Ogłoszenie z dnia 2013-11-14
Wrocław: Zamówienie uzupełniające na usługi dotyczące zadania: Ubezpieczenie mienia ZOO Wrocław Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 464340 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: ZOO Wrocław Sp. z o. o., ul. Wróblewskiego 1-5, 51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3483024, faks 71 3483768.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające na usługi dotyczące zadania: Ubezpieczenie mienia ZOO Wrocław Sp. z o.o..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi uzupełniające dotyczące zadania: Ubezpieczenie mienia ZOO Wrocław Sp. z o.o. - Objęcie ochroną ubezpieczeniową dodatkowych składników majątku trwałego, a mianowicie: nowego obiektu o nazwie Pawilon wejściowy; oraz zwiększenie w wyniku modernizacji wartości obiektu Brama główna..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.33.62.31 - 66.33.62.31 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AVIVA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ OGÓLNYCH S.A.
jakie przetargi wygrała firma
AVIVA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ OGÓLNYCH S.A.
- Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych S.A., ul. Domaniewska 44, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4424,00
Oferta z najniższą ceną: 4424,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4424,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Komisja przetargowa stwierdziła konieczność objęcia ochroną ubezpieczeniową dodatkowych składników majątku trwałego, a mianowicie: - nowy obiekt o nazwie Pawilon wejściowy o wartości 6.840.197,07 PLN - zwiększenie w wyniku modernizacji wartości obiektu Brama główna. o 472.600,00 PLN . Dlatego też zamawiający postanowił powtórzyć ten sam rodzaj zamówienia w zakresie dodatkowych składników majątku. W związku z tym, iż jest to powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia, a z przyczyn technicznych niemożnością jest rozdzielenia tego zamówienia od zamówienia podstawowego, Zamawiający postanowił zaprosić do negocjacji firmę, z którą podpisał umowę podstawową Nr ZOO/2012/58 z dnia 31 grudnia 2012, tj. spółkę Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych S.A., ul. Domaniewska 44, 02-672 Warszawa. Zamawiający oszacował niniejsze zamówienie uzupełniające na kwotę 4.000,00 zł na podstawie rozszerzenia wykazu mienia do ubezpieczenia, co stanowi 8,3 % wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.