eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Poprawa warunków działalności Kępińskiego Ośrodka Kultury poprzez remont budynku byłego Klubu Nauczyciela

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-14

Kępno: Poprawa warunków działalności Kępińskiego Ośrodka Kultury poprzez remont budynku byłego Klubu Nauczyciela
Numer ogłoszenia: 464314 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338406 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kępiński Ośrodek Kultury, Ul. Sikorskiego 3, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 62 78 27 128, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa warunków działalności Kępińskiego Ośrodka Kultury poprzez remont budynku byłego Klubu Nauczyciela.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zadania jest realizacja zadania p.n. Poprawa warunków działalności Kępińskiego Ośrodka Kultury poprzez remont budynku byłego Klubu Nauczyciela, na który składa się m.in.: 1) wymiana istniejącego poszycia dachowego na płytę warstwową z rdzeniem z poliuretanu gr. 10cm - ok. 350m2 , 2) wymiana obróbek blacharskich, instalacji odgromowej oraz rynien i spustów 3) montaż kratek wentylacyjnych- 14szt., 4) cyklinowanie oraz lakierowanie parkietów - ok. 185m2, 5) wymiana starego sufitu wykonanego z boazerii na płyty gipsowo kartonowe na ruszcie metalowym - ok. 235m2, 6) rozebranie boazerii w salach i wykonanie do wysokości 2,05m tynku mineralnego, powyżej malowanie farbami emulsyjnymi w kolorystyce do uzgodnienia z Zamawiającym, 7) malowanie konstrukcji dachowej, 8) ocieplenie ścian budynku styropianem gr. 10cm,( max. lambda=0,040 W/mK) oraz wykonanie elewacji z tynku mineralnego - ok. 260m2 9) wykonanie ciągów komunikacyjnych zgodnie z projektem zagospodarowania terenu, 10) rozbiórka śmietnika murowanego do wysokości ok. 1m oraz posadzki i ułożenie w miejscu rozbiórki kostki betonowej. (wielkość zgodnie z projektem zagospodarowania terenu) 11) modernizacja instalacji wodno kanalizacyjnej, klimatyzacji i CO - przewody instalacji CO należy poprowadzić podtynkowo (załącznik nr 10) 12) wykonanie tynku strukturalnego na korytarzu (zerwanie tapet oraz położenie tynku strukturalnego do wysokości 2,0m, pozostała wysokość oraz sufit pomalować farbami emulsyjnymi w kolorystyce do uzgodnienia Zamawiającym. 13) przebudowa istniejącej toalety damskiej jedno kabinowej na dwie kabiny zamykane. (wykonanie dwóch kabin systemowych) - wyburzenie istniejącej ścianki działowej, przebudowa przyłącza wodociągowego oraz kanalizacyjnego na dwie ubikacje, zamontowanie dwóch toalet oraz spłuczek) 14) modernizacja instalacji elektrycznej i multimedialnej, (załącznik nr 10 i 11) - wymiana w całym budynku istniejących przewodów elektrycznych z aluminiowych na przewody miedziane z dopasowaniem przekroju przewodu do zapotrzebowania (16A). Wykonanie dwóch gniazd siłowych (400V-32A) - jedno gniazdo w kuchni, drugie przy scenie. Nowe przewody należy poprowadzić podtynkowo. Rozmieszczenie we wszystkich pomieszczenia gniazdek proporcjonalnie na wszystkich ścianach przyjmując ok. 8mb przewodu na jedno gniazdo. Należy przedstawić protokoły z badań instalacji elektrycznej. 15) Zakup wyposażenia wg wykazu (załącznik nr 9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót (przedmiar robót nie odzwierciedla pełnego zakresu inwestycji) i specyfikacjach technicznych, które stanowią załączniki do nin. SIWZ. Wskazana jest wizja lokalna do określenia prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 2. Zamówieniem objęte są również: - wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte przetargowym przedmiarze robót, - pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza (3 egzemplarze), - wszelkie naprawy urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych, - przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp. - zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy, - inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. Wszystkie elementy i materiały z rozbiórek stają się własnością Wykonawcy i powinny być usunięte z terenu budowy w sposób i terminie niekolidującym z wykonaniem innych robót. Koszt związany z rozbiórką, transportem, utylizacją w/w materiałów Wykonawca powinien zawrzeć w cenie ofertowej. Pozyskanie miejsca utylizacji materiałów stanowi obowiązek Wykonawcy. Wykonawca powinien na etapie przygotowania oferty ustalić rzeczywiste odległości odwozu materiałów przeznaczonych do utylizacji i uwzględnić to w cenie ofertowej. Ewentualna zmiana tych odległości w stosunku do założonych w ofercie stanowi ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Zalecane jest wcześniejsze zapoznanie przez Wykonawcę się z terenem oraz budynkiem, w którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia oraz elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie realizacji robót i jego sąsiedztwie, obiektami funkcjonującymi na terenie prowadzanej inwestycji. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieuwzględnienia okoliczności w/w, a okoliczności te nie będą mogły stanowić także wystarczającego powodu dla Wykonawcy, aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji (załącznik 4). 3. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Użyte w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz wykazie wyposażenia nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazać na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w projekcie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.10.30 - 45.42.10.30 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.43.11.08 - 45.43.11.08 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KEMBUD Sp. z o.o., ul. Młyńska 8, 63-600 Kępno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325203,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 330999,15

  • Oferta z najniższą ceną: 286633,29 / Oferta z najwyższą ceną: 375723,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.