To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-09
Poznań: Organizacja Europejskich Dni Pracy - Poznań 2011 r. w dniach 4-6 marca 2011 r.
Numer ogłoszenia: 46541 - 2011; data zamieszczenia: 09.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18093 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8463819, faks 061 8463820.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja Europejskich Dni Pracy - Poznań 2011 r. w dniach 4-6 marca 2011 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na Organizację Europejskich Dni Pracy - Poznań 2011 r.w dniach 4-6 marca 2011 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I - ORGANIZACJA TARGÓW - EDP POZNAŃ 2011 1. Lokalizacja Budynek w Poznaniu o dogodnej lokalizacji dla osób przyjeżdżających z terenu kraju - centrum miasta, bliskość dworców PKP, PKS, z możliwością dotarcia komunikacją miejską, przy budynku zapewnienie parkingu dla min. 20 samochodów osobowych Zamawiającego oraz Wystawców. 2. Opis powierzchni targowej: Wewnątrz budynku min. 1000m2 powierzchni wystawienniczej otwartej dla zwiedzających (mogącej pomieścić do 5 tys. osób), na tej powierzchni wystawienniczej otwartej dla zwiedzających w dniach 4-5 marca w godzinach 10:00-18:00 w dniu 6 marca w godz. 10.00 -16.00, a dla Wystawców w godzinach 9.00-19:00, w dniach 4-6 marca 2011 r. zorganizowanie: stoiska Zamawiającego - system zabudowy SYMA lub równoważny, wysokość ścianki bocznej 2,5m, szerokość 1m; stoisko z jednej strony otwarte, oświetlonego w punkcie o wymiarze całkowitym 18m2 (6m x 2m cześć otwarta oraz 3m x 2m część zamknięta), wyposażonego w 6 krzesełek składanych, 3 stoliki (w tym jeden okrągły) o średnicy 70cm, regał metalowy na prospekty o wymiarach (60cm x 160cm), 3 lady, każda o wymiarach 1m/1m/0,5m - wys./szer./gł., 6 krzeseł barowych - wys.0,8m, numer identyfikacyjny stanowiska oraz nazwę widoczną z odległości min. 4m, gniazdka elektryczne, wieszak na ubranie, kosz na śmieci, grafikę o wymiarach 6m x 1,5m (szer./wys.) usytuowaną na ściankach bocznych wg projektu podanego przez Zamawiającego; 30 stoisk targowych - system zabudowy SYMA lub równoważny, wysokość ścianki bocznej 2,5m, szerokość 1m; stoisko z jednej strony otwarte) oświetlonych w punkcie o wymiarze całkowitym 12m2 (3m x 2m cześć otwarta oraz 3m x 2m część zamknięta na rozmowy kwalifikacyjne), każde wyposażone w 5 krzesełek składanych, 2 stoliki (w tym jeden okrągły) o średnicy 70cm, ladę o wymiarach 1m/1m/0,5m - wys./szer./gł., 2 krzesła barowe - wys. 0,8m, numer identyfikacyjny stanowiska oraz nazwę pracodawcy, widoczną z odległości min. 4m, gniazdka elektryczne, wieszak na ubranie, kosz na śmieci, grafikę o wymiarach 1m x 1,5m usytuowaną na jednej ze ścianek bocznych wg projektu podanego przez Zamawiającego; nagłośnienia, w tym min. 2 mikrofonów bezprzewodowych ze statywami. 3. Opis pozostałych pomieszczeń: pomieszczenie konferencyjne (120 krzeseł) umożliwiające przeprowadzenie konferencji prasowej oraz prezentacji multimedialnych, wyposażone w laptopa i rzutnik multimedialny, 2 stoły (120cm x 80cm) wraz z zieloną tkaniną, stolik pod rzutnik multimedialny, ekran, minimum 2 bezprzewodowe mikrofony ze statywami, nagłośnienie; dwa pomieszczenia warsztatowe (2 x min. 20 krzeseł) wyposażone w stoły o wymiarach 120cm x 80cm - po 5 stołów na salkę, wyposażone w stolik pod rzutnik multimedialny, ekran; wewnątrz budynku punkt informacyjny, wyposażony w 4 krzesła składane, ladę minimum 3m długą, 1m wysoką, 0,5m szeroką, numer identyfikacyjny stanowiska oraz nazwę, widoczną z odległości min. 4m, gniazdka elektryczne; pomieszczenie dla przedstawicieli Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu w godzinach 9:00-19:00 w dniach 3-6 marca 2011 zamykane na klucz, wyposażone w co najmniej 2 stoły o wymiarach 120cm x 80cm każdy, w którym możliwe będzie przechowywanie materiałów targowych. 