eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławBezgotówkowa dostawa paliw ciekłych do samochodów osobowych Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-21

Wrocław: Bezgotówkowa dostawa paliw ciekłych do samochodów osobowych Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 463920 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych , ul. Ofiar Oświęcimskich 12, 50-069 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 346 08 84, faks 71 343 75 28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wijhars.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowa dostawa paliw ciekłych do samochodów osobowych Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa dostawa paliw ciekłych do samochodów osobowych Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych we Wrocławiu. Zamówienie obejmuje zakup paliwa w szacunkowych ilościach w przewidzianym okresie realizacji umowy i wynosi: Benzyny bezołowiowej PB 95 CPV 09132100-4 - 3 000 litrów Oleju napędowego CPV 09134100-8 - 9 500 litrów W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wyda i dostarczy 6 kart paliwowych identyfikacyjnych do pojazdów wskazanych przez Zamawiającego. Opłata za 1 kartę paliwową identyfikacyjną wyniesie nie więcej niż 15 zł. brutto. 2. Wykonawca ma obowiązek zagwarantować wysoką jakość sprzedawanych paliw spełniających wymagania rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego na wybranej stacji paliw Wykonawcy, świadectwo jakości dostarczonego paliwa, potwierdzającego zgodność sprzedawanego paliwa z normami. 4. Odbiór paliwa odbywać się będzie w miarę potrzeb, sukcesywnie, na terenie całego kraju ( Polski). Tankowanie będzie odbywało się wyłącznie i bezpośrednio do samochodu, do którego przypisana jest paliwowa karta identyfikacyjna. 5. Wymaga się, aby co najmniej jedna stacja paliwowa Wykonawcy była położona w promieniu nie dłuższym niż 10 km od siedziby Zamawiającego tj. od ul. Ofiar Oświęcimskich 12 we Wrocławiu oraz w odległości do 15 km od siedziby Oddziału WIJHAR-S w Żarskiej Wsi (gmina Zgorzelec - woj. dolnośląskie). Zamawiający wymaga, aby ilość stacji paliw Wykonawcy na terenie kraju (Polski), w których można zatankować paliwo wynosiła nie mniej niż 100 stacji. 6. Tankowanie paliw ciekłych na stacjach paliwowych odbywać się będzie w formie bezgotówkowej na podstawie paliwowych kart identyfikacyjnych wystawionych na każdy samochód. Wykonawca ma obowiązek wydać i dostarczyć Zamawiającemu paliwowe karty identyfikacyjne przypisane do poszczególnych samochodów Zamawiającego w terminie do 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dniu podpisania umowy pisemną instrukcję z zakresu dokonywania transakcji bezgotówkowych przy użyciu paliwowych kart identyfikacyjnych lub udostępni taką instrukcję na swojej stronie internetowej i zawiadomi o tym Zamawiającego. 7. Wymaga się od Wykonawcy unieważnienia oraz wydania nowej karty w terminie do 14 dni roboczych, po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia o zagubieniu, kradzieży, zmianie dotychczasowych danych lub zniszczeniu paliwowej karty identyfikacyjnej. Wykonawca zapewni natychmiastową blokadę utraconej karty po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego lub umożliwi Zamawiającemu dokonywanie samodzielnej blokady karty poprzez bezpłatny dostęp do strony internetowej Wykonawcy w ramach wynagrodzenia za przedmiot zamówienia. Zamawiający, nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonane na podstawie utraconej karty przez osoby nieuprawnione, po telefonicznym zgłoszeniu lub samodzielnej blokadzie karty przez Zamawiającego. 8. Za zatankowane paliwo Wykonawca będzie wystawiał dwa razy w miesiącu zbiorcze faktury VAT wraz z załącznikiem. Okres rozliczeniowy nie może być krótszy niż 10 dni. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. W fakturze lub załączniku do faktury winny być wyszczególnione następujące informacje: nazwa produktu, nr rejestracyjny samochodu, nr paliwowej karty identyfikacyjnej, miejscowość i nr stacji paliw, data i godzina tankowania, ilość zatankowanego paliwa, wartość netto, podatek VAT, wartość brutto, wielkość zastosowanego opustu (w % i zł) i wartość brutto po opuście (do zapłaty). Zamawiający dopuszcza dostarczenie powyższych danych do faktury drogą elektroniczną. 9. Należność za pobrane paliwo ustala się na podstawie ilości faktycznie zatankowanego paliwa, ceny dziennej na stacji paliw (cena z dystrybutora) pomniejszonej o opust wskazany w ofercie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji określonej w umowie części dostawy paliw ciekłych, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. 11. Wykonawcy składający oferty winni przedłożyć wykaz rozmieszczenia na terenie Polski sieci stacji paliw ciekłych podległych Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z SIWZ i ustawą Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z SIWZ i ustawą Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z SIWZ i ustawą Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z SIWZ i ustawą Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z SIWZ i ustawą Prawo Zamówień Publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 2. Wykaz rozmieszczenia na terenie Polski sieci stacji paliw ciekłych podległych Wykonawcy- załącznik nr 6. 3. Dokument potwierdzający średnią cenę brutto 1 litra oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95. Wykonawcy w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Cena na dokumencie musi odpowiadać cenie brutto za 1 litr paliwa (bez rabatu) podanej w ofercie cenowej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany treści umowy mogą być dokonywane - pod rygorem nieważności takiej zmiany - w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy, jedynie w następujących okolicznościach: - w przypadku zmiany: nazwy, adresu, statusu firmy, - w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których zmiana ta będzie dotyczyła.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wijhars.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych we Wrocławiu ul. Ofiar Oświęcimskich 12 50-069 Wrocław , I piętro pokój nr 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 08:30, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych we Wrocławiu ul. Ofiar Oświęcimskich 12, 50-069 Wrocław, I piętro pokój nr 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.