Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-27
Lublin: Dostawa odczynników chemicznych oraz akcesoriów laboratoryjnych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 46553 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.lublin.pl/admin/dzp/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników chemicznych oraz akcesoriów laboratoryjnych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych oraz akcesoriów laboratoryjnych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części. W zakresie przedmiotu zamówienia w częściach 1-26 wymagana jest sprzedaż i dostawa wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do pomieszczeń Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, zlokalizowanych w Lublinie przy ul. Konstantynów 1 w Lublinie. Dla części: 4-15,17,21-24,26 dostawa będzie miała charakter jednorazowy. W pozostałych przypadkach, tj. dla części: 1,2,3,16,18,19,20,25 dostawa będzie miała charakter sukcesywny. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorach umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 26 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki 1.1-1.26 do SIWZ. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o parametrach i właściwościach nie gorszych niż wyspecyfikowane przez Zamawiającego. W powyższym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do: załączenia wraz z ofertą w częściach: 3,6,10,13,15,16,17,18,19 odczynnika i/lub specyfikacji jakościowych zawierających podstawowe dane oraz wymagania fizyczne i chemiczne danego odczynnika, i/lub dokumentów analizy jakościowej w zakresie oferowanych przedmiotów zamówienia. Załączenia wraz z ofertą w części: 18 certyfikatów potwierdzających spełnianie norm ujętych w załączniku nr 1.18 do SIWZ. Dokumenty muszą potwierdzać równoważność zaoferowanych przedmiotów zamówienia. Muszą zawierać co najmniej: nazwę producenta, nr katalogowy, skład chemiczny, czystość. Jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument sporządzony w języku obcym, ma obowiązek wraz z tym dokumentem złożyć jego tłumaczenie na język polski poświadczone przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Ocena spełniania równoważności zostanie dokonana na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów. Nie wykazanie spełniania równoważności spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy z postępowania na mocy art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów, jako nieodpowiadających treści SIWZ. Zamawiający wymaga, aby dostarczane przez Wykonawcę odczynniki były opatrzone czytelną etykietą zawierającą informacje dotyczące: nazwy producenta, nazwy odczynnika, numeru serii, daty ważności, temperatury przechowywania. Zamawiający zastrzega, że dostarczone przez Wykonawcę odczynniki muszą mieć określoną datę końca ich okresu ważności. Zamawiający wymaga, aby termin ważności lub okres gwarancji na odczynniki - w dniu dostawy nie był krótszy niż 80% czasu oferowanego przez producenta. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji, że dostarczone odczynniki są dobrej należytej jakości, a w razie stwierdzenia w okresie gwarancji wady odczynnika, zostanie on bezpłatnie wymieniony przez Wykonawcę, na wolny od wad w terminie do 14 dni od daty zawiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego. Oferowane materiały laboratoryjne muszą spełniać wymagania w zakresie wymiarów, rodzaju materiału, dodatkowych parametrów opisanych w załącznikach nr 1.1-1.26 do SIWZ. Oferowane materiały laboratoryjne muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP lub UE.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 33.79.30.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5, 38.43.70.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o parametrach i właściwościach nie gorszych niż wyspecyfikowane przez Zamawiającego. W powyższym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do załączenia wraz z ofertą w częściach: 3,6,10,13,15,16,17,18,19 odczynnika i/lub specyfikacji jakościowych zawierających podstawowe dane oraz wymagania fizyczne i chemiczne danego odczynnika, i/lub dokumentów analizy jakościowej w zakresie oferowanych przedmiotów zamówienia. Załączenia wraz z ofertą w części: 18 certyfikatów potwierdzających spełnianie norm ujętych w załączniku nr 1.18 do SIWZ. Dokumenty muszą potwierdzać równoważność zaoferowanych przedmiotów zamówienia. Muszą zawierać co najmniej: nazwę producenta, nr katalogowy, skład chemiczny, czystość. Jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument sporządzony w języku obcym, ma obowiązek wraz z tym dokumentem złożyć jego tłumaczenie na język polski poświadczone przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto oferta musi zawierać: wypełniony Formularz Opisu przedmiotu zamówienia wraz z wyceną wg wzoru stanowiącego: Zał. nr 1.1- 1.26 odpowiednio do części 1-26 na którą Wykonawca składa ofertę, wypełniony formularz Oferta Wykonawcy wg wzoru stanowiącego Zał. nr 5 do SIWZ, karty charakterystyki produktu, certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań technicznych określonych w załącznikach nr: 1.3, 1.6, 1.10, 1.13, 1.15, 1.16, 1.17, 1.18, 1.19 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących: 1 dla zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia: 1.1 ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej; 2 dla zmiany sposobu spełnienia świadczenia: 2.1 zmiany technologiczne, w szczególności: 2.1.1 w przypadku braku produktu na rynku z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, ale po cenie nie wyższej niż w umowie lub wypowiedzenia umowy w zakresie spornego produktu za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy. 2.1.2 zmiany zakresu przedmiotu zamówienia spowodowane: niedostępnością na rynku produktu/materiału wskazanego w ofercie, wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku produktu/materiału. 2.1.3 zmianę umowy w zakresie zmiany numeru katalogowego, nazwy handlowej lub objętości opakowania, które wynikną w okresie realizacji umowy i nie były możliwe do przewidzenia przez żadną ze strony umowy oraz o ile zmiana taka nie spowoduje zmiany ceny towaru (w przeliczeniu do nowej objętości lub gramatury towaru). 3 dla zmiany właściwych przepisów prawa, z tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp, w szczególności: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami. Zmiany treści umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,1650.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II,
20-950 Lublin, Al. Racławickie 14,
