eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszSukcesywne dostawy części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń i aparatów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-14

Kalisz: Sukcesywne dostawy części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń i aparatów medycznych
Numer ogłoszenia: 464306 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu , ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń i aparatów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z siedemnastu niepodzielnych zadań: Zadanie nr 1 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Dräger Zadanie nr 2 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my GE Halthcare Zadanie nr 3 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Novametrix Zadanie nr 4 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my HP Philips Zadanie nr 5 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my EMTEL Zadanie nr 6 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my SpaceLabs Zadanie nr 7 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Medlab Zadanie nr 8 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Nellcor Zadanie nr 9 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Nonin Zadanie nr 10 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do defibrylatorów Lifepak 20 i 20e Zadanie nr 11 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my TRIDENT MED. s.c. Warszawa Zadanie nr 12 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my S&W Medico Technik Zadanie nr 13 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my ASPEL S.A. Zadanie nr 14 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my FARUM Zadanie nr 15 - Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my HELIGE Zadanie nr 16 - Sukcesywne dostawy elektrod do zapisu EKG Zadanie nr 17 - Sukcesywne dostawy akcesoriów aparatów do pomiaru NIBP.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w zakresie jego spełnienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w zakresie jego spełnienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w zakresie jego spełnienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w zakresie jego spełnienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w zakresie jego spełnienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) materiały informacyjne (np. katalogi, foldery itp.) dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia, przy czym, Zamawiający sugeruje aby zaznaczyć którego oferowanego asortymentu materiały dotyczą - nr Zadania i nr pozycji Formularza Cenowego

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - druk w załączeniu do siwz, 2) wypełnione i podpisane Formularze Cenowe - druki w załączeniu do siwz, 3) oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom - zgodnie z zapisami pkt. Q SIWZ, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba/osoby działające na jego podstawie 5) dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość zmiany umowy, jakie przewiduje Zamawiający zgodnie z art. 144, ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy, w sytuacji konieczności wprowadzenia takiej zmiany wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. dopuszcza się możliwość zmiany: a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) sposobu konfekcjonowania, d) liczby opakowań, w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez Producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt powodujący wycofanie dotychczasowego. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianami wartości umowy i być niekorzystne dla Zamawiającego. Określenie warunków dokonania w/wym. zmiany do umowy: strona wnosząca o zmianę inicjuje zmianę pisemnie podając uzasadnienie zmiany oraz przedstawia propozycję aneksu do umowy. - w trakcie trwania umowy nie przewiduje się zmiany cen za wyjątkiem zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku zmianie ulegnie wartość umowy brutto, wartość netto pozostanie bez zmian. Powyższa zmiana nie wymaga aneksu do umowy, o zmianie Wykonawca powiadomi Zamawiającego. Zmiana będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, Adres: ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, Dział Zamówień Publicznych, pok.16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2013 godzina 09:00, miejsce: bezwzględnie Kancelaria Zamawiającego kond. III D, pok. 10 w godz. 7:00-14:35..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Dräger.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Dräger (wielorazowy czujnik SpO2 na palec dla dorosłych, wielorazowy czujnik SpO2 typ Y dla dzieci, klips do wielorazowego czujnika SpO2 na ucho dla dzieci, kabel połączeniowy do czujnika SpO2, kabel multiparametrowy, zestaw 3 odprowadzeń pacjenta do monitorowania przebiegu EKG typ krokodylki, wielorazowy mankiet NIBP dla dorosłych do kardiomonitorów, wielorazowy mankiet NIBP dla dzieci do kardiomonitorów) Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym (1) str. 24-26 SIWZ Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.) Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3 Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. Dostawy realizowane transportem Wykonawcy. Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych w umowie. Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my GE Halthcare.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my GE Halthcare (wielorazowy gumowy czujnik SpO2 na palec dla dorosłych, kable połączeniowe do czujników SpO2, kabel połączeniowy do monitorowania przebiegu EKG z 3 lub 5 odprowadzeń, zestaw 3 odprowadzeń pacjenta do monitorowania przebiegu EKG typ krokodylki, zestaw 5 odprowadzeń pacjenta do monitorowania przebiegu EKG typ krokodylki, kabel główny pacjenta do pomiaru EKG, wielorazowy mankiet NIBP dla dorosłych do kardiomonitorów). Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym (2) str. 27-28 SIWZ. Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.) Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3 Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. Dostawy realizowane transportem Wykonawcy. Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych w umowie. Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Novametrix.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Novametrix (wielorazowy czujnik SpO2 na palec dla dorosłych, wielorazowy czujnik SpO2 typ Y dla dzieci, wielorazowy klips do czujnika SpO2 na ucho dla dzieci, kable połączeniowe do czujników SpO2). Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym (3) str. 29-30 SIWZ. Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.) Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3 Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. Dostawy realizowane transportem Wykonawcy. Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych w umowie. Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my HP Philips.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my HP Philips (wielorazowy czujnik SpO2 gumowy na palec dla dorosłych, wielorazowy czujnik do SpO2 dla niemowląt na stópkę/rękę, wielorazowy czujnik SpO2 dla dzieci na palec, wielorazowy czujnik SpO2 na ucho, nos lub wargę, kable połączeniowe do SpO2, 12 PIN, kable połączeniowe do SpO2, 9PIN, kabel główny 3 odprowadzeniowy do EKG, zestaw 3 odprowadzeń pacjenta do monitorowania przebiegu EKG typ krokodylki, wielorazowy mankiet NIBP dla dorosłych, wielorazowy mankiet NIBP dla dzieci). Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym (4) str. 31-32 SIWZ. Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.) Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3 Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. Dostawy realizowane transportem Wykonawcy. Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych w umowie. Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my EMTEL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my EMTEL (wielorazowy czujnik SpO2 na palec typu klips dla dorosłych, wielorazowy czujnik SpO2 typ Y dla dzieci, klips do wielorazowego czujnika SpO2 na ucho dla dzieci, kable połączeniowe do czujników SpO2, kabel główny EKG z 3 odprowadzeń, zestaw 3 odprowadzeń pacjenta do monitorowania przebiegu EKG typ krokodylki, wielorazowy mankiet NIBP dla dorosłych do kardiomonitorów, wielorazowy mankiet NIBP dla dzieci do kardiomonitorów). Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym (5) str. 33-35 SIWZ. Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.) Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3 Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. Dostawy realizowane transportem Wykonawcy. Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych w umowie. Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my SpaceLabs.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my SpaceLabs (wielorazowy czujnik SpO2 na palec dla dorosłych, kabel (adapter) połączeniowy czujnika SpO2 kardiomonitora, kabel połączeniowy do monitorowania przebiegu EKG z 3 odprowadzeń, zestaw 3 odprowadzeń pacjenta do monitorowania przebiegu EKG typ krokodylki, wielorazowy mankiet NIBP dla dorosłych do kardiomonitorów). Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym (6) str. 36 SIWZ. Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.) Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3 Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. Dostawy realizowane transportem Wykonawcy. Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych w umowie. Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Medlab.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Medlab (wielorazowy czujnik SpO2 na palec dla dorosłych, kable połączeniowe do czujników SpO2). Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym (7) str. 37 SIWZ. Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.) Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3 Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. Dostawy realizowane transportem Wykonawcy. Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych w umowie. Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Nellcor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Nellcor (wielorazowy czujnik SpO2 na palec dla dorosłych, kable połączeniowe do czujników SpO2). Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym (8) str. 38 SIWZ. Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.) Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3 Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. Dostawy realizowane transportem Wykonawcy. Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych w umowie. Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Nonin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my Nonin (wielorazowy czujnik SpO2 na palec dla dorosłych). Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym (9) str. 39 SIWZ. Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.) Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3 Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. Dostawy realizowane transportem Wykonawcy. Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych w umowie. Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do defibrylatorów Lifepak 20 i 20e.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do defibrylatorów Lifepak 20 i 20e (wielorazowy czujnik SpO2 na palec typu klips dla dorosłych, kabel do monitorowania przebiegu EKG z 12 odprowadzeń, kabel do monitorowania przebiegu EKG z 3 odprowadzeń, kable połączeniowe do czujników SpO2). Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym (10) str. 40 SIWZ. Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.) Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3 Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. Dostawy realizowane transportem Wykonawcy. Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych w umowie. Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my TRIDENT MED. s.c. Warszawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my TRIDENT MED. s.c. Warszawa (wielorazowy czujnik SpO2 na palec dla dorosłych). Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym (11) str. 41 SIWZ. Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.) Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3 Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. Dostawy realizowane transportem Wykonawcy. Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych w umowie. Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my S&W Medico Technik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my S&W Medico Technik ( kabel połączeniowy do monitorowania przebiegu EKG z 3 odprowadzeń, zestaw 3 odprowadzeń pacjenta do monitorowania przebiegu EKG typ krokodylki). Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym (12) str. 42 SIWZ. Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.) Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3 Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. Dostawy realizowane transportem Wykonawcy. Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych w umowie. Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my ASPEL S.A..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my ASPEL S.A. (kabel główny pacjenta do zapisu badania EKG). Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym (13) str. 43 SIWZ. Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.) Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3 Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. Dostawy realizowane transportem Wykonawcy. Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych w umowie. Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my FARUM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my FARUM (kabel główny pacjenta do pomiaru EKG). Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym (14) str. 44 SIWZ. Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.) Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3 Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. Dostawy realizowane transportem Wykonawcy. Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych w umowie. Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my HELIGE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy akcesorii i części eksploatacyjnych do kardiomonitorów, systemów modułowych oraz pulsoksymetrów w technologii f-my HELIGE (kabel główny pacjenta do pomiaru EKG). Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym (15) str. 45 SIWZ. Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.) Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3 Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. Dostawy realizowane transportem Wykonawcy. Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych w umowie. Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Sukcesywne dostawy elektrod do zapisu EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy elektrod do zapisu EKG (elektrody kończynowe dla dorosłych, elektrody kończynowe dla dzieci, elektrody przedsercowe dla dorosłych, elektrody przedsercowe dla dzieci). Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym (16) str. 46 SIWZ. Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.) Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3 Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. Dostawy realizowane transportem Wykonawcy. Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych w umowie. Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Sukcesywne dostawy akcesoriów aparatów do pomiaru NIBP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy akcesoriów aparatów do pomiaru NIBP (wielorazowy mankiet kompletny NIBP dla dorosłych z 2 wężykami, wielorazowy mankiet kompletny NIBP dla dorosłych z 1 wężykiem, wielorazowy mankiet kompletny NIBP dla dzieci,pompka kompletna do aparatów do pomiaru ciśnienia tętniczego (nieinwazyjnego)). Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład zadania oraz parametry-wymagania dla poszczególnego asortymentu zostały przedstawione w Formularzu Cenowym (17) str. 47 SIWZ. Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać wszystkie parametry / wymagania określone dla każdego z nich przez Zamawiającego w Formularzach Cenowych. Pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu oraz opakowanie zbiorcze musi być zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim oraz zawierającą wszystkie niezbędne informacje (nazwę producenta, nr serii, data ważności.) Dostawa części zamiennych wielorazowego użytku do urządzeń medycznych zgodnych z art. 90 ust. 3 Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o Wyrobach Medycznych oraz zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem, a w szczególności z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi przepisami. Dostawy realizowane transportem Wykonawcy. Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie, każdorazowo na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych w umowie. Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów, wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.