eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RytelPrzebudowa i rozbudowa budynkówadministracyjnego Nadleśnictwa Rytel oraz socjalno-biurowego szkółki leśnej w Klosnowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-02

Rytel: Przebudowa i rozbudowa budynków: administracyjnego Nadleśnictwa Rytel oraz socjalno-biurowego szkółki leśnej w Klosnowie
Numer ogłoszenia: 46459 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Rytel , Rytel-Dworzec 4, 89-642 Rytel, woj. pomorskie, tel. 52 3985117m 3985128, faks 52 3985256.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rytel.torun.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa budynków: administracyjnego Nadleśnictwa Rytel oraz socjalno-biurowego szkółki leśnej w Klosnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część zamówienia nr 1 - Przebudowa i rozbudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Rytel. Zakres prac obejmuje dobudowanie do istniejącego budynku parterowego niepodpiwniczonego z poddaszem użytkowym budynku, przykrytego stromym dachem dwuspadowym krytym blachodachówką oraz łącznika z istniejącym budynkiem. Kubatura - 1.377,13 m3, długość - 22,70 m, szerokość - 10,38 m, powierzchnia zabudowy - 217,58 m2, powierzchnia użytkowa - 223,15 m2, powierzchnia netto - 323,19 m2, wysokość budynku - 9,60 m, wysokość łącznika - 5,56 m. W budynku znajdować się będzie sala szkoleniowa z zapleczem kuchennym, ogólnodostępne ustępy, archiwum i pokoje służbowe na poddaszu oraz niezbędna komunikacja pozioma i pionowa. Budynek zostanie wykonany w technologii tradycyjnej: ściany fundamentów wykonane z bloczków betonowych, ściany budynku murowane, stropy i schody żelbetowe monolityczne. Konstrukcja dachu drewniana, płatwiowo - kleszczowa. Ocieplenie poddasza wełną mineralną, ścian styropianem, elewacja - tynk szlachetny wytłaczany, cokół z cegły klinkierowej. Stolarka okienna PVC, witryny aluminiowe, drzwi wewnętrzne drewniane. Wykończenie pomieszczeń: podłogi panelami lub płytkami ceramicznymi, ściany płytkami ceramicznymi i gładzią tynkową w zależności od pomieszczenia. Obiekt należy wyposażyć w instalacje wewnętrzne - ciepłej i zimnej wody, kanalizację sanitarną, instalację elektryczną wewnętrzną, oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego i awaryjnego, gniazd wtykowych 230 V i siłową 400 V, instalację elektryczną do wentylacji i klimatyzacji, dla sanitariatu niepełnosprawnych instalację elektryczną przyzywową składającą się z przycisku pociągowego, ponadto w instalację RTV i komputerową oraz instalację odgromową. Przewiduje się wykonanie w budynku wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej. Ogrzewanie budynku należy wykonać jako oddzielny obieg z istniejącego kotła na paliwo stałe zlokalizowanego w kotłowni istniejącego budynku. Dla Sali edukacyjnej przewiduje się wykonanie ogrzewania podłogowego. Ponadto Wykonawca składa Zamawiającemu dokumentację powykonawczą w rozumieniu przepisów ustawy - Prawo budowlane w formie pisemnej, w 2 egzemplarzach oraz prześle dokumentację powykonawczą drogą elektroniczną na adresy poczty elektronicznej: rytel@torun.lasy.gov.pl lub przekaże jako zestaw plików na nośniku plików elektronicznych. 2 Część zamówienia nr 2 - Przebudowa i rozbudowa budynku socjalno-biurowego szkółki leśnej w Klosnowie. Zakres prac obejmuje między innymi wykonanie nowego budynku o jednej kondygnacji nadziemnej podpiwniczonego (piwnica pozostała z poprzedniego budynku), o dwuspadowym dachu konstrukcji drewnianej, pokrytym blachodachówką. Kubatura - 686,75 m3, długość - 16,73 m, szerokość - 11,22 m, powierzchnia zabudowy - 170,01 m2, powierzchnia użytkowa - 96,81 m2, powierzchnia netto - 149,08 m2, wysokość budynku - 5,79 m. Budynek zostanie wykonany w technologii tradycyjnej. Fundamenty żelbetowe, monolityczne, ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych, ściany nadziemia murowane, ocieplone styropianem, wykończenie elewacji tynkiem mineralnym cienkowarstwowym, dach ocieplony wełną mineralną. Schody do piwnicy zabiegowe, żelbetowe, z uwagi na istniejący strop piwnicy znajdujący się około 30 cm nad poziomem terenu przy wejściach zaplanowano schody zewnętrzne oraz w części frontowej pochylnię dla osób niepełnosprawnych, posadzki ocieplone styropianem. Wykończenia wewnętrzne: sufit podwieszany, suche tynki gipsowe, płytki ceramiczne, stolarka okienna PVC, drzwi wewnętrzne drewniane, witryna wejściowa aluminiowa, drzwi do pomieszczeń technicznych stalowe okleinowane, balustrady ze stali nierdzewnej. Kominy murowane z prefabrykatów. Obiekt