eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOpracowanie graficzne i techniczne, wykonanie oraz dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla projektów realizowanych przez Lasy Państwowe i wdrażanych przez Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych w ramach II i III Priorytetu POIiŚ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-14

Warszawa: Opracowanie graficzne i techniczne, wykonanie oraz dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla projektów realizowanych przez Lasy Państwowe i wdrażanych przez Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych w ramach II i III Priorytetu POIiŚ
Numer ogłoszenia: 464662 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych , ul. Stawki 2, piętro 20, 00-193 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 318 70 82, faks 22 318 70 98.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckps.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie graficzne i techniczne, wykonanie oraz dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla projektów realizowanych przez Lasy Państwowe i wdrażanych przez Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych w ramach II i III Priorytetu POIiŚ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne i techniczne, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych dla projektów realizowanych przez Lasy Państwowe i wdrażanych przez Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych w ramach II, III Priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko: 1) Zwiększanie możliwości retencyjnych oraz przeciwdziałanie powodzi i suszy w ekosystemach leśnych na terenach nizinnych w ramach III priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko; skrót ZN, 2) Rekultywacja na cele przyrodnicze terenów zdegradowanych, popoligonowych i powojskowych zarządzanych przez PGL LP w ramach II priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko; skrót ZP, 3) Przeciwdziałanie skutkom odpływu wód opadowych na terenach górskich. Zwiększenie retencji i utrzymanie potoków oraz związanej z nimi infrastruktury w dobrym stanie w ramach III priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko; skrót ZG. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. opracowanie graficzne i techniczne; 2. wykonanie materiałów promocyjnych zgodnie z niniejszą Specyfikacją; 3. dostarczenie materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: Metalowa Pamięć USB 8GB (100 sztuk) - ZG 2. Metalowy długopis (100 sztuk) - ZN 3. Pióro wieczne (100 sztuk) - ZN 4. Drewniana pamięć USB 16GB + drew. Opak. (100 sztuk) - ZN 5. Parasol automatyczny z plastikową rączką (zintegrowana latarka) (100 sztuk) - POL 6. Parasol automatyczny z drewnianą rączką (100 sztuk) - POL 7. Skórzany wizytownik (150 sztuk) - POL 8. Skórzany wizytownik USB 8GB (100 sztuk) - POL 9. Portfel męski - czarny (30 sztuk) - POL 10. Portfel męski - brązowy (50 sztuk) - ZG 11. Metalowa pamięć USB 8GB + skórzany wizytownik (50 sztuk) - POL 12. Piórnik biurkowy+ drew. pam. USB 16 GB + drewniane opakowanie na pamięć USB (20 sztuk) - POL 13. Skórzany wizytownik USB 8GB + pióro wieczne (50 sztuk) - POL 14. Metalowa Pamięć USB 8GB + pióro wieczne (50 sztuk) - POL. Oferowane materiały promocyjne, o których mowa powyżej, muszą być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, pełnowartościowe, nieprefabrykowane, nieuszkodzone, bez jakichkolwiek wad fabrycznych czy użytkowych. W przypadku elementów skórzanych, drewnianych lub zdobień wymagany jest certyfikat potwierdzający autentyczność użytego surowca rozumiany jako dokument wystawiany przez Wykonawcę. W czasie dostawy zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć dostarczany towar przed wpływami atmosferycznymi, które mogłyby wpłynąć na jakość dostarczanych produktów. Wszystkie materiały będą objęte gwarancją Wykonawcy i zostaną dostarczone Zamawiającemu wraz z dokumentem gwarancji, przy tym okres gwarancji powinien wynosić co najmniej 12 miesięcy - liczone od dnia dostawy artykułów do Zamawiającego. Wszelkie koszty gwarancji zawarte są w cenie oferty. Szczegółowe wymagania w stosunku do zamawianych produktów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 19.00.00.00 - Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 PLN (dwa tysiące złotych 00/100 zł). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 2. 1 pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy: w Banku Ochrony Środowiska S.A. nr 97154011572115668084150012 z dopiskiem WADIUM - gadżety JRP. Nr zamówienia: ZI/2710/090-1/13). 2. 2 poręczeniach bankowych; 2. 3 poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; 2. 4 gwarancjach bankowych; 2. 5 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2. 6 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu oraz oryginału złożonego w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium (wewnątrz opakowania oferty). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. W treści dokumentu musi znajdować się nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wypłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium we wszystkich przypadkach powodujących utratę wadium przez Wykonawcę, określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w ppkt. 2.1 rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 6.1 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 6.1.1 odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 6.1.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 6.2 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób oceny spełnienia warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób oceny spełnienia warunku: Wykonawca zobowiązany jest wykazać się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiadaniem doświadczenia polegającego na należytym wykonaniu co najmniej 2 zamówień, w ramach których wykonano dostawę materiałów promocyjnych o wartości minimum 60 000 zł brutto każde.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób oceny spełnienia warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób oceny spełnienia warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób oceny spełnienia warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 3, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 3. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia: 3.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w oryginale. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3.2. Oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty. 3.3. Dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ustawy składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie, natomiast dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawcy mogą złożyć wspólnie. 3.4. Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć łącznie (na jednym druku) - w przypadku łącznego spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, albo każdy z Wykonawców odrębnie, w przypadku jeżeli taki Wykonawca spełnia samodzielnie wszystkie warunki udziału w postępowaniu. 4. Do oferty należy załączyć próbki oferowanych materiałów promocyjnych wraz z opakowaniem, które będą podlegały ocenie w kryterium Jakość, spełniające odpowiednio dla danego materiału promocyjnego wymagania określone w załączniku nr 1 do SIWZ, w ilości po 1 egzemplarzu każdego materiału promocyjnego (wraz z opakowaniem). Zamawiający dopuszcza złożenie samej obudowy pamięci USB (bez wbudowanej pamięci): a. Metalowa pamięć USB 8GB, b. Metalowy długopis c. Pióro wieczne d. Drewniana pamięć USB 16GB w drewnianym opakowaniu e. Parasol automatyczny z plastikową rączką (zintegrowana latarka) f. Parasol automatyczny z drewnianą rączką g. Wizytownik skórzany h. Wizytownik skórzany z pamięcią USB 8GB i. Skórzany portfel męski czarny j. Skórzany portfel męski brązowy k. Metalowa pamięć USB 8GB + skórzany wizytownik l. Piórnik biurkowy + drewniana pamięć USB 16 GB + drewniane opakowanie na pamięć USB m. Skórzany wizytownik USB + pióro wieczne n. Metalowa pamięć USB 8GB + pióro wieczne

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Jakość - 50

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Z powodu konieczności wielokrotnego wprowadzania zmian do projektów graficznych,a akceptacja przez Zamawiającego nastąpi później niż w 20 dniu od podpisania umowy termin realizacji zamówienia może zostać przedłużony o 14 dni. 3. Zmiany dotyczące wskazanych w treści umowy osób do kontaktów, zmiany siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, nie wymagają sporządzenia aneksu do Umowy, a jedynie pisemnego powiadomienia drugiej strony. 4. Zmiana formy zabezpieczenia przez Wykonawcę, o której mowa w art. 149 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nie wymaga sporządzenia aneksu do Umowy, a jedynie pisemnego powiadomienia drugiej strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych, ul. Stawki 2, piętro 20, 00-193 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2013 godzina 10:45, miejsce: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych, ul. Stawki 2, piętro 20 - sekretariat, 00-193 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.