Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-14
Koluszki: Zakup jednego nowego autobusu 24 - 26 osobowego, w tym 1 kierowca przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 463922 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie na Rzecz Osób Niepełnosprawnych "Razem" , Ul. Pomorska 5, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 44 714 19 20, faks 44 714 19 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup jednego nowego autobusu 24 - 26 osobowego, w tym 1 kierowca przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego jednego autobusu 24 -26 osobowego, w tym 1 kierowca, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim. Zakupiony samochód będzie przeznaczony do użytkowania na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej przy Stowarzyszeniu na Rzecz Osób Niepełnosprawnych RAZEM w Koluszkach. Minimalne wymagania jakie powinien spełniać autobus i informację dotyczące przedmiotu przetargu nieograniczonego 1. Nadwozie 1) przystosowane do przewozu 24 - 26 osób w tym 1 kierowca, 2) liczba miejsc dla osób na wózku inwalidzkim: 1 ( fotele demontowane w celu przymocowania wózka) 3) nadwozie typu furgon - przeszklone, 4) nadwozie stalowe o jednolitej konstrukcji, ocynkowane, lakier metalizowany - kolor dowolny, oprócz białego. 2. Silnik 1) wysokoprężny z turbodoładowaniem, wtrysk bezpośredni, 2) paliwo - olej napędowy, 3) pojemność silnika w zakresie: min. 2500 cm3 - max. 3500 cm3 4) moc silnika min. 150 KM, 3. Wyposażenie 1) system ABS, 2) immobiliser, 3) układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, 4) klimatyzacja manualna dachowa dwustrefowa, 5) dodatkowe ogrzewanie tylnej części pasażerskiej, 6) elektryczne otwieranie szyb przód, 7) zewnętrzne lusterka podgrzewane i regulowane elektrycznie, 8) światła przeciw mgielne tylne, 9) centralny zamek sterowany zdalnie, 10) auto alarm, 11) fabryczny zestaw radiowy z odtwarzaczem CD i USB z nagłośnieniem i mikrofonem, 12) poduszka powietrzna dla kierowcy 13) fotel kierowcy z regulacją wysokości, przesuwu i pochylenia oparcia oraz z podłokietnikiem i pasem bezpieczeństwa, 14) drzwi przednie prawe przeszklone, montowane fabrycznie, otwierane elektrycznie, 15) tapicerowana podsufitka i część pasażerska, 16) pełne przeszklenie samochodu, szyby przyciemnione fabrycznie, 17) drzwi tylne 2 skrzydłowe przeszklone, 18) ogrzewane szyby tylne z wycieraczkami, 19) uchylne lub przesuwne okienka w szybach bocznych części pasażerskiej, 20) antypoślizgowa wykładzina, 21) gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka pierwszej pomocy, 22) koło zapasowe i komplet narzędzi, 23) komplet 4 opon zimowych z felgami, 24) dodatkowe oświetlenie przestrzeni pasażerskiej, 25) kołpaki ozdobne kół, 26) zamontowany hak holowniczy. 4. Układ przeniesienia napędu 1) skrzynia biegów - manualna: 5-cio lub 6-cio biegowa (plus bieg wsteczny) 5. Zabudowa specjalna 1) przystosowanie 1 miejsca dla wózka inwalidzkiego ( możliwość wymontowania siedzeń) 2) drzwi autobusu umożliwiające wjazd wózka inwalidzkiego, 3) składany podjazd z powłoką antypoślizgową umożliwiającą wprowadzenie wózka inwalidzkiego do pojazdu ( listwy wjazdowe - szyny najazdowe) 4) pasy do mocowania wózka inwalidzkiego i osoby niepełnosprawnej, 5) szyny podłogowe do mocowania wózka, 6) zamontowane uchwyty ułatwiające wsiadanie, 7) wymagane oznakowanie pojazdu - symbolem wózka inwalidzkiego z przodu i tyłu pojazdu oraz logiem PFRON, 8) ostrzegawcze kierunkowskazy dachowe, 6. Wymagania dodatkowe 1) auto fabrycznie nowe, nieużytkowane, nie wystawowe, rok produkcji 2013, 2) gwarancja na lakier co najmniej 2 lata, 3) gwarancja na silnik i podzespoły na okres co najmniej 2 lata bez limitu kilometrów, 4) norma spalania - autobus powinien spełniać normę emisji spalin EURO 5 potwierdzoną świadectwem homologacji lub innym dokumentem. 5) gwarancja na perforację nadwozia co najmniej 10 lat, 7. Wymagane dokumenty oferowanego pojazdu. 1) Oferowany pojazd musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003 r, Nr 32 poz. 262 ze zmianami) samochód musi posiadać świadectwo homologacji z przeznaczeniem do przewozu osób niepełnosprawnych lub homologacje na samochód bazowy i potwierdzenie przystosowania pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych wydane przez stację kontroli pojazdów dopuszczenia do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca powinien posiadać i przekazać Zamawiającemu wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa, umożliwiające rejestrację pojazdu z przeznaczeniem do przewozu osób niepełnosprawnych. 2) Oferowany pojazd musi posiadać Świadectwo Homologacji w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24.10.2005 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep ( Dz. U. z 2005 r, Nr 238 poz. 2010 ze zmianami). 3) Oferowany pojazd zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10.05 .2011 r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych ( Dz. U. z 2011 r. Nr 96 poz. 559 ) musi spełniać normy emisji spalin minimum EURO 5..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz gdy Wykonawca załączy aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz oferty ( załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), 2) Wypełniony formularz zawierający opis podstawowych minimalnych parametrów technicznych i wyposażenia autobusu - załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), 3) W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach : a) w uzasadnionych przypadkach, lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, kiedy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia jednak nie dłużej niż o 30 dni, b) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia koniecznych zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać takiej zmiany. c) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany te wynikły w trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający za zgodą Wykonawcy może dokonać takiej zmiany
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wtzkoluszki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie na Rzecz Osób Niepełnosprawnych RAZEM z siedzibą w Koluszkach przy ul. Pomorskiej 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 09:30, miejsce: sekretariat Stowarzyszenia na Rzecz Osób Niepełnosprawnych RAZEM z siedzibą w Koluszkach przy ul. Pomorskiej 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie zostanie dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach realizacji Programu wyrównania różnic miedzy regionami II w obszarze D pod nazwą Zakup autobusu 24 - 26 osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej przy Stowarzyszeniu na Rzecz Osób Niepełnosprawnych RAZEM w Koluszkach..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.