eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzeworskŚwiadczenie usług polegających na oczyszczaniu ulic i chodników powiatowych na terenie miasta Przeworska oraz miasta Sieniawa z podziałem na części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-09

Przeworsk: Świadczenie usług polegających na oczyszczaniu ulic i chodników powiatowych na terenie miasta Przeworska oraz miasta Sieniawa z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 46503 - 2011; data zamieszczenia: 09.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku , ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 648-97-24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przeworsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na oczyszczaniu ulic i chodników powiatowych na terenie miasta Przeworska oraz miasta Sieniawa z podziałem na części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na oczyszczaniu ulic i chodników powiatowych na terenie miasta Przeworska oraz miasta Sieniawa z podziałem na części: Część nr 1. miasto Przeworsk - oczyszczaniu ulic powiatowych i chodników w systemie interwencyjnym - na podstawie każdorazowego zlecenia z uzgodnieniem zakresu /czyszczenie, sprzątanie, zamiatanie i wywóz nieczystości z dróg i chodników/, zgodnie z załączonym wykazem ulic i chodników (powierzchnia). Oferenci przystępujący do przetargu na zadanie nr 1 musza dysponować zamiatarką mechaniczną. Zakres prac obejmuje następujące pozycje, za które należy podać cenę jednostkową w przeliczeniu za 1m2 oczyszczonej powierzchni: - ręczne, obustronne czyszczenie naboju z piasku i błota - nanosu po ewentualnych gwałtownych opadach deszczu; - mechaniczne zamiatanie ulic i chodników; - ręczne zamiatanie chodników W okresie pozimowym należy oczyszczanie ulic poprzedzić pracami wykonanymi ręcznie - prace mają polegać na obustronnym odspojeniu (po 0,3 m przy krawężnikach) naboju z piasku i błota, na powierzchni ulic oraz dokładnym oczyszczeniu chodników z pozostałości środków uszorstniających z okresu zimowego, załadunek na środki transportowe i wywiezienie piasku i błota a dopiero po tym zabiegu należy przystąpić do dokładnego oczyszczenie nawierzchni ulic i chodników przeprowadzanego cyklicznie. W okresie zimowym Zamawiający może zlecić sprzątanie ulic w okresie zimowym w okresie braku śniegu bądź po okresowych roztopach. Taka sama procedura dotyczy usuwania wszelkich zanieczyszczeń stałych, powstałych np. po gwałtownych opadach deszczu (namuły) czy też w okresie jesiennym. Wykaz ulic i chodników stanowi załącznik do SIWZ. Część nr 2. miasto Sieniawa - oczyszczaniu ulic powiatowych i chodników w systemie interwencyjnym - na podstawie każdorazowego zlecenia z uzgodnieniem zakresu /czyszczenie, sprzątanie, zamiatanie i wywóz nieczystości z dróg i chodników/, zgodnie z załączonym wykazem ulic i chodników (powierzchnia). Zakres prac obejmuje następujące pozycje, za które należy podać cenę jednostkową w przeliczeniu za 1m2 oczyszczonej powierzchni: - ręczne, obustronne czyszczenie naboju z piasku i błota - nanosu po ewentualnych gwałtownych opadach deszczu; - ręczne zamiatanie chodników i ulic W okresie pozimowym należy oczyszczanie ulic poprzedzić pracami wykonanymi ręcznie - prace mają polegać na obustronnym odspojeniu (po 0,3 m przy krawężnikach) naboju z piasku i błota, na powierzchni ulic oraz dokładnym oczyszczeniu chodników z pozostałości środków uszorstniających z okresu zimowego, załadunek na środki transportowe i wywiezienie piasku i błota a dopiero po tym zabiegu należy przystąpić do dokładnego oczyszczenie nawierzchni ulic i chodników przeprowadzanego cyklicznie. W okresie zimowym Zamawiający może zlecić sprzątanie ulic w okresie zimowym w okresie braku śniegu bądź po okresowych roztopach. Taka sama procedura dotyczy usuwania wszelkich zanieczyszczeń stałych, powstałych np. po gwałtownych opadach deszczu (namuły) czy też w okresie jesiennym. Wykaz ulic i chodników stanowi załącznik do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wnoszenie wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oZ uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z Zał. Nr 1. 