Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-15
Warszawa: Modernizacja Satelitarnego Systemu Odbiorczego w CAE - upgrade urządzeń oraz zakup dodatkowych licencji audio
Numer ogłoszenia: 465590 - 2013; data zamieszczenia: 15.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 266 