To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-16
Kłobuck: Usługa przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych
w ramach projektu konkursowego
pn. Inwestuję w siebie
współfinansowanego przez Unię Europejską
w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
- 2 części
Numer ogłoszenia: 46460 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9724 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kłobucki, Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 34 3109500, faks 34 3109507.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych w ramach projektu konkursowego pn. Inwestuję w siebie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego - 2 części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kłobucku. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu konkursowego pn. Inwestuję w siebie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji części zamówienia. Część 1 - ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI Z ELEMENTAMI KSIĘGOWOŚCI. 1.1 Liczba osób i czas trwania szkolenia Szkolenie przeznaczone jest dla 15 osób bezrobotnych. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 17.00. Szkolenie realizowane musi być według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych tygodniowo (tj. 5 godzin zegarowych dziennie). Maksymalna liczba godzin dydaktycznych w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć ośmiu. 1.2 Liczba godzin szkolenia Szkolenie musi zostać przeprowadzone w terminie do 18 dni roboczych w wymiarze 130 godzin lekcyjnych (przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć) według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (w tym godziny teoretyczne i praktyczne). W harmonogramie szkolenia Wykonawca uwzględnia przerwy, które nie mogą przekroczyć łącznie 30 minut w każdym dniu zajęć (wchodzące w 25 godzin zegarowych zajęć w tygodniu). 1.3 Miejsce szkolenia Szkolenie musi odbyć się na terenie powiatu kłobuckiego lub miasta Częstochowy. Wykonawca musi wskazać dokładny adres miejsca przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych. Sale dydaktyczne muszą posiadać dostęp do szatni (przebieralni) oraz dostęp do sanitariatów wyposażonych w bieżącą wodę (ciepłą i zimną). Wymagane jest aby powierzchnia sal dydaktycznych, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne były dostosowane do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia, zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy. 1.4 Zakres tematyczny szkolenia Tematyka szkolenia musi obejmować minimum następujący zakres tematyczny: - rejestrowanie działalności gospodarczej wraz z prawnymi uwarunkowaniami prowadzenia działalności, procedury i opłaty, - zasady opracowywania biznes planu, - ewidencja działalności gospodarczej, - prawne aspekty zatrudniania pracowników w firmie, - marketing i reklama własnej firmy, - zobowiązania z tytułu podatków oraz formy opodatkowania, - rozliczenia z ZUS i US oraz zasady kontroli przedsiębiorców, - zasady udzielania pomocy publicznej dla przedsiębiorców, - pozyskanie zewnętrznych źródeł finansowania rozwoju działalności gospodarczej (w tym dotacje z PUP), - księgowość małych firm wspomagana komputerowo. Szkolenie powinno kończyć się egzaminem sprawdzającym zdobyte wiadomości i umiejętności oraz wydaniem absolwentom szkolenia zaświadczeń o ukończeniu kursu. Czas trwania egzaminu wlicza się do czasu trwania zajęć. 1.5 Materiały szkoleniowe dla uczestników, poczęstunek Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać następujące materiały szkoleniowe: minimum jeden podręcznik i inne trwale zszyte materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego kursu oraz zeszyt A4 w twardej oprawie, długopis, ołówek, zakreślacz itp. przybory piśmienne. Odbiór materiałów musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia. Dodatkowo wszyscy uczestnicy kursu w czasie przerwy muszą otrzymać każdego dnia szkolenia poczęstunek w postaci: ciastek, kawy, herbaty, cukru oraz wody mineralnej gazowanej i niegazowanej. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursu higieniczne miejsce do spożywania poczęstunku. W sali lub jej bliskim sąsiedztwie musi znajdować się dodatkowy stolik, czajnik (termos) oraz miejsce zapewniające możliwość przechowywania produktów spożywczych i naczyń jednorazowych dla uczestników kursu bez dostępu dla osób trzecich. 1.6 Sprzęt oraz narzędzia do przeprowadzenia szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt oraz narzędzia niezbędne do przeprowadzenia szkolenia. 1.7 Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wyłącznie uczestników szkolenia, którzy w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą. Koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków zostanie sfinansowany przez Zamawiającego na podstawie odrębnej faktury lub rachunku oraz przedłożonej kserokopii polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej wysokość poniesionych kosztów. 1.8 Harmonogram, program szkolenia, zaświadczenia Do oferty należy przedłożyć wypełniony harmonogram szkolenia, program szkolenia zawierający preliminarz kosztów szkolenia, który powinien dodatkowo zawierać koszt materiałów szkoleniowych oraz koszt poczęstunku. W preliminarzu kosztów szkolenia nie należy uwzględniać kosztu NNW. Do oferty należy przedłożyć wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierający: - numer z rejestru, - imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, - nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, - formę i nazwę szkolenia, - okres trwania szkolenia, - miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Część 2 - OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI KL. III 2.1 Liczba osób i czas trwania szkolenia Szkolenie przeznaczone jest dla 13 osób bezrobotnych. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 17.00. Szkolenie realizowane musi być według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych tygodniowo (tj. 5 godzin zegarowych dziennie). Maksymalna liczba godzin dydaktycznych w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć ośmiu. 