eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeskoDostawa pakietów biurowych i materiałów biurowych w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-09

Brzesko: Dostawa pakietów biurowych i materiałów biurowych w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim
Numer ogłoszenia: 4645 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Brzesku , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pakietów biurowych i materiałów biurowych w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa pakietów biurowych oraz materiałów biurowych dla biur Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji i uczestników sieci współpracy i samokształcenia 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące Zadania (części): 1) Zadanie Nr 1: Dostawa pakietów biurowych dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia 2) Zadanie Nr 2: Dostawa materiałów biurowych dla biura Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji 3. Realizacja Zadania Nr 1 Dostawa pakietów biurowych dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia: obejmuje dostawę 100 szt. pakietów biurowych. W skład każdego jednego pakietu wchodzi: teczka, notes, długopis z nadrukiem. 4. Realizacja Zadania Nr 2 Dostawa materiałów biurowych dla biura Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji obejmuje dostawę: 1) 10 szt. organizerów i długopisów ze wskaźnikiem laserowym zapakowanych w metalowe etui; 2) 10 szt. teczek biurowych; 3) następujących tonerów do drukarki i urządzeń wielofunkcyjnych: a) 8 szt. tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X734de, kolor czarny; b) 3 szt. tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X734de, kolor żółty; c) 3 szt. tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X734de, kolor niebieski; d) 3 szt. tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X734de, kolor purpurowy; e) 8 szt. tonerów do drukarki OKI B401dn, kolor czarny 4) 23 szt. druków polecenia wyjazdu służbowego - druk offsetowy; 5) 4 szt. zszywaczy; 6) 10 szt. Bloku do FLIPCHARTU 5. Szczegółową specyfikację każdego Zadania (części) zawarto w załączniku Nr 2 do niniejszej specyfikacji (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) 6. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji każdej z części niniejszego zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na ww. zadania (części). 2) Pakiety biurowe muszą zawierać tylko nowe, nieużywane elementy. 3) Pakiety biurowe oraz materiały biurowe Wykonawca musi dostarczyć własnym transportem i na własny koszt do Biura Projektu mieszczącego się w Brzesku przy ul. Piastowskiej 2B oraz wnieść do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Dostawę należy zrealizować w dniach pracy Starostwa Powiatowego w Brzesku, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8, 30.19.21.21-5, 30.19.76.00-2, 22.85.00.00-3, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.73.20-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ne dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.powiatbrzeski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzesku Wydział Edukacji (I p, pok. 120) ul. Piastowska 2B 32-800 Brzesko.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzesku Sekretariat (II p., pok. 213) ul. Głowackiego 51 32-800 Brzesko.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.5, współfinansowany przez Unię Europejska ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pakietów biurowych dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiał teczki Wykonana z materiału PP (polipropylen) Wymiar teczki Format A4 Właściwości teczki Min. 10 przegródek na dokumenty, zamykana na zatrzask, na górnym grzbiecie wysuwana rączka do przenoszenia. Kolor granatowy. Notes notes papierowy A4, min. 60 kartek w linię lub kratkę Długopis z nadrukiem wykonany z metalu o długości 120-140mm, średnica korpusu 10mm, wymienny wkład niebieski, mechanizm chowania wkładu. Nadruk na teczce Nadruk na przedzie teczki w dolnej części Wzór: Załącznik A do SIWZ Nadruk na długopisie Nadruk - znakowanie laserem Wzór: Załącznik A do SIWZ Ilość pakietów (teczka, notes, długopis) 100 sztuk Wymagania dodatkowe: Ewentualne zmiany kolorystyki i rozmiaru logo zawartego w załączniku. Powinny być zgodne z wytycznymi w zakresie promocji projektów POKL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8, 30.19.76.00-2, 22.85.