Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-14
Gliwice: Świadczenie usług transportu sanitarnego
Numer ogłoszenia: 464210 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski Nr 4 z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Gliwicach , ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2318888 w. 304, faks 32 2318888 w. 401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: 05707491@pro.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportu sanitarnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie całodobowych usług transportu sanitarnego obejmujących: a) przewóz pacjentów z opieką medyczną R (tj. z zespołem lekarskim) - pakiet nr 1; b) przewóz pacjentów z opieką medyczną (tj. z średnim personelem medycznym) - pakiet nr 2; c) przewóz pacjentów bez opieki medycznej (w zakres tej usługi wchodzi także transport materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych, wymagających specjalnych warunków transportu) - pakiet nr 3. 2. Zamawiający w trakcie obowiązywania umowy, w skali roku, będzie przeznaczał na transport sanitarny następujące kwoty: a) Pakiet 1 - 45 000,00zł brutto, b) Pakiet 2 - 26 000,00zł brutto, c) Pakiet 3 - 60 000,00zł brutto, z tym że niewyczerpanie tej wartości nie stwarza po stronie Wykonawcy jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego i jego następców prawnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania w przeciągu roku kwoty mniejszej niż powyższa szacunkowa, ale także wykorzystanie kwot przypisanych na okresy (lata) następne - z zastrzeżeniem, że w sumie nie przekroczą one kwot oszacowanych i zabezpieczonych na wykonanie całości umowy. 3. Zamawiający - ze względu na specyfikę zamówienia - nie jest w stanie określić ilości poszczególnych wyjazdów, albowiem ilości te są zależne od kontraktu z NFZ, ale także - przede wszystkim - ilości pacjentów i ich potrzeb, których nie sposób przewidzieć w sposób wiążący w jakimkolwiek stopniu. 4. Jako właściwie wykonaną usługę transportu sanitarnego, Udzielający zamówienia uzna usługę wykonaną na trasie wskazanej w zleceniu podpisanym przez lekarza, liczoną od momentu przyjazdu na teren Szpitala Udzielającego zamówienia (podjazd Izby przyjęć), do czasu powrotu na jego teren. 5. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego uzyskiwania informacji w Izbie przyjęć Szpitala Miejskiego Nr 4 z Przychodnią SP ZOZ w Gliwicach (tel. 32 231-88-88 wew. 315 lub. 0-661-540-034), co do planowanych wyjazdów na dzień następny. 6. Czas reakcji na zamówienie transportu sanitarnego - do 30 minut. 7. Wykonawca nie może bez zgody Udzielającego zamówienia powierzyć wykonania przedmiotu umowy innym podmiotom (osobom), przy czym w każdym przypadku ponosi wyłączną odpowiedzialność za działania i zaniechania jak za własne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.13.00.00-8, 60.14.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W formie elektronicznej bezpłatnie na stronie: www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice
Na wniosek Wykonawcy SIWZ może być przesłany Wykonawcy pocztą..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii ogólnej (budynek nr 4 - Administracja, pokój nr 001) Gliwice, ul. Zygmunta Starego 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przewóz pacjentów z opieką medyczną R (tj. z zespołem lekarskim) - pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz pacjentów z opieką medyczną R (tj. z zespołem lekarskim) - pakiet nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.13.00.00-8, 60.14.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przewóz pacjentów z opieką medyczną (tj. z średnim personelem medycznym) - pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz pacjentów z opieką medyczną (tj. z średnim personelem medycznym) - pakiet nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.13.00.00-8, 60.14.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przewóz pacjentów bez opieki medycznej ( w zakres tej usługi wchodzi także transport materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych, wymagających specjalnych warunków transportu) - pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz pacjentów bez opieki medycznej ( w zakres tej usługi wchodzi także transport materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych, wymagających specjalnych warunków transportu) - pakiet nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.13.00.00-8, 60.14.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja pobytu uczestników XVII Międzynarodowej Konferencji Naukowej "TRANSPORT PROBLEMS" (ang. XVII International Scientific Conference "TRANSPORT PROBLEMS"). Znak sprawy: DZPZ.283.13.2025.TB.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Kujawskiej etap I i II w Gliwicach. Pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentacji postępowania
- 4WOG-1200.2712.9.2025 Usługa napraw i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla sprzętu informatycznego produkcji Hewlett Packard Enterprise
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- "Świadczenie usług przewozowych w związku z realizacją projektu "Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno"
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
- Usługa transportowa w zakresie wyjazdów w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.