eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPrzetarg ograniczony na usługę całodobowej ochrony i monitoringu z dojazdem grupy interwencyjnej obiektów Muzeum Miasta Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-14

Łódź: Przetarg ograniczony na usługę całodobowej ochrony i monitoringu z dojazdem grupy interwencyjnej obiektów Muzeum Miasta Łodzi
Numer ogłoszenia: 465206 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Miasta Łodzi , ul. Ogrodowa 15, 91-065 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 254-90-00, 654 03 23, faks 42 254 90 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg ograniczony na usługę całodobowej ochrony i monitoringu z dojazdem grupy interwencyjnej obiektów Muzeum Miasta Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa ochrona obiektu wraz z dojazdem grupy interwencyjnej siedziby głównej Muzeum Miasta Łodzi /Pałac Poznańskich/, Łódź ul. Ogrodowa 15 oraz monitoring z dojazdem grupy interwencyjnej Oddziału Kultur i Tradycji Wyznaniowych w budynku przy Placu Wolności 2 w Łodzi /front, II piętro/, administrowanym przez Muzeum Miasta Łodzi. Praca w systemie 24/24 godziny w godz. 07:00-07:00 przez 2 osoby chroniące oraz jedna osoba chroniąca w systemie 12/12 godzin w godz. 07:00-19:00 i 19:00-07:00. Łącznie 72 roboczogodziny/doba oraz nielimitowane liczbowo dojazdy grupy interwencyjnej przez cały okres obowiązywania umowy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dodatkowe roboczogodziny w razie zaistnienia potrzeb w trakcie trwania umowy, każdorazowo za cenę zamieszczoną przez Wykonawcę w formularzu oferty.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że przedmiotowa usługa będzie wykonywana zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 22.08.1997 roku o ochronie osób i mienia /Dz.U. nr 114/1997, poz. 740 z późniejszymi zmianami/ - opracowane w formie pisemnej przez Wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wiedza i doświadczenie zostaną ocenione w oparciu o pisemny wykaz zrealizowanych przedmiotowych usług WYŁĄCZNIE w obiektach muzealnych i zabytkowych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, tj. za okres po 05 grudnia 2010 roku - a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres - na podstawie referencji bądź innych dokumentów potwierdzających wykonanie usługi Z PODANIEM KWOTY UMOWY przy każdej pozycji zawartej w ww. wykazie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pisemne zestawienie wyposażenia w środki łączności między obiektami chronionymi i centralą Wykonawcy /np. radiostacja, telefony komórkowe/ zapewniającą stałą łączność; umundurowanie wraz z identyfikatorem, a także innych urządzeń będących w posiadaniu Wykonawcy, a mające znaczenie w celu prawidłowiej realizacji usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga posiadania licencji pracownika ochrony od osób wyznaczonych przez Wykonawcę do świadczenia przedmiotowej usługi, ZA WYJĄTKIEM osób NADZORUJĄCYCH wykonanie przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy, od których WYMAGANA jest LICENCJA pracownika ochrony drugiego lub pierwszego stopnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej /w tym odpowiedzialnośc deliktowa i kontraktowa/ w wysokości minimum 3.000.000,00 LN /trzy miliony złotych/.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Na podstawie kwot świadczonych usług, pięciu Wykonawców z największą sumą kwot zostanie zaproszonych do złożenia oferty /patrz sekcja III 3.2. niniejszego ogłoszenia/.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.7
  • 2 - doświadczenie - 0.3

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ zostanie udostępniona zgodnie z zapisem art. 51 ust. 4 Ustawy PZP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie udostępniona zgodnie z zapisem art. 51 ust. 4 Ustawy PZP..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Miasta Łodzi, ul. Ogrodowa 15, 91-065 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.