Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Miechów: Remont nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych w 2009r.
administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie.
Numer ogłoszenia: 46463 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Warszawska 11, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830742, faks 041 3831832.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.miechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych w 2009r. administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych w 2009r. administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie. Zadanie nr 1 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych na terenie Gmin Gołcza, Miechów, Racławice - wykonany remonterem metodą ciśnieniową przy użyciu emulsji i grysów. Przewidywana ilość mieszanki do wbudowania ok. 420ton. Zadanie nr 2 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych na terenie Gmin Charsznica, Kozłów, Książ Wielki, Słaboszów - wykonany remonterem metodą ciśnieniową przy użyciu emulsji i grysów. Przewidywana ilość mieszanki do wbudowania ok. 500ton. Zadanie nr 3 - Remont nawierzchni poprzez wykonanie krótkich nakładek z mieszanki mineralno-bitum. ścisłej na drogach powiatowych na terenie powiatu miechowskiego Przewidywana ilość masy mineralno-bitumicznej do wbudowania ok. 400ton..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy którzy : 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art.24 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców , którzy: 2.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art.22 - Pzp. 2.2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Pzp. 2.3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców nie utrudni uczciwej konkurencji. 2.4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5. nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust.3. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 4.1 jest niezgodna z ustawą 4.2 jej treść nie odpowiada treści SIWZ art.87 ust.2 pkt.3. 4.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 4.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 4.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 4.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 4.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 4.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy - Pzp z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Dokumenty wymagane 1.1. formularz oferty ( zał. nr 2 ). 1.2. kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia (zał. nr 3 zadanie od1 do3) 1.3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 Ustawy - Pzp ( zał. nr 4) 1.4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (kserokopie) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 1.5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert 1.6. umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców prowadzona jest w formie spółki cywilnej, B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne, składa następujące dokumenty: 2. Dokumenty wymagane 2.1 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej trzech robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (zał. nr 6) 2.2 wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca (zał. nr 7), 2.3 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia, wykształcenia, nie zbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności.(zał.nr 5) C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienia publiczne składa następujące dokumenty 3. Dokumenty wymagane 3.1 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej : Oferta składana przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze musi spełniać następujące wymagania: 4. Dokumenty wymagane 4.1 zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1.3, 1.5 - 1.6, 2.1 - 2.3 oraz 3.1 od każdego podmiotu, 4.2 musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony, 4.3 jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów oraz 4.4 . zawierać umowę pro forma spółki, która stwierdza, że wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiedzialne prawnie za realizację umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.miechow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie ul.Warszawska 11 -
Sekcja Dróg i Mostów, pok.nr2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie ul.Warszawska 11- Sekretariat, pok.nr1 nie później niż do dnia 30.03.2009r. do godz.9:30..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych na terenie Gmin Gołcza, Miechów, Racławice - wykonany remonterem metodą ciśnieniową przy użyciu emulsji i grysów. Przewidywana ilość mieszanki do wbudowania ok. 420ton..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych na terenie Gmin Gołcza, Miechów, Racławice - wykonany remonterem metodą ciśnieniową przy użyciu emulsji i grysów. Przewidywana ilość mieszanki do wbudowania ok. 420ton..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych na terenie Gmin Charsznica, Kozłów, Książ Wielki, Słaboszów - wykonany remonterem metodą ciśnieniową przy użyciu emulsji i grysów. Przewidywana ilość mieszanki do wbudowania ok. 500ton..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych na terenie Gmin Charsznica, Kozłów, Książ Wielki, Słaboszów - wykonany remonterem metodą ciśnieniową przy użyciu emulsji i grysów. Przewidywana ilość mieszanki do wbudowania ok. 500ton..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 2 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych na terenie Gmin Charsznica, Kozłów, Książ Wielki, Słaboszów - wykonany remonterem metodą ciśnieniową przy użyciu emulsji i grysów. Przewidywana ilość mieszanki do wbudowania ok. 500ton..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych na terenie Gmin Charsznica, Kozłów, Książ Wielki, Słaboszów - wykonany remonterem metodą ciśnieniową przy użyciu emulsji i grysów. Przewidywana ilość mieszanki do wbudowania ok. 500ton..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Utrzymanie szlaków i składnic drewna w Nadleśnictwie Miechów (II postępowanie)
- " Dostawa gazu ziemnego, obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji do Szpitala św. Anny w Miechowie (kotłownia w budynku dawnego hotelu pielęgniarek)."
- Przebudowa kancelarii L-ctwa Skała (II postępowanie- powtórzone)
- Remont drogi gminnej 140241K ulica Bema w km od 0+000 do km 0+438 w miejscowości Miechów, gm. Miechów
- Remont (modernizacja) dróg dojazdowych do pól na terenie gminy Miechów
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa ubytków w jezdniach asfaltowych na drogach zlokalizowanych w gminie Blachownia
- Remont drogi wojewódzkiej nr 632 od km 47+550 do km 51+800 (od Dębe do Skrzeszewa) na terenie gminy Wieliszew, powiat legionowski - nr postępowania 070/25
- Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej ul. Oświęcimskiej- Etap II
- Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Kamień Pomorski
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 2277L w miejscowości Piotrowice, gm. Strzyżewice
- Bieżący remont dróg gminnych i lokalnych na terenie gminy Bieliny w 2025 roku
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.