Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-09
Przeworsk: Świadczenie usług polegających na oczyszczaniu ulic i chodników powiatowych na terenie miasta Przeworska oraz miasta Sieniawa z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 46503 - 2011; data zamieszczenia: 09.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku , ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 648-97-24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przeworsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na oczyszczaniu ulic i chodników powiatowych na terenie miasta Przeworska oraz miasta Sieniawa z podziałem na części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na oczyszczaniu ulic i chodników powiatowych na terenie miasta Przeworska oraz miasta Sieniawa z podziałem na części: Część nr 1. miasto Przeworsk - oczyszczaniu ulic powiatowych i chodników w systemie interwencyjnym - na podstawie każdorazowego zlecenia z uzgodnieniem zakresu /czyszczenie, sprzątanie, zamiatanie i wywóz nieczystości z dróg i chodników/, zgodnie z załączonym wykazem ulic i chodników (powierzchnia). Oferenci przystępujący do przetargu na zadanie nr 1 musza dysponować zamiatarką mechaniczną. Zakres prac obejmuje następujące pozycje, za które należy podać cenę jednostkową w przeliczeniu za 1m2 oczyszczonej powierzchni: - ręczne, obustronne czyszczenie naboju z piasku i błota - nanosu po ewentualnych gwałtownych opadach deszczu; - mechaniczne zamiatanie ulic i chodników; - ręczne zamiatanie chodników W okresie pozimowym należy oczyszczanie ulic poprzedzić pracami wykonanymi ręcznie - prace mają polegać na obustronnym odspojeniu (po 0,3 m przy krawężnikach) naboju z piasku i błota, na powierzchni ulic oraz dokładnym oczyszczeniu chodników z pozostałości środków uszorstniających z okresu zimowego, załadunek na środki transportowe i wywiezienie piasku i błota a dopiero po tym zabiegu należy przystąpić do dokładnego oczyszczenie nawierzchni ulic i chodników przeprowadzanego cyklicznie. W okresie zimowym Zamawiający może zlecić sprzątanie ulic w okresie zimowym w okresie braku śniegu bądź po okresowych roztopach. Taka sama procedura dotyczy usuwania wszelkich zanieczyszczeń stałych, powstałych np. po gwałtownych opadach deszczu (namuły) czy też w okresie jesiennym. Wykaz ulic i chodników stanowi załącznik do SIWZ. Część nr 2. miasto Sieniawa - oczyszczaniu ulic powiatowych i chodników w systemie interwencyjnym - na podstawie każdorazowego zlecenia z uzgodnieniem zakresu /czyszczenie, sprzątanie, zamiatanie i wywóz nieczystości z dróg i chodników/, zgodnie z załączonym wykazem ulic i chodników (powierzchnia). Zakres prac obejmuje następujące pozycje, za które należy podać cenę jednostkową w przeliczeniu za 1m2 oczyszczonej powierzchni: - ręczne, obustronne czyszczenie naboju z piasku i błota - nanosu po ewentualnych gwałtownych opadach deszczu; - ręczne zamiatanie chodników i ulic W okresie pozimowym należy oczyszczanie ulic poprzedzić pracami wykonanymi ręcznie - prace mają polegać na obustronnym odspojeniu (po 0,3 m przy krawężnikach) naboju z piasku i błota, na powierzchni ulic oraz dokładnym oczyszczeniu chodników z pozostałości środków uszorstniających z okresu zimowego, załadunek na środki transportowe i wywiezienie piasku i błota a dopiero po tym zabiegu należy przystąpić do dokładnego oczyszczenie nawierzchni ulic i chodników przeprowadzanego cyklicznie. W okresie zimowym Zamawiający może zlecić sprzątanie ulic w okresie zimowym w okresie braku śniegu bądź po okresowych roztopach. Taka sama procedura dotyczy usuwania wszelkich zanieczyszczeń stałych, powstałych np. po gwałtownych opadach deszczu (namuły) czy też w okresie jesiennym. Wykaz ulic i chodników stanowi załącznik do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wnoszenie wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oZ uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z Zał. Nr 1. 2. Stosowne Pełnomocnictwo(a) -oryginał pełnomocnictw określający zakres umocowania albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Zał. Nr 4 do SIWZ. 2. Ceny jakie zaoferuje Wykonawca w ofercie Przetargowej, będzie podlegać zmianom stosownie do średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych (w stosunku do roku poprzedniego) publikowanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Dzienniku Urzędowym Rzeczpospolitej Polskiej Monitor Polski. 3. Nowa stawka na kolejne lata tj. 2012 i 2013 będzie wprowadzona corocznie do umowy stosownym aneksem. Aneks do umowy będzie podpisany do 15 lutego każdego roku po opublikowaniu danych przez GUS, z datą obowiązywania od 1 stycznia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.przeworsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk (dział zamówień)...