wyposażony zostanie w nowe instalacje wewnętrzne - centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody, kanalizację sanitarną, elektryczną wewnętrzną, oświetlenia podstawowego, instalację komputerową, wentylację grawitacyjną. Ogrzewanie tradycyjne (grzejniki) i podłogowe zasilane z pompy ciepła typu powietrze - woda oraz wspomagające z kotła olejowego o mocy 18 kW zlokalizowanego w pomieszczeniu technicznym w piwnicy Zasilanie olejem z dwupłaszczowych zbiorników 2 x 1000 m3 umieszczonych w oddzielnym pomieszczeniu w piwnicy. Ponadto Wykonawca składa Zamawiającemu dokumentację powykonawczą w rozumieniu przepisów ustawy - Prawo budowlane w formie pisemnej, w 2 egzemplarzach oraz prześle dokumentację powykonawczą drogą elektroniczną na adresy poczty elektronicznej: rytel@torun.lasy.gov.pl lub przekaże jako zestaw plików na nośniku plików elektronicznych.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających na roboty budowlane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.11.13.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 1.1 Dla części zamówienia nr 1 - 20000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 1.2 Dla części zamówienia nr 2 - 10000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda polegała na remoncie lub budowie budynku mieszkalnego, biurowca lub innego budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej; a) 500000,00 zł brutto każda z dwóch robót - dla części zamówienia nr 1, b) 300000,00 zł brutto każda z dwóch robót - dla części zamówienia nr 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli dysponuje jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla każdej z części zamówienia 5.2.4. Zamawiający uzna również odpowiednie uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane przed wejściem w życie rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2014.1278). Zamawiający uzna również odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wymagane dla robót objętych opisem przedmiotu zamówienia osób, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z późn. zm.), tj. ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394), w przypadku, gdy wskazane przez Wykonawcę w wykazie osoby są obywatelami państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, muszą one spełnić wymogi, określone w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z późn. zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową: dla części zamówienia nr 1 - na kwotę co najmniej 700000,00 zł; dla części zamówienia nr 2 - na kwotę co najmniej 400000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda polegała na remoncie lub budowie budynku mieszkalnego, biurowca lub innego budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej; a) 500000,00 zł brutto każda z dwóch robót - dla części zamówienia nr 1, b) 300000,00 zł brutto każda z dwóch robót - dla części zamówienia nr 2;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie potwierdzające spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin płatności - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiący Załącznik nr 23 do SIWZ. Zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 16 Pzp wzór umowy stanowi treść SIWZ. 1. Zakres istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mogących stanowić podstawę do przedłużenia terminu wykonania robót budowlanych: 1) wystąpienie zamówień dodatkowych, spełniających przesłanki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro lub o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro, 2) wystąpienie warunków atmosferycznych, geotechnicznych, geologicznych, terenowych, wodnych, hydrologicznych, odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, warunki terenowe, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich części, a także pożaru lasu - utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, 3) wystąpienie w trakcie wykonywania zamówienia odkrycia, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest ono związane z zabytkiem lub uzasadnione będzie zawiadomienie konserwatora zabytków w celu dokonania oględzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego, 4) wystąpienie siły wyższej, 5) wystąpienie zmian w przepisach prawa, 6) działanie lub zaniechanie organów władzy publicznej lub instytucji, w tym zmiany urzędowych interpretacji przepisów dotyczących wykonywania lub finansowania robót budowlanych, 7) przerwy w wykonywaniu robót budowlanych wskutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 8) wprowadzenie przez projektanta w trybie nadzoru autorskiego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w celu wykonania robót budowlanych, a także wykonania robót budowlanych w terminie określonym w umowie, 9) przekroczenie określonych w przepisach prawa terminów wydawania decyzji, zezwoleń, itp., jeżeli nie wynika to z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 10) wydanie postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach określonych w przepisach ustawy - Prawo budowlane, 11) wydanie orzeczenia przez sąd lub inny podmiot, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 12) wykonanie robót zamiennych, jeżeli ich wykonanie wstrzymuje wykonanie robót budowlanych. 