2. Stosowne Pełnomocnictwo(a) -oryginał pełnomocnictw określający zakres umocowania albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Zał. Nr 4 do SIWZ. 2. Ceny jakie zaoferuje Wykonawca w ofercie Przetargowej, będzie podlegać zmianom stosownie do średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych (w stosunku do roku poprzedniego) publikowanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Dzienniku Urzędowym Rzeczpospolitej Polskiej Monitor Polski. 3. Nowa stawka na kolejne lata tj. 2012 i 2013 będzie wprowadzona corocznie do umowy stosownym aneksem. Aneks do umowy będzie podpisany do 15 lutego każdego roku po opublikowaniu danych przez GUS, z datą obowiązywania od 1 stycznia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.przeworsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk (dział zamówień)...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: miasto Przeworsk - oczyszczanie ulic powiatowych i chodników w systemie interwencyjnym - na podstawie każdorazowego zlecenia z uzgodnieniem zakresu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: miasto Przeworsk - oczyszczanie ulic powiatowych i chodników w systemie interwencyjnym - na podstawie każdorazowego zlecenia z uzgodnieniem zakresu /czyszczenie, sprzątanie, zamiatanie i wywóz nieczystości z dróg i chodników/, zgodnie z załączonym wykazem ulic i chodników (powierzchnia). Oferenci przystępujący do przetargu na zadanie nr 1 musza dysponować zamiatarką mechaniczną. Zakres prac obejmuje następujące pozycje, za które należy podać cenę jednostkową w przeliczeniu za 1m2 oczyszczonej powierzchni: - ręczne, obustronne czyszczenie naboju z piasku i błota - nanosu po ewentualnych gwałtownych opadach deszczu; - mechaniczne zamiatanie ulic i chodników; - ręczne zamiatanie chodników W okresie pozimowym należy oczyszczanie ulic poprzedzić pracami wykonanymi ręcznie - prace mają polegać na obustronnym odspojeniu (po 0,3 m przy krawężnikach) naboju z piasku i błota, na powierzchni ulic oraz dokładnym oczyszczeniu chodników z pozostałości środków uszorstniających z okresu zimowego, załadunek na środki transportowe i wywiezienie piasku i błota a dopiero po tym zabiegu należy przystąpić do dokładnego oczyszczenie nawierzchni ulic i chodników przeprowadzanego cyklicznie. W okresie zimowym Zamawiający może zlecić sprzątanie ulic w okresie zimowym w okresie braku śniegu bądź po okresowych roztopach. Taka sama procedura dotyczy usuwania wszelkich zanieczyszczeń stałych, powstałych np. po gwałtownych opadach deszczu (namuły) czy też w okresie jesiennym. Wykaz ulic i chodników stanowi załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: miasto Sieniawa - oczyszczaniu ulic powiatowych i chodników w systemie interwencyjnym - na podstawie każdorazowego zlecenia z uzgodnieniem zakresu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: miasto Sieniawa - oczyszczaniu ulic powiatowych i chodników w systemie interwencyjnym - na podstawie każdorazowego zlecenia z uzgodnieniem zakresu /czyszczenie, sprzątanie, zamiatanie i wywóz nieczystości z dróg i chodników/, zgodnie z załączonym wykazem ulic i chodników (powierzchnia). Zakres prac obejmuje następujące pozycje, za które należy podać cenę jednostkową w przeliczeniu za 1m2 oczyszczonej powierzchni: - ręczne, obustronne czyszczenie naboju z piasku i błota - nanosu po ewentualnych gwałtownych opadach deszczu; - ręczne zamiatanie chodników i ulic W okresie pozimowym należy oczyszczanie ulic poprzedzić pracami wykonanymi ręcznie - prace mają polegać na obustronnym odspojeniu (po 0,3 m przy krawężnikach) naboju z piasku i błota, na powierzchni ulic oraz dokładnym oczyszczeniu chodników z pozostałości środków uszorstniających z okresu zimowego, załadunek na środki transportowe i wywiezienie piasku i błota a dopiero po tym zabiegu należy przystąpić do dokładnego oczyszczenie nawierzchni ulic i chodników przeprowadzanego cyklicznie. W okresie zimowym Zamawiający może zlecić sprzątanie ulic w okresie zimowym w okresie braku śniegu bądź po okresowych roztopach. Taka sama procedura dotyczy usuwania wszelkich zanieczyszczeń stałych, powstałych np. po gwałtownych opadach deszczu (namuły) czy też w okresie jesiennym. Wykaz ulic i chodników stanowi załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.