eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PabianiceURZĄDZENIE TERENU GRUPOWEGO PUNKTU ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH - PABIANICE UL. WARZYWNA 6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-04

Pabianice: URZĄDZENIE TERENU GRUPOWEGO PUNKTU ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH - PABIANICE UL. WARZYWNA 6
Numer ogłoszenia: 46404 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto , ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, faks 042 2254669.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: URZĄDZENIE TERENU GRUPOWEGO PUNKTU ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH - PABIANICE UL. WARZYWNA 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania robót budowlanych urządzenia terenu Grupowego Punktu Zbiórki Odpadów Komunalnych obejmujących: Część A. Utwardzenie placu z wykonaniem odwodnienia liniowego 1. Odwodnienie placu w zakresie: - budowa odwodnienia liniowego z korytek z przykryciem rusztem ażurowym długości 45,5 mb - budowa kanału deszczowego fi160 PCW długości 38,5 mb (średnie zagłębienie ok. 70,0 cm) odcinek od punktu d2 do punktu o4 2. Utwardzenie placu w zakresie: - budowa utwardzenia terenu z kostki betonowej grub. 8,0 cm na podbudowie z chudego betonu z obramowaniem z krawężnika drogowego 15,0 x 30,0 cm na ławie betonowej - 280,0 m2 - przełożenie istniejącej nawierzchni z płyt betonowych Jomb - 35,0 m2 Część B. Ogrodzenie terenu z bramą wjazdową - budowa ogrodzenia z płyt ogrodzeniowych prefabrykowanych wysokości 2,0 m a) strona północna długości 44,10 mb b) strona wschodnia długości 18,0 mb (4,25 + 1,75) - montaż ogrodzenia od strony wschodniej z prefabrykowanych elementów ścian oporowych stanowiących ściany boksów składowych projektowanych (szt. 7 ok. 10,6 mb) z wykonaniem monolitycznych uzupełnień szerokości ok. 4,5 m (szt. 3) oraz wieńca żelbetowego wiążącego na wierzchu ścian. Prefabrykaty należy zdemontować ze ścian zachodnich istniejących boksów. - dostawa i montaż bramy wjazdowej stalowej szerokości 6,0 m, dwuskrzydłowej (3,0 + 3,0 m) wyposażonej w automatyczne otwieranie z możliwością otwierania skrzydeł niezależnie. Część C. Oświetlenie terenu i WLZ kablowa, zalicznikowa - budowa WLZ kablowej, zalicznikowej od istniejącego złącza ZK1 + SL1 do tablicy TE - kabel YKY 5x10 mm2 długości ok. 85,0 mb. WLZ zakończyć tablicą TE z osprzętem jak w projekcie (oznaczenie wlz2) - budowa linii kablowej zasilającej oświetlenie terenu wraz z montażem 3 opraw oświetleniowych SGS 102/250 W na istniejących słupach - kabel YKY 5x6 mm2 + FeZn 25x4 mm długości ok. 80,0 mb (oznaczenie e2) - budowa linii kablowej do napędu bramy wjazdowej 2 x YKY 5x2,5 mm2 długości ok. 70,0 mb (oznaczenie e1) - budowa linii napowietrznej oświetlenia na istniejących słupach - przewód AsXSn 2x16 mm2 - ok. 36,0 mb (oznaczenie e2) - demontaż napowietrznej sieci oświetleniowej długości ok. 35,0 mb Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według w/w podziału. Zamawiający wymaga udzielenia min. 3 letniej gwarancji CPV Główny przedmiot: 45.34.20.00-6, 45.31.11.00-1, 45.11.27.30-1, 45.23.13.00-8.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 45.31.11.00-1, 45.11.27.30-1, 45.23.13.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy PZP Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) w następstwie, wykraczających poza terminy określone w KPA, procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia; b) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi; c) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; d) nieprzekazania w terminie placu budowy - udostępnienia pomieszczeń. e) ujawnienie w trakcie robót rozbiórkowych konieczności przeprowadzenia robót dodatkowych 3. Zaistnienie okoliczności określonej w ust. 2 lit. e) może stanowić przesłankę do zmiany wynagrodzenia umownego 4. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionych w ust. 2. Protokół Konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę. 5. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 7 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie. 6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pabianice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Prezydenta Miasta, ul. Zamkowa 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Pabianicach z siedzibą: 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utwardzenie placu z wykonaniem odwodnienia liniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odwodnienie placu w zakresie: - budowa odwodnienia liniowego z korytek z przykryciem rusztem ażurowym długości 45,5 mb - budowa kanału deszczowego fi 160 PCW długości 38,5 mb (średnie zagłębienie ok. 70,0 cm) odcinek od punktu d2 do punktu o4 2. Utwardzenie placu w zakresie: - budowa utwardzenia terenu z kostki betonowej grub. 8,0 cm na podbudowie z chudego betonu z obramowaniem z krawężnika drogowego 15,0 x 30,0 cm na ławie betonowej - 280,0 m2 - przełożenie istniejącej nawierzchni z płyt betonowych Jomb - 35,0 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ogrodzenie terenu z bramą wjazdową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - budowa ogrodzenia z płyt ogrodzeniowych prefabrykowanych wysokości 2,0 m a) strona północna długości 44,10 mb b) strona wschodnia długości 18,0 mb (4,25 + 1,75) - montaż ogrodzenia od strony wschodniej z prefabrykowanych elementów ścian oporowych stanowiących ściany boksów składowych projektowanych (szt. 7 ok. 10,6 mb) z wykonaniem monolitycznych uzupełnień szerokości ok. 4,5 m (szt. 3) oraz wieńca żelbetowego wiążącego na wierzchu ścian. Prefabrykaty należy zdemontować ze ścian zachodnich istniejących boksów. - dostawa i montaż bramy wjazdowej stalowej szerokości 6,0 m, dwuskrzydłowej (3,0 + 3,0 m) wyposażonej w automatyczne otwieranie z możliwością otwierania skrzydeł niezależnie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.36.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oświetlenie terenu i WLZ kablowa, zalicznikowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - budowa WLZ kablowej, zalicznikowej od istniejącego złącza ZK1 + SL1 do tablicy TE - kabel YKY 5x10 mm2 długości ok. 85,0 mb. WLZ zakończyć tablicą TE z osprzętem jak w projekcie (oznaczenie wlz2) - budowa linii kablowej zasilającej oświetlenie terenu wraz z montażem 3 opraw oświetleniowych SGS 102/250 W na istniejących słupach - kabel YKY 5x6 mm2 + FeZn 25x4 mm długości ok. 80,0 mb (oznaczenie e2) - budowa linii kablowej do napędu bramy wjazdowej 2 x YKY 5x2,5 mm2 długości ok. 70,0 mb (oznaczenie e1) - budowa linii napowietrznej oświetlenia na istniejących słupach - przewód AsXSn 2x16 mm2 - ok. 36,0 mb (oznaczenie e2) - demontaż napowietrznej sieci oświetleniowej długości ok. 35,0 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.36.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.