Budynek Collegium Jana Pawła II, sala nr C-223.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14, Budynek Collegium Jana Pawła II, sala nr C-223.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa odczynników chemicznych zastosowania ogólnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników chemicznych zastosowania ogólnego, zgodnie z załącznikiem numer 1.1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa odczynników chemicznych zastosowania specjalistycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników chemicznych zastosowania specjalistycznego, zgodnie z załącznikiem numer 1.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa odczynników chemicznych do mikrobiologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników chemicznych do mikrobiologii, zgodnie z załącznikiem numer 1.3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa odczynników chemicznych - Tris.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników chemicznych - Tris, zgodnie z załącznikiem numer 1.4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 39.16.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa odczynników chemicznych - pożywek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników chemicznych - pożywek, zgodnie z załącznikiem numer 1.5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa odczynników do biochemii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników do biochemii, zgodnie z załącznikiem numer 1.6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa odczynników chemicznych radioaktywnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników chemicznych radioaktywnych, zgodnie z załącznikiem numer 1.7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 39.16.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa odczynników i pożywek do hodowli komórkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników i pożywek do hodowli komórkowych, zgodnie z załącznikiem numer 1.8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 39.16.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa testu do wykrywania 8-oxo-dG w komórkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa testu do wykrywania 8-oxo-dG w komórkach, zgodnie z załącznikiem numer 1.9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa zestawów do oceny aktywności i żywotności komórek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zestawów do oceny aktywności i żywotności komórek, zgodnie z załącznikiem numer 1.10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawa zestawu do oznaczania poziomu zredukowanego glutationu w komórkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zestawu do oznaczania poziomu zredukowanego glutationu w komórkach, zgodnie z załącznikiem numer 1.11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawa zestawu do oznaczania poziomu SOD w komórkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zestawu do oznaczania poziomu SOD w komórkach, zgodnie z załącznikiem numer 1.12 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: dostawa barwnika Giemsy oraz odczynnika do izolacji leukocytów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa barwnika Giemsy oraz odczynnika do izolacji leukocytów, zgodnie z załącznikiem numer 1.13 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: dostawa buforów kalibracyjnych do pH-metru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa buforów kalibracyjnych do pH-metru, zgodnie z załącznikiem numer 1.14 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: dostawa zestawu do wykrywania komórek apoptotycznych poprzez znakowanie Annexin V-FITC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zestawu do wykrywania komórek apoptotycznych poprzez znakowanie Annexin V-FITC, zgodnie z załącznikiem numer 1.15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: dostawa zestawów i produktów do izolacji i oczyszczania DNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zestawów i produktów do izolacji i oczyszczania DNA, zgodnie z załącznikiem numer 1.16 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: dostawa zestawu i buforu do reakcji sekwencjonowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zestawu i buforu do reakcji sekwencjonowania, zgodnie z załącznikiem numer 1.17 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: dostawa końcówek do pipet laboratoryjnych typu Eppendorf.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa końcówek do pipet laboratoryjnych typu Eppendorf, zgodnie z załącznikiem numer 1.18 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: dostawa końcówek do pipet oraz innych akcesoriów laboratoryjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa końcówek do pipet oraz innych akcesoriów laboratoryjnych, zgodnie z załącznikiem numer 1.19 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: dostawa probówek do zastosowań specjalnych oraz innych akcesoriów laboratoryjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa probówek do zastosowań specjalnych oraz innych akcesoriów laboratoryjnych, zgodnie z załącznikiem numer 1.20 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 44.17.40.00-0, 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: dostawa buforów do Western- Blottingu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa buforów do Western- Blottingu, zgodnie z załącznikiem numer 1.21 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: dostawa pipet i akcesoriów laboratoryjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa pipet i akcesoriów laboratoryjnych, zgodnie z załącznikiem numer 1.22 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 39.16.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: dostawa membran nitrocelulozowych do blottingu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa membran nitrocelulozowych do blottingu, zgodnie z załącznikiem numer 1.23 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: dostawa paku odczynnikowego do analizatora jonoselektywnego Na/K/CI EasyLyte Medica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa paku odczynnikowego do analizatora jonoselektywnego Na/K/CI EasyLyte Medica, zgodnie z załącznikiem numer 1.24 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: dostawa akcesoriów chromatografów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa akcesoriów chromatografów, zgodnie z załącznikiem numer 1.25 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: dostawa cyjanotoksyn w postaci czystej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa cyjanotoksyn w postaci czystej, zgodnie z załącznikiem numer 1.26 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Transportowo-Komunikacyjnych w Lublinie przy ul. Zemborzyckiej 82 w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w MWL
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Dostawy warzyw, owoców i jaj dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w podziale na 2 części w Lublinie w podziale na 2 części.
- Dostawa podłoży bakteriologicznych i mikologicznych dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Zakup i dostawa narzędzi i zestawów dydaktycznych w ramach projektu "Doświadczenie dla uczniów nowe poprzez staże zawodowe".
- Dostawa sprzętu TIK i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- Dostawa podłoży bakteriologicznych i mikologicznych dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.