To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-02
Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony nr 05/PN/15 na dostawę wyrobów medycznych przeznaczonych do zabiegów okulistycznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 207 000 euro
Numer ogłoszenia: 46387 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37300 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 24 52, faks 32 779 59 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 05/PN/15 na dostawę wyrobów medycznych przeznaczonych do zabiegów okulistycznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 207 000 euro.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych przeznaczonych do zabiegów okulistycznych dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w (jeżeli dotyczy): - Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 16, poz. 76), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010 r. Nr 186, poz. 1252), - Dyrektywie 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r - dotyczącej wyrobów medycznych ze zmianami. 3. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 4. Zamówiony towar winien być dostarczony w godzinach 7.00-14.00 do wskazanego pomieszczenia Apteki Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., nie dłużej niż w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający będzie uprawniony do sprawdzenia partii dostarczonego przedmiotu zamówienia i w razie stwierdzenia zastrzeżeń, do zgłoszenia reklamacji oraz zwrotu wadliwego towaru albo skorzystania z innych uprawnień przewidzianych w kodeksie cywilnym. 7. Wykonawca będzie uwzględniał reklamacje jakościowe i ilościowe dotyczące dostaw przedmiotu zamówienia na swój koszt w ciągu 14 dni licząc od dnia przesłania zgłoszenia reklamacji. Termin załatwienia reklamacji jakościowej będzie liczony od dnia przesłania pisma reklamacyjnego wraz z reklamowanym towarem. 8. Depozyt soczewek w zakresie oferty na pakiet 2, 3, 4. Przedmiot zamówienia zostanie przekazany i zdeponowany przez Wykonawcę w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy bezpośrednio na Bloku Operacyjnym Okulistycznym, protokołem zdawczo - odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli obu stron. 9. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta . Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Modele wzorcowe stanowią przykładowe produkty spełniające wymogi Zamawiającego. 10. Koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego obciążają Wykonawcę.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10 - Soczewki śródoczne 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MDT Sp. z o.o., ul. Skośna 12 A, Kraków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5580,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4101,84
Oferta z najniższą ceną: 4101,84 / Oferta z najwyższą ceną: 7012,98
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDIRO EDWARD I ROBERT ŁUKASZEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EDIRO EDWARD I ROBERT ŁUKASZEWICZ SPÓŁKA JAWNA
- EDIRO Edward i Robert Łukaszewicz Spółka Jawna, ul. Lazurowa 185/3, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70956,00
Oferta z najniższą ceną: 70956,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70956,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alcon Polska Sp. z o.o., ul. Marynarska 15, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 153900,00
Oferta z najniższą ceną: 153900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 153900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alcon Polska Sp. z o.o., ul. Marynarska 15, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15228,00
Oferta z najniższą ceną: 15228,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15228,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alcon Polska Sp. z o.o., ul. Marynarska 15, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30974,40
Oferta z najniższą ceną: 30974,40 / Oferta z najwyższą ceną: 30974,40
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MDT Sp. z o.o., ul. Skośna 12 A, Kraków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1050,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 356,40
Oferta z najniższą ceną: 356,40 / Oferta z najwyższą ceną: 421,20
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDIRO EDWARD I ROBERT ŁUKASZEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EDIRO EDWARD I ROBERT ŁUKASZEWICZ SPÓŁKA JAWNA
- EDIRO Edward i Robert Łukaszewicz Spółka Jawna, ul. Lazurowa 185/3, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1836,00
Oferta z najniższą ceną: 1836,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1836,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alcon Polska Sp. z o.o., ul. Marynarska 15, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6276,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6778,08
Oferta z najniższą ceną: 6778,08 / Oferta z najwyższą ceną: 6778,08
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych rehabilitacyjnych - znajdujących się w jednostkach organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka", w zakresie wymaganym przez Ustawę o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022
- Usługa serwisowa sprzętu medycznego
- Sporządzenie wznowienia granic wraz z projektem podziału, projektów podziałów oraz ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych między gruntami tworzącymi brzegi cieków naturalnych (...).
- "Sporządzenie planu ogólnego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz opracowaniem ekofizjograficznym dla miasta Ruda Śląska"
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w budynku przy ul. Kard. A. Hlonda 16 w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO DRUKOWANIA MODELI STEREOLITOGRAFICZNYCH
- Dostawa materiałów zużywalnych do diagnostyki obrazowej
- Dostawę produktu leczniczego matrycy z klejem do tkanek
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.