Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-06
Lubochnia: Remont budynku po byłej szkole w Jasieniu Nowym z przeznaczeniem na lokale socjalne
Numer ogłoszenia: 46553 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubochnia, ul. Tomaszowska 9, 97-217 Lubochnia, woj. łódzkie, tel. 044 7103510, fax 044 7103022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubochnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku po byłej szkole w Jasieniu Nowym z przeznaczeniem na lokale socjalne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku po byłej szkole podstawowej w Jasieniu Nowym z przeznaczeniem na pobyt ludzi, w wyniku którego powstaną 3 lokale socjalne. Zakres prac do wykonania w 2008r. - prace rozbiórkowe w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, - wymiana stolarki budowlanej okiennej i drzwiowej zewnętrznej z drewnianej na PCV, bez naruszania konstrukcji i otworów, stolarka w kolorze białym wraz z obróbką ościeży i wymianą parapetów, - wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą (styropian + tynk strukturalny) oraz docieplenie stropu wełną mineralną, - wymiana całkowita podłóg wraz z wykonaniem izolacji poziomej cieplnej i przeciwwilgociowej, - uzupełnienie tynków wewnętrznych i wykonanie robót malarskich ścian i sufitów oraz pomalowanie stolarki drzwiowej wewnętrznej, - wykonanie robót elektrycznych w pomieszczeniach sanitarnych, - wykonanie instalacji wod.-kan. oraz montaż nowych urządzeń sanitarnych. Zakres prac do wykonania w 2009r. - wykonanie obróbek blacharskich, montaż rynien dachowych oraz rur spustowych na budynku remontowanym, - wykonanie chodników i placów z betonowej kostki brukowej, - rozbiórka części istniejącego ogrodzenia oraz budowa ogrodzenia z gotowych elementów prefabrykowanych (pochodzących z rozbiórki i nowych). Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - budowa, rozbudowa, przebudowa budynku o kubaturze co najmniej 1000m3 każdy. Ponadto dysponują kierownikiem budowy, posiadającym stosowne uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie ( w specjalności konstrukcyjno-budowlanej), należącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Przy dokonywaniu oceny spełniania wymaganych warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 tejże ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 4. Dane osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, wraz z danymi na temat jej kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia (uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz potwierdzenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem nazwy i adresu Zamawiającego, ich zakresu rzeczowego (co najmniej rodzaj robót i kubatura budynku), wartości oraz daty i miejsca wykonania a także załączeniem w miarę możliwości dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lubochni, 97-217 Lubochnia, ul. Tomaszowska 9, Lubochnia Dworska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Lubochni, ul. Tomaszowska 9, Lubochnia Dworska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kobylcu - Etap II
- Budowa instalacji wewnętrznej gazu i centralnego ogrzewania w budynku magazynu w Wełczu gm. Busko-Zdrój
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.