Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-21
Bielsko-Biała: Dostawa sortów mundurowych dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Bielsku-Białej (II postępowanie)
Numer ogłoszenia: 463752 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska , ul. Kołłątaja 10, 43-300 Bielsko-Biała, tel. 033 82-281-14, 82-281-15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.smbb.bip.wizja.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Bielsku-Białej (II postępowanie).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Bielsku-Białej. Wzory sortów mundurowych muszą być zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28.07.1998r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998r. Nr 112 poz. 713 z późniejszymi zmianami) 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania: -ZADANIE NR 1 - dostawa sortów mundurowych - ubiór wyjściowy -ZADANIE NR 2 - dostawa sortów mundurowych - kurtka ? wyjściowa. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzach ofertowych, stanowiących załączniki 1-1- 1-2 do niniejszej SIWZ. 4.Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty po jednym wzorcowym asortymencie z sortów wyszczególnionych w formularzach ofertowych, stanowiących załączniki 1-1 - 1-2 do SIWZ, zgodnie z naszymi wymaganiami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Jakość i funkcjonalność - 60
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smbb.bip.wizja.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska 43-300 Bielsko-Biała ul. Kołłątaja 10 - SIWZ bezpłatna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Straż Miejska 43-300 Bielsko-Biała ul. Kołłątaja 10 - pokój 102 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sortów mundurowych - ubiór wyjściowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z zał. 1-1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość i funkcjonalność - 60
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sortów mundurowych - kurtka 3/4 wyjściowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z zał. 1-2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość i funkcjonalność - 60
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową bulodromu, street workout oraz mini boiska do piłki nożnej przy ul. Słowackiego w Bielsku-Białej (...).
- Eksploatacja i utrzymanie w sprawności technicznej wskazanych miejskich fontann zlokalizowanych na terenie miasta Bielsko-Biała.
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. M. Konopnickiej i ul. Traugutta w Czechowicach-Dziedzicach
- 19/25 - Dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych
- Zakup tonerów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Utrzymanie oświetlenia ulicznego, stanowiącego własność Gminy Bielsko-Biała, w pełnej sprawności technicznej, zapewniającej oświetlenie w okresie od zmroku do świtu.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tzw. techniczna dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o. tj. dostarczenie odzieży roboczej, medycznej i technicznej dla pracowników Zamawiającego - zamówienie nr 2
- Dostawa sortów mundurowych, sortów BHP, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suchedniów w roku 2025
- Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej i ochronnej, butów roboczych i ochronnych oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Parku Śląskiego S.A. im. Gen. J. Ziętka w Chorzowie na rok 2025
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Strzyżów 2025.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Białowieża w 2025 r
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.