4. Wykonawca zapewni: planszę informacyjną dla zwiedzających o wymiarach 3m x 3m, wewnątrz budynku wystawienniczego (dotyczącą lokalizacji wystawców) - treść poda Zamawiający; przygotowanie numeracji stoisk podanych przez Zamawiającego; bezprzewodowy dostęp do Internetu w budynku; na stronie internetowej Wykonawcy informację o Europejskich Dniach Pracy - Poznań 2011 wg treści przekazanej przez Zamawiającego; wydrukowanie i powieszenie 2 banerów reklamowych o wymiarach 2m x 1,5m i 12,5m x 2m wg projektu przekazanego przez Zamawiającego, na zewnątrz budynku, w miejscach widocznych dla odwiedzających; dwie konstrukcje reklamowe, na których zostaną zawieszone banery reklamowe (konstrukcje mogące pomieścić baner o wymiarach 6m x 1,5m) umieszczone na zewnątrz budynku, w miejscu widocznym dla odwiedzających; zorganizowanie punktu medycznego; w budynku wystawienniczym (na powierzchni wystawienniczej) 10 stolików oraz 40 krzeseł dla zwiedzających, możliwość skorzystania z restauracji lub kawiarni przez odwiedzających; szatnię dla odwiedzających, czynną w godzinach 10:00-18:00. 5. Catering dla 130 osób w czasie targów: przerwa kawowa (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka kruche) 2 razy dziennie w dniach 4-5 marca w godzinach 9:30-12:00 oraz 16:00-17:30 ), a w dniu 6 marca raz dziennie w dodz.9.30-12.00, ciepły posiłek dwudaniowy podany w godzinach 13:30-15:00 wg menu: 04.03.2011 Zupa Pomidorowa z ryżem Danie główne Makaron w sosie serowym z warzywami, surówka Napoje Sok owocowy 0,2l 05.03.2011 Zupa Żurek Danie główne Shoarma drobiowa z ryżem i surówką Napoje Sok owocowy 0,2 l 06.03.2011 Zupa Pieczarkowa Danie główne Pieczeń z karkówki w sosie pieczeniowym z ziemniakami i surówką Napoje Sok owocowy 0,2l 6. W przypadku konieczności uzyskania zezwoleń umożliwiających zorganizowanie przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni je na własny koszt. Wszystkie pomieszczenia i usługi winne być zlokalizowane w jednym miejscu. CZĘŚĆ II - KOLACJA DLA 40 OSÓB - Wystawców uczestniczących w Europejskich Dniach Pracy - Poznań 2011 w dniu 4 marca od godz. 20.30. 1. Lokalizacja: Restauracja w centrum Poznania lub na Starym Mieście, z obsługą kelnerską, czynna nie krócej niż do godz. 23.00. 2. Menu: Przystawka gorąca Zestaw pierogów ręcznie robionych (3 szt./ os.) z kapustą i grzybami z mięsem ruskie Zupa Barszcz czerwony z pasztecikiem Danie główne Pierś kaczki po poznańsku z pyzami, borowikami w śmietanie i kapustą modrą zasmażaną Deser Serniczek z sosem owocowym Napoje Woda mineralna, kawa lub herbata.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wojewódzki Grant Eures.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE SP. Z O.O.
- Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o., ul. Głogowska 14, 60-734 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76747,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77303,53
Oferta z najniższą ceną: 77303,53 / Oferta z najwyższą ceną: 77303,53
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sporządzenie dokumentacji projektowej pn.: Modernizacja połaci dachowych i stolarki okiennej DPS w Lisówkach.
- Wytworzenie 13 scenariuszy oraz 13 filmów instruktażowych
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- "Modernizacja posadzek epoksydowych w zakresie przeciwspadków na Stadionie Miejskim w Poznaniu przy ul. Bułgarskiej 17, noszącego nazwę ENEA STADION"
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z zamontowanym ładowaczem czołowym dla Obwodu Drogowego w Biskupicach
- Wsparcie edukacyjne - organizacja szkoleń z zakresu rewitalizacji dla gmin z terenu województwa wielkopolskiego w ramach realizacji projektu pt. "Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wizyt studyjnych dla studentów Wydziału Nauk Społecznych
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych (VIII b) - 20 uczestników w terminie 26.05.2025 r. - 31.05.2025 r.
- Sukcesywna dostawa odzieży reklamowej na potrzeby Politechniki Krakowskiej
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych (IV a, V a) - 47 uczestników w terminie 26.05.2025 r. - 30.05.2025 r.
- "Przygotowanie i realizacja szkoleń specjalistycznych dla kadry ośrodków wsparcia ekonomii społecznej" - 4 części.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.