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: miasto Przeworsk - oczyszczanie ulic powiatowych i chodników w systemie interwencyjnym - na podstawie każdorazowego zlecenia z uzgodnieniem zakresu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: miasto Przeworsk - oczyszczanie ulic powiatowych i chodników w systemie interwencyjnym - na podstawie każdorazowego zlecenia z uzgodnieniem zakresu /czyszczenie, sprzątanie, zamiatanie i wywóz nieczystości z dróg i chodników/, zgodnie z załączonym wykazem ulic i chodników (powierzchnia). Oferenci przystępujący do przetargu na zadanie nr 1 musza dysponować zamiatarką mechaniczną. Zakres prac obejmuje następujące pozycje, za które należy podać cenę jednostkową w przeliczeniu za 1m2 oczyszczonej powierzchni: - ręczne, obustronne czyszczenie naboju z piasku i błota - nanosu po ewentualnych gwałtownych opadach deszczu; - mechaniczne zamiatanie ulic i chodników; - ręczne zamiatanie chodników W okresie pozimowym należy oczyszczanie ulic poprzedzić pracami wykonanymi ręcznie - prace mają polegać na obustronnym odspojeniu (po 0,3 m przy krawężnikach) naboju z piasku i błota, na powierzchni ulic oraz dokładnym oczyszczeniu chodników z pozostałości środków uszorstniających z okresu zimowego, załadunek na środki transportowe i wywiezienie piasku i błota a dopiero po tym zabiegu należy przystąpić do dokładnego oczyszczenie nawierzchni ulic i chodników przeprowadzanego cyklicznie. W okresie zimowym Zamawiający może zlecić sprzątanie ulic w okresie zimowym w okresie braku śniegu bądź po okresowych roztopach. Taka sama procedura dotyczy usuwania wszelkich zanieczyszczeń stałych, powstałych np. po gwałtownych opadach deszczu (namuły) czy też w okresie jesiennym. Wykaz ulic i chodników stanowi załącznik do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: miasto Sieniawa - oczyszczaniu ulic powiatowych i chodników w systemie interwencyjnym - na podstawie każdorazowego zlecenia z uzgodnieniem zakresu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: miasto Sieniawa - oczyszczaniu ulic powiatowych i chodników w systemie interwencyjnym - na podstawie każdorazowego zlecenia z uzgodnieniem zakresu /czyszczenie, sprzątanie, zamiatanie i wywóz nieczystości z dróg i chodników/, zgodnie z załączonym wykazem ulic i chodników (powierzchnia). Zakres prac obejmuje następujące pozycje, za które należy podać cenę jednostkową w przeliczeniu za 1m2 oczyszczonej powierzchni: - ręczne, obustronne czyszczenie naboju z piasku i błota - nanosu po ewentualnych gwałtownych opadach deszczu; - ręczne zamiatanie chodników i ulic W okresie pozimowym należy oczyszczanie ulic poprzedzić pracami wykonanymi ręcznie - prace mają polegać na obustronnym odspojeniu (po 0,3 m przy krawężnikach) naboju z piasku i błota, na powierzchni ulic oraz dokładnym oczyszczeniu chodników z pozostałości środków uszorstniających z okresu zimowego, załadunek na środki transportowe i wywiezienie piasku i błota a dopiero po tym zabiegu należy przystąpić do dokładnego oczyszczenie nawierzchni ulic i chodników przeprowadzanego cyklicznie. W okresie zimowym Zamawiający może zlecić sprzątanie ulic w okresie zimowym w okresie braku śniegu bądź po okresowych roztopach. Taka sama procedura dotyczy usuwania wszelkich zanieczyszczeń stałych, powstałych np. po gwałtownych opadach deszczu (namuły) czy też w okresie jesiennym. Wykaz ulic i chodników stanowi załącznik do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego oraz wykonanie niezbędnej dokumentacji i robót elektrycznych związanych bezpośrednio z montażem agregatu w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Modernizacja dróg wewnętrznych , publicznych i remont kanalizacji deszczowej w roku 2025
- Dostawa produktów żywnościowych najwyższej jakości do kuchni szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Przeworsku, własnym środkiem transportu.
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- "Świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości Muzeum Narodowego we Wrocławiu i oddziałów, z podziałem zamówienia na trzy części".
- "Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Korsze - oczyszczanie miasta"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych, utwardzonych terenów zewnętrznych Dworca Autobusowego zlokalizowanego w Kielcach przy ul. Czarnowskiej 12"
- Sprzątanie dróg powiatowych położonych na terenie miasta Oleśnica w 2025 r.
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.