2.2 Liczba godzin szkolenia Szkolenie musi zostać przeprowadzone w terminie do 35 dni roboczych w wymiarze 202 godzin lekcyjnych (przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć) według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (w tym godziny teoretyczne i praktyczne). W harmonogramie szkolenia Wykonawca uwzględnia przerwy, które nie mogą przekroczyć łącznie 30 minut w każdym dniu zajęć (wchodzące w 25 godzin zegarowych zajęć w tygodniu). 2.3 Miejsce szkolenia Szkolenie musi odbyć się na terenie powiatu kłobuckiego lub miasta Częstochowy. Wykonawca musi wskazać dokładny adres miejsca przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych. Sale dydaktyczne muszą posiadać dostęp do szatni (przebieralni) oraz dostęp do sanitariatów wyposażonych w bieżącą wodę (ciepłą i zimną). Wymagane jest aby powierzchnia sal dydaktycznych, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne były dostosowane do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia, zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy. 2.4 Zakres tematyczny szkolenia Program szkolenia musi być zgodny z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118 poz. 1263) i zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania szkolenia. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, którego koszt należy wliczyć w koszt kursu. 2.5 Materiały szkoleniowe dla uczestników, poczęstunek Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać następujące materiały szkoleniowe: minimum jeden podręcznik i inne trwale zszyte materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego kursu oraz zeszyt A4 w twardej oprawie, długopis, ołówek, zakreślacz itp. przybory piśmienne. Odbiór materiałów musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia. Dodatkowo wszyscy uczestnicy kursu w czasie przerwy muszą otrzymać każdego dnia szkolenia poczęstunek w postaci: ciastek, kawy, herbaty, cukru oraz wody mineralnej gazowanej i niegazowanej. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursu higieniczne miejsce do spożywania poczęstunku. W sali lub jej bliskim sąsiedztwie musi znajdować się dodatkowy stolik, czajnik (termos) oraz miejsce zapewniające możliwość przechowywania produktów spożywczych i naczyń jednorazowych dla uczestników kursu bez dostępu dla osób trzecich. 2.6 Sprzęt oraz narzędzia do przeprowadzenia szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt oraz narzędzia niezbędne do przeprowadzenia szkolenia. 2.7 Badania lekarskie Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić niezbędne badania lekarskie. Wykonawca wlicza koszt za badania lekarskie w koszt kursu. 2.8 Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wyłącznie uczestników szkolenia, którzy w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą. Koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków zostanie sfinansowany przez Zamawiającego na podstawie odrębnej faktury lub rachunku oraz przedłożonej kserokopii polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej wysokość poniesionych kosztów. 2.9 Harmonogram, program szkolenia, zaświadczenia Do oferty należy przedłożyć wypełniony harmonogram szkolenia, program szkolenia zawierający preliminarz kosztów szkolenia, który powinien dodatkowo zawierać koszt badań lekarskich, koszt egzaminu państwowego, koszt materiałów szkoleniowych oraz koszt poczęstunku. W preliminarzu kosztów szkolenia nie należy uwzględniać kosztu NNW. Do oferty należy przedłożyć wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierający: - numer z rejestru, - imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, - nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, - formę i nazwę szkolenia, - okres trwania szkolenia, - miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Informacje dotyczące obu części. - na zaświadczeniach o ukończeniu kursu musi zostać umieszczona informacja o realizowaniu szkolenia w ramach projektu konkursowego pn. Inwestuję w siebie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego /jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach (np. zaświadczenia na drukach MEN) - wydanie dodatkowego zaświadczenia zawierającego tę informację/, - Wykonawca zobowiązany jest umieszczać aktualnie obowiązujące logotypy oraz informację o realizowaniu szkolenia w ramach projektu konkursowego pn. Inwestuję w siebie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkich dokumentach związanych z organizacją szkolenia (tj. m.in. na materiałach szkoleniowych, harmonogramie szkolenia, zaświadczeniach o ukończeniu szkolenia, certyfikatach, dyplomach, listach obecności, wykazie osób, które ukończyły szkolenie, protokóle z egzaminu, fakturze). Wytyczne dot. oznaczania projektów w ramach PO KL zamieszczone są na stronie internetowej Instytucji Wdrażającej Informacje pod adresem http://efs.wup-katowice.pl w zakładce Promocja PO KL), - Wykonawca zobowiązany jest w miejscu organizacji zajęć szkoleniowych umieszczać plakaty, przekazane przez Zamawiającego, informujące o organizacji szkolenia realizowanego w ramach projektu konkursowego pn. Inwestuję w siebie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Ponadto zobowiązany jest umieszczać w widocznym miejscu flagę z emblematem Unii Europejskiej, - Wykonawca zobowiązany jest do zarejestrowania instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i aktualizowania w tej bazie informacji o każdym szkoleniu organizowanym w ramach projektu konkursowego pn. Inwestuję w siebie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, nie rzadziej niż raz w miesiącu, - Wykonawca zobowiązany jest do udostępniania uprawnionym Jednostkom kontrolującym prawa wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem konkursowym, w tym dokumentów finansowych...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu konkursowego pn. Inwestuję w siebie..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ABC PRZĘDSIĘBIORCZOŚCI Z ELEMENTAMI KSIĘGOWOŚCI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W LIKWIDACJI
- Spółdzielnia Pracy Oświata, ul. Faradaya 31, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6300,00
Oferta z najniższą ceną: 6300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28275,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KŁOBUCKA
więcej: przetargi w Kłobucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.