eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębicaPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu technolog robót wykończeniowych w budownictwie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-15

Dębica: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu technolog robót wykończeniowych w budownictwie.
Numer ogłoszenia: 465414 - 2013; data zamieszczenia: 15.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 416298 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Sandomierska 41, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57, faks 0-14 681-56-59.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu technolog robót wykończeniowych w budownictwie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu technolog robót wykończeniowych w budownictwie, umożliwiającego uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych skazanym, odbywającym karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Dębicy i uczestniczącym w projekcie systemowym Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na podstawie umowy UDA-POKL.01.03.04-00-027/08-02. Kurs jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Usługa szkoleniowa musi być realizowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej. Formą kształcenia ustawicznego jest kurs o którym mowa w §3 pkt 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej. CPV 80530000-8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis jego wykonania 1. Liczba osób uczestniczących w kursie - dwunastu skazanych. 2. W przypadku nie przystąpienia skazanego do kursu lub nieukończenia kursu, wynagrodzenie dla Wykonawcy zostanie zmniejszone o liczbę osobogodzin kursu, w których skazany nie uczestniczył. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie zweryfikować koszt kursu. 3. Zamawiający zastrzega, że w przypadku przerwania uczestnictwa w kursie przed ukończeniem 20% zajęć, bądź nie przystąpienia skazanego do kursu, Zamawiający może skierować na zwolnione miejsce nowego skazanego z listy rezerwowej, który zobowiązany będzie realizować obowiązki uczestnika kursu na zasadach określonych w specyfikacji. W takim przypadku Zamawiający pokryje jedynie koszt odpowiadający kosztowi kursu przewidzianego dla jednej osoby. 4. Nabór kandydatów do udziału w kursie przeprowadzi Zamawiający, który skieruje na kurs dwunastu skazanych oraz dodatkowo przygotuje listę rezerwową obejmującą trzy osoby w celu umożliwienia wprowadzania nowej osoby na miejsce osoby rezygnującej, według zasad określonych w ust. 3. 5. Osoba, która ukończy kurs, otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu, wydane przez Wykonawcę na podstawie §18 ust.2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej. Zamawiający zastrzega, że osoba otrzymująca Zaświadczenie o ukończeniu kursu nie może mieć więcej niż 20% nieobecności w zajęciach. W wydanym zaświadczeniu nie można umieszczać żadnych danych, wskazujących, że osoba kończąca kurs przebywała w zakładzie karnym. 6. Liczba godzin dydaktycznych kursu - łączna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych powinna wynieść 160 godzin dydaktycznych dla każdego uczestnika (1 godzina dydaktyczna to 45 minut). W tym zajęcia teoretyczne powinny obejmować 24 godziny, zajęcia praktyczne powinny obejmować 136 godzin. 7. Zajęcia na kursie będą realizowane sukcesywnie w dni robocze oraz soboty w godzinach od 08:30 do 15:20, nie dłużej niż 8 godzin dydaktycznych dziennie z zastrzeżeniem, że uczestników kursu obowiązuje przerwa obiadowa w godzinach od 13:00 do 13:50. 8. Miejsce przeprowadzenia zajęć praktycznych i teoretycznych - Zakład Karny w Dębicy, ul. Sandomierska 41. Zamawiający zapewnienia salę szkoleniową do przeprowadzenia zajęć teoretycznych oraz wskaże miejsca, gdzie odbywać się będą zajęcia praktyczne. 9. W cenie brutto kursu Wykonawca uwzględni: 1) odzież roboczą dla każdego uczestnika kursu, 2) materiały dydaktyczne (podręcznik zgodny z tematyką kursu), materiały szkoleniowe (zeszyt oraz artykuły piśmiennicze niezbędne do prowadzenia notatek) - których własność zostanie przeniesiona na skazanych, 3) materiały przeznaczone do praktycznej nauki zawodu. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi, taką ilość materiałów, która pozwoli na ciągłe i samodzielne wykonywanie czynności związanych z nauką praktyczną przez cały okres zajęć praktycznych. Łączna wartość materiałów przeznaczonych do nauki praktycznej nie może przekroczyć 40% ceny brutto kursu technolog robót wykończeniowych w budownictwie. 