2. W przypadkach, o których mowa w ust. 1, za zgodą stron umowy termin wykonania robót budowlanych przedłuża się o: 1) czas trwania przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówień dodatkowych na roboty budowlane oraz wykonania tych robót, 2) czas trwania warunków atmosferycznych, geotechnicznych, geologicznych, terenowych, wodnych, hydrologicznych, odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, warunki terenowe, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich części, a także ugaszeniu pożaru lasu, 3) czas niezbędny do zawiadomienia konserwatora zabytków w celu dokonania oględzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego, 4) czas trwania siły wyższej, 5) czas niezbędny na dokonanie zmian w robotach budowlanych, wynikających ze zmian w przepisach prawa, 6) czas trwania działania lub zaniechania organów władzy publicznej lub instytucji, w tym czas niezbędny na dokonanie zmian w robotach budowlanych, wynikających ze zmian urzędowych interpretacji przepisów dotyczących wykonywania lub finansowania robót budowlanych, 7) czas trwania przerwy w wykonywaniu robót budowlanych wskutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 8) czas trwania wprowadzania przez projektanta w trybie nadzoru autorskiego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w celu wykonania robót budowlanych, a także wykonania robót budowlanych w terminie określonym w umowie, 9) czas równy przekroczeniu określonych w przepisach prawa terminów wydawania decyzji, zezwoleń, itp., 10) czas wstrzymania robót budowlanych na podstawie wydanego postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach określonych w przepisach ustawy - Prawo budowlane, 11) czas niezbędny na wykonanie robót zamiennych, jeżeli ich wykonanie wstrzymuje wykonanie robót budowlanych. 3. Za zgodą stron umowy dopuszcza się również dokonanie następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy poprzez zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym wprowadzenia robót zamiennych, wskutek: 1) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego, 2) warunków atmosferycznych, geotechnicznych, geologicznych, terenowych, wodnych, hydrologicznych, odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, istnienia podziemnych urządzeń, instalacji, fragmentów budowli lub ich części, 3) zmian technologicznych spowodowanych w szczególności: a) pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów wykonania robót budowlanych lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości tych robót, b) pojawienie się nowszej technologii wykonania robót budowlanych pozwalającej na zaoszczędzenie czasu wykonania robót budowlanych lub kosztów ich eksploatacji, c) konieczność wykonania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany w przepisach prawa; 4) rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części robót budowlanych, wraz uwzględnieniem konsekwencji finansowych zmiany. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 3 mogą stanowić podstawę do zwiększenia wynagrodzenia. 5. Zgodnie z art. 649 K.c. w razie wątpliwości poczytuje się, iż wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem stanowiącym część składową umowy. W takim przypadku wyznacznikiem zakresu robót budowlanych, które ma wykonać Wykonawca jest projekt budowlany, a nie projekty wykonawcze, przedmiar robót budowlanych lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_rytel/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Rytel Rytel-Dworzec 4 89-642 Rytel pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2015 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Rytel Rytel-Dworzec 4 89-642 Rytel pokój nr 5 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa i rozbudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Rytel..