Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-14
Prabuty: Zakup i dostawy środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 465316 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o. , ul. Kuracyjna 30, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, tel. 55 262 43 28, faks 55 278 24 35.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.prabuty.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawy środków dezynfekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy środków dezynfekcyjnych: Zad. nr 1 - Mycie i dezynfekcja narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego Zad. nr 2 - Mycie i dezynfekcja dużych powierzchni Zad. nr 3 - Mycie i dezynfekcja małych i trudno dostępnych powierzchni Zad. nr 4 - Mycie i dezynfekcja endoskopów Zad. nr 5 - Środki do mycia i dezynfekcji endoskopów w myjniach typu MIN.ETD Zad. nr 6 - Środki do automatycznego mycia narzędzi i basenów.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wnosi wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. V SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. V SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. V SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. V SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. V SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W przypadku wątpliwości dotyczących zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający może żądać dodatkowych wyjaśnień oraz dokumentów określonych w § 6.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U.z 2013 r. poz.231).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony Formularz ofertowy . 2. Pisemne upoważnienie do reprezentowania firmy, jeżeli reprezentuje ją osoba nie wymieniona w dokumentach rejestrowych. 3.Oświadczenie Wykonawcy, że posiada certyfikaty lub świadectwa na oferowane wyroby medyczne zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych uprawniające Wykonawcę do wprowadzenia tych wyrobów do obrotu i używania (Wykonawca bezzwłocznie przedstawi na żądanie Zamawiającego certyfikaty, świadectwa dopuszczające wprowadzenie do obrotu medycznego i używania oferowanych wyrobów zgodnie z obowiązującymi przepisami). 4. Świadectwo dopuszczenia do obrotu (odpowiednio) dla każdego zaoferowanego produktu lub zgłoszenie do rejestru z potwierdzonym wpisem do rejestru( zależnie od rodzaju oferowanego produktu ). 5. Ulotkę informacyjną uwzględniającą działanie, zasady stosowania zaoferowanego produktu, dla środków dezynfekcyjnych zasady przygotowania i stosowania. 6. Karty charakterystyki dla każdego środka dezynfekcyjnego wg wymogów Ustawy z dnia 9 stycznia 2009 r. o zmianie ustawy o substancjach i preparatach chemicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2009 nr 20 poz. 106). 7. Zamawiający wymaga, aby skuteczność ( stężenia, spektrum i czas ) działania proponowanych preparatów do dezynfekcji narzędzi i powierzchni były potwierdzone certyfikatami wydanymi przez uprawnione instytucje na podstawie badań ( oprócz ulotek informacyjnych) dokumentami z wykonanych badań preparatów. Skuteczność preparatu winna być przebadana odpowiednimi badaniami ( dołączyć do oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę cen brutto tylko w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki VAT. 2. Zmiana cen w trakcie trwania umowy na podstawie pkt 1 może nastąpić w dniu wejścia w życie stosownego rozporządzenia, lub ustawy pod warunkiem wcześniejszego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego przez Dostawcę. 3. Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie obniżenia ceny przedmiotu zamówienia - promocje cenowe, obniżenie cen przez producenta - obniżenie cen nie wymaga aneksu do umowy. 4.Wszystkie zmiany warunków umowy określone w § 3 wymagają formy pisemnej w postaci aneksu za wyjątkiem pkt 3. 5. Strony przewidują możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy w przypadku, gdy w okresie obowiązywania umowy określonego w § 4 pkt 1 nie zostanie wykorzystana wartość przedmiotu zamówienia określona w § 2 pkt 1. 6. Wszystkie postanowienia zawarte w § 3 stanowią katalog zmian postanowień umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.prabuty.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp.z o.o.
ul. Kuracyjna 30
82-550 Prabuty
(Dział zamówień publicznych ).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp.z o.o. ul. Kuracyjna 30 82-550 Prabuty ( sekretariat - pawilon nr II - administracja).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zad. nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie i dezynfekcja narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zad. nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie i dezynfekcja dużych powierzchni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zad. nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie i dezynfekcja małych i trudno dostępnych powierzchni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zad. nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie i dezynfekcja endoskopów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zad. nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia i dezynfekcji endoskopów w myjniach typu MIN.ETD.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zad. nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do automatycznego mycia narzędzi i basenów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI PRABUTY
więcej: przetargi PRABUTY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH I ODKAŻAJĄCYCH
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków higieny ciała, oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.