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych dla biura Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Organizer i długopis ze wskaźnikiem laserowym Materiał Skóra ekologiczna Kolor Granatowy Wymiar Min. 14,5 cm x 21 cm Max. 21 cm x 29,5 cm Właściwości Organizer posiadający miejsce na długopis, kieszonki na wizytówki, karty i dokumenty Organizer będzie zawierać w sobie spakowane elementy Tygodniowe kalendarium (kalendarz na rok 2014), zakładkę finansową, zakładkę notes oraz adresownik Długopis ze wskaźnikiem laserowym Długopis metalowy w kolorze srebrnym ze wskaźnikiem laserowym i lampką LED (z bateriami), zapakowany w metalowe etui. Zamawiający wymaga aby długopis pisał w kolorze niebieskim. Grawer lub nadruk na organizerze Grawer lub nadruk na przedzie organizera Wzór: Załącznik B do SIWZ Nadruk na etui Nadruk - znakowanie laserem Wzór: Załącznik B do SIWZ Nadruk na długopisie Nadruk - znakowanie laserem Wzór: Załącznik B do SIWZ Ilość pakietów (organizer, długopis ze wskaźnikiem laserowym zapakowany w metalowe etui) 10 Wymagania dodatkowe: Ewentualne zmiany kolorystyki i rozmiaru logo zawartego w załączniku. Powinny być zgodne z wytycznymi w zakresie promocji projektów POKL. 3) Tonery, Druki, Zszywacze, Blok do FLIPCHARTU Nazwa produktu j.m. Ilość Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X734de, kolor czarny (wydajność min. 8000 stron) szt. 8 Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X734de, kolor żółty (wydajność min. 6000 stron) szt. 3 Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X734de, kolor niebieski (wydajność min. 6000 stron) szt. 3 Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X734de, kolor purpurowy (wydajność min. 6000 stron) szt. 3 Toner do drukarki OKI B401dn, kolor czarny (wydajność min. 2500 stron) szt. 8 Druki polecenia wyjazdu służbowego - druk offsetowy, 40 kartek, karton offsetowy, format A5 szt. 23 Zszywacz - Wykonany z tworzywa sztucznego, rolkowy mechanizm dociskający zszywki, blokada ramienia zapobiegająca nagłemu zamknięciu, części mechaniczne z metalu, Zintegrowany rozszywacz, zszywanie zamknięte, otwarte, Ładowany od góry, pojemność magazynka 100 x 24/6 lub 140 x 26/6, Zszywa 25-30 kartek, Głębokość wsuwania kartek 50-60mm szt. 4 Blok do FLIPCHARTU - wykonany z papieru offsetowego, gramatura 90 g/m2, wymiary: 65x100cm, 50 kartek/szt szt. 10 1. Zaoferowane tonery powinny być tonerami oryginalnymi, fabrycznie nowymi sygnowanymi przez producenta danego urządzenia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie tonerów równoważnych, czyli fabrycznie nowych a nie sygnowanych przez producenta sprzętu , pod warunkiem, że posiadają one przynajmniej takie same parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe jak produkty oryginalne. 2. Przez użycie słów fabrycznie nowe Zamawiający rozumie tonery, które: a) wykonane są z nowych elementów; b) nie są regenerowane tj. wszystkie elementy produktu muszą być fabrycznie nowe; c) bez śladów uszkodzenia; d) w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku; e) posiadają na opakowaniu indywidualny kod tonera (typ, model) wraz z nazwą urządzenia, do którego jest przeznaczony; f) posiadają na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację oraz wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta np. hologramy czy naklejki identyfikacyjne, g) żaden element produktu nie pochodzi z procesu recyklingu; h) posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem; i) nie były poddawane procesowi ponownego napełniania; j) nie powodują uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane; k) nie powodują utraty gwarancji producenta urządzenia; l) nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzeń 3. Na wszystkie dostarczone tonery Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji, chyba że oferowane tonery są oryginalne i gwarancja producenta jest odpowiednio krótsza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8, 30.19.21.21-5, 22.85.00.00-3, 30.19.76.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.73.20-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.