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje dobudowanie do istniejącego budynku parterowego niepodpiwniczonego z poddaszem użytkowym budynku, przykrytego stromym dachem dwuspadowym krytym blachodachówką oraz łącznika z istniejącym budynkiem. Kubatura - 1.377,13 m3, długość - 22,70 m, szerokość - 10,38 m, powierzchnia zabudowy - 217,58 m2, powierzchnia użytkowa - 223,15 m2, powierzchnia netto - 323,19 m2, wysokość budynku - 9,60 m, wysokość łącznika - 5,56 m. W budynku znajdować się będzie sala szkoleniowa z zapleczem kuchennym, ogólnodostępne ustępy, archiwum i pokoje służbowe na poddaszu oraz niezbędna komunikacja pozioma i pionowa. Budynek zostanie wykonany w technologii tradycyjnej: ściany fundamentów wykonane z bloczków betonowych, ściany budynku murowane, stropy i schody żelbetowe monolityczne. Konstrukcja dachu drewniana, płatwiowo - kleszczowa. Ocieplenie poddasza wełną mineralną, ścian styropianem, elewacja - tynk szlachetny wytłaczany, cokół z cegły klinkierowej. Stolarka okienna PVC, witryny aluminiowe, drzwi wewnętrzne drewniane. Wykończenie pomieszczeń: podłogi panelami lub płytkami ceramicznymi, ściany płytkami ceramicznymi i gładzią tynkową w zależności od pomieszczenia. Obiekt należy wyposażyć w instalacje wewnętrzne - ciepłej i zimnej wody, kanalizację sanitarną, instalację elektryczną wewnętrzną, oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego i awaryjnego, gniazd wtykowych 230 V i siłową 400 V, instalację elektryczną do wentylacji i klimatyzacji, dla sanitariatu niepełnosprawnych instalację elektryczną przyzywową składającą się z przycisku pociągowego, ponadto w instalację RTV i komputerową oraz instalację odgromową. Przewiduje się wykonanie w budynku wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej. Ogrzewanie budynku należy wykonać jako oddzielny obieg z istniejącego kotła na paliwo stałe zlokalizowanego w kotłowni istniejącego budynku. Dla Sali edukacyjnej przewiduje się wykonanie ogrzewania podłogowego. Ponadto Wykonawca składa Zamawiającemu dokumentację powykonawczą w rozumieniu przepisów ustawy - Prawo budowlane w formie pisemnej, w 2 egzemplarzach oraz prześle dokumentację powykonawczą drogą elektroniczną na adresy poczty elektronicznej: rytel@torun.lasy.gov.pl lub przekaże jako zestaw plików na nośniku plików elektronicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa i rozbudowa budynku socjalno-biurowego szkółki leśnej w Klosnowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje między innymi wykonanie nowego budynku o jednej kondygnacji nadziemnej podpiwniczonego (piwnica pozostała z poprzedniego budynku), o dwuspadowym dachu konstrukcji drewnianej, pokrytym blachodachówką. Kubatura - 686,75 m3, długość - 16,73 m, szerokość - 11,22 m, powierzchnia zabudowy - 170,01 m2, powierzchnia użytkowa - 96,81 m2, powierzchnia netto - 149,08 m2, wysokość budynku - 5,79 m. Budynek zostanie wykonany w technologii tradycyjnej. Fundamenty żelbetowe, monolityczne, ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych, ściany nadziemia murowane, ocieplone styropianem, wykończenie elewacji tynkiem mineralnym cienkowarstwowym, dach ocieplony wełną mineralną. Schody do piwnicy zabiegowe, żelbetowe, z uwagi na istniejący strop piwnicy znajdujący się około 30 cm nad poziomem terenu przy wejściach zaplanowano schody zewnętrzne oraz w części frontowej pochylnię dla osób niepełnosprawnych, posadzki ocieplone styropianem. Wykończenia wewnętrzne: sufit podwieszany, suche tynki gipsowe, płytki ceramiczne, stolarka okienna PVC, drzwi wewnętrzne drewniane, witryna wejściowa aluminiowa, drzwi do pomieszczeń technicznych stalowe okleinowane, balustrady ze stali nierdzewnej. Kominy murowane z prefabrykatów. Obiekt wyposażony zostanie w nowe instalacje wewnętrzne - centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody, kanalizację sanitarną, elektryczną wewnętrzną, oświetlenia podstawowego, instalację komputerową, wentylację grawitacyjną. Ogrzewanie tradycyjne (grzejniki) i podłogowe zasilane z pompy ciepła typu powietrze - woda oraz wspomagające z kotła olejowego o mocy 18 kW zlokalizowanego w pomieszczeniu technicznym w piwnicy Zasilanie olejem z dwupłaszczowych zbiorników 2 x 1000 m3 umieszczonych w oddzielnym pomieszczeniu w piwnicy. Ponadto Wykonawca składa Zamawiającemu dokumentację powykonawczą w rozumieniu przepisów ustawy - Prawo budowlane w formie pisemnej, w 2 egzemplarzach oraz prześle dokumentację powykonawczą drogą elektroniczną na adresy poczty elektronicznej: rytel@torun.lasy.gov.pl lub przekaże jako zestaw plików na nośniku plików elektronicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.