4) zapewnienie sprzętu i narzędzi niezbędnych do przeprowadzenia kursu. Zamawiający udostępni uczestnikom kursu sprzęt oraz narzędzia zakupione z dofinansowania projektu: młot wyburzeniowy HM1304 1500W 1 szt., niwelator laserowy 1szt., bruzdownica 1 szt.,  przecinarka tarczowa 1szt., odkurzacz budowlany 1 szt., taczka spawana 3 szt., drabina roz. przyst. 4 szt., wiertarko-wkrętarka aku. 14,4V 1 szt., wiertarka HR 2460 780W 2 szt., łopata 5 szt., łopata szpadel - 5 szt., kilof 2.5 kg 2 szt., mieszarka Collomix CX10 1 szt., szlifierka kątowa 2szt., Wiertarka HP 2050 720W 3 szt., szlifierka kątowa 2200W 1 szt., spawarka inwerter THF220 DC PLUS 1 szt., betoniarka bębnowa 100L ślimak 1 szt., młotek ślusarski 5000g 1 szt., przecinak ślusarski 6 szt. 5) badania lekarskie. Przed rozpoczęciem kursu, kandydatom na kurs Wykonawca zapewni przeprowadzenie badań lekarskich, o których mowa w § 35 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (DZ.U. z 2004, nr 37,poz. 337, z 2009 nr 169, poz. 1331, z 2013 poz. 157). Badanie musi zostać przeprowadzone na terenie Zakładu Karnego w Dębicy. Uzyskanie zaświadczenia lekarskiego stwierdzającego brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy, do której uczestnik kursu uzyskuje przygotowanie w wyniku ukończenia przedmiotowego kursu, jest warunkiem przyjęcia skazanego na kurs. W przypadku zaistnienia przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia nauki na kursie, na badanie lekarskie zostanie skierowany skazany z listy rezerwowej. 6) ubezpieczenie uczestników kursu na czas realizacji kursu. Wykonawca ubezpieczy od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników kursu. W przypadku zaistnienia wypadku powstałego z udziałem skazanego, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji wypadku oraz do podjęcia niezbędnych działań celem zrealizowania wszystkich uprawnień wynikających z ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 7) kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do rodzaju prowadzonego kształcenia. Wykonawca zapewni: a) prowadzącego zajęcia teoretyczne, posiadającego co najmniej wykształcenie budowlane lub tytuł mistrza w zawodzie budowlanym oraz przygotowanie pedagogiczne lub ukończony kurs pedagogiczny oraz doświadczenie w prowadzeniu kursów, tj. przeprowadził co najmniej dwa kursy o tematyce budowlanej. b) instruktora praktycznej nauki zawodu, posiadającego co najmniej wykształcenie budowlane lub tytuł mistrza w zawodzie budowlanym oraz przygotowanie pedagogiczne lub ukończony kurs pedagogiczny oraz doświadczenie w prowadzeniu kursów, tj. przeprowadził co najmniej dwa kursy o tematyce budowlanej. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia nauczania przez jedną osobę spełniającą powyższe wymagania. 10. Zajęcia praktyczne będą realizowane z materiałów zakupionych przez Wykonawcę. Każdy uczestnik kursu w ramach zdobywania umiejętności praktycznych musi uczestniczyć w następujących zajęciach praktycznych: 1) Układanie posadzki z paneli podłogowych w miejscu wskazanym przez zamawiającego, polegające na: a) przygotowaniu podłoża pod ułożenie paneli poprzez wyrównanie istniejącej powierzchni betonem klasy min. B10 o grubości min 5 cm, b) położeniu pianki wygłuszającej, c) ułożeniu paneli podłogowych o gr. min. 8 mm i min. IV klasie ścieralności, d) ułożeniu listew przypodłogowych.. Na każdego kursanta musi przypadać co najmniej 3 m2 powierzchni ułożonej panelami podłogowymi i 3 mb listwy przypodłogowej. 2) Malowanie podłoża farbą emulsyjną w miejscu wskazanym przez zamawiającego polegające na: a) przygotowaniu podłoża pod malowanie polegające na równaniu ścian masą tynkarską . b) zagruntowaniu powierzchni gruntem, c) malowaniu powierzchni farbą emulsyjną, Na każdego kursanta musi przypadać co najmniej 15 m2 powierzchni wykończonej malaturą. 3) Malowanie podłoża farbą olejną w miejscu wskazanym przez zamawiającego polegające na: a) przygotowaniu podłoża pod malowanie polegające na równaniu ścian masą tynkarską . b) zagruntowaniu powierzchni gruntem, c) malowaniu powierzchni farbą olejną, Na każdego kursanta musi przypadać co najmniej 15 m2 powierzchni wykończonej malaturą. 4) Montaż żaluzji okiennej pionowej w miejscu wskazanym przez zamawiającego polegające na: a) przygotowaniu powierzchni pod montaż żaluzji, b) montażu żaluzji. Grupa 12-stu kursantów musi dysponować co najmniej 6-ma kompletami żaluzji okiennych pionowych. 5)Układanie posadzki z płytek ceramicznych w miejscu wskazanym przez zamawiającego polegające na: a) przygotowaniu podłoża pod ułożenie płytek poprzez wyrównanie istniejącej powierzchni betonem klasy min. B10 o grubości min 5 cm, b) ułożeniu płytek podłogowych o wym. 30 x 30 cm, c) zafugowanie posadzki. Na każdego kursanta musi przypadać co najmniej 1,50 m2 powierzchni ułożonej płytkami podłogowymi. 6) Montaż drzwi wewnętrznych metalowych w miejscu wskazanym prze zamawiającego polegające na: a) demontażu istniejących drzwi, b) przygotowaniu otworu ściennego pod montaż drzwi, c) montażu futryny za pomocą pianki montażowej i dybli stalowych, d) montażu drzwi, e) wykonaniu szpalet wokół futryn. Grupa 12-stu kursantów musi dysponować co najmniej 4-ma kompletami drzwi wraz z oprzyrządowaniem. 7) Montaż klamek i szyldów drzwiowych w miejscu wskazanym przez zamawiającego polegające na: a) demontażu istniejących klamek i szyldów, b) montażu nowych klamek i szyldów. Grupa 12-stu kursantów musi dysponować co najmniej 2-ma kompletami klamki wraz z szyldem do drzwi. 11. Podczas prowadzenia zajęć praktycznych Wykonawca będzie zobowiązany: 1) nadzorować i dbać o prawidłowy przebieg zajęć teoretycznych i praktycznych, 2) dbać o zapewnienie ładu i porządku podczas kursu, w szczególności dbać o utrzymanie w czystości stanowiska pracy, 3) konsultować z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego wszelkich uwag, spostrzeżeń i problemów wynikających podczas trwania kursu. 12. Wykonawca zobowiązany będzie: 1) prowadzić kurs na podstawie programu nauczania, o którym mowa w § 22 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej stanowiącym załącznik Wykonawcy do oferty oraz zgodnie z harmonogramem kursu stanowiącym integralną część umowy. Harmonogram kursu Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu najpóźniej na 2 dni robocze przed podpisaniem umowy. Harmonogram kursu powinien zawierać m.in.: nazwę Wykonawcy, nazwę kursu, miejsce prowadzonych zajęć, podział na zajęcia teoretyczne i praktyczne, liczbę godzin kursu, daty oraz godziny w jakich będą odbywać się poszczególne zajęcia. W przypadku zmiany harmonogramu, Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia na piśmie Zamawiającego o wprowadzonych zmianach, 2) prowadzić dokumentację kształcenia o której mowa w § 21 ust.1-5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej, 3) prowadzić imienną listę obecności zawierającą: imię i nazwisko oraz podpis osoby biorącej udział w kursie. 4) przeprowadzić wśród uczestników anonimową ankietę oceniającą jakość kursu. Wykonawca opracuje wzór ankiety i dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 5) prowadzić wykaz poniesionych wydatków na zakup materiałów przeznaczonych do zajęć praktycznych, 6) systematycznie uzupełniać: listy potwierdzające odbiór materiałów dydaktycznych i szkoleniowych, odzieży, ankiety oceniające jakość kurs, imienne listy obecności uczestników kursu, dokumentację kształcenia, 7) stosować w dokumentacji kursu jednoznacznego określenia formy kształcenia tzn. kurs technolog robót wykończeniowych w budownictwie, 8) dostarczyć Zamawiającemu w terminie do 5 dni od zakończenia kursu i nie później niż do 10 grudnia 2013r. kserokopie (podpisane na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pracownika) lub oryginały niżej wymienionych dokumentów z uwzględnieniem zasad ochrony danych osobowych określonych przez przepisy prawa Unii Europejskiej oraz prawa krajowego, a) dziennik zajęć, b) protokół z przeprowadzonego zaliczenia, c) imienną listy obecności uczestników kursu, d) ankiety końcowe oceniające jakość kursu, e) listy potwierdzające odbiór odzieży roboczej, materiałów dydaktycznych i szkoleniowych wg Załącznika nr 2 i nr 3 do Umowy, f) ewidencję wydanych zaświadczeń, g) dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników kursu oraz potwierdzenie dokonania opłaty z tego tytułu, h) wykaz poniesionych wydatków na zakup materiałów przeznaczonych do zajęć praktycznych, i) 1 egz. materiałów dydaktyczne (podręcznik, prezentacje)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na podstawie umowy UDA-POKL.01.03.04-00-027/08-02. Kurs jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia, Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR Piotr Wasak, ul. Partyzantów 9, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17990,40

  • Oferta z najniższą ceną: 17990,40 / Oferta z najwyższą ceną: 22900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.