniej na dwa dni przed zamiarem wykonania usługi. ZADANIE III - MIASTO GRODKÓW, oczyszczanie mechaniczne - powierzchnia oraz lokalizacja ulic powiatowych przewidzianych do zamiatania mechanicznego została wykazana w załączniku nr 14 stanowiącego integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamiatanie mechaniczne winno odbywać się przy użyciu zamiatarki mechanicznej (szczotki mechanicznej) i dotyczy całej powierzchni nawierzchni ulic. Usługa powinna odbywać się w okresie: 1)mechaniczne zamiatanie - rozpoczęcie : do 3 dni od dnia podpisania umowy - zakończenie: 30.11.2011r. 2) opróżnianie koszy - rozpoczęcie : do 3 dni od dnia podpisania umowy - zakończenie: 31.12.2011r. tzn. 2-krotnie w ciągu miesiąca kalendarzowego, raz na dwa tygodnie. Łączna krotność wynosi 17 razy. W m-cu marcu - 1 raz. Opróżnianie koszy dwa razy w tygodniu tj. 3 kosze x 2 razy przez 44 tygodnie. Zamawiający w miarę potrzeb będzie zlecał wykonawcy wykonanie usługi pisemnie lub telefonicznie co najmniej na dwa dni przed zamiarem wykonania usługi. Wykonawca składa ofertę na każde zadanie oddzielnie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: I zadanie - dotyczy miasta Brzeg

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zaklad Higieny Komunalnej Sp. z o.o., ul.Saperska 1, 49-300 Brzeg, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90009,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45793,45

  • Oferta z najniższą ceną: 45793,45 / Oferta z najwyższą ceną: 71733,17

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: II zadanie - dotyczy miasta Lewin Brzeski

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Higieny Komunalnej Sp. z o.o., ul.Saperska 1, 49-300 Brzeg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38779,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17793,97

  • Oferta z najniższą ceną: 17793,97 / Oferta z najwyższą ceną: 145650,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: III zadanie - dotyczy miasta Grodków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMUNALNIK Sp. z o.o., ul.Sienkiewicza 28-30, 49-200 Grodków, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19475,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5261,25

  • Oferta z najniższą ceną: 5261,25 / Oferta z najwyższą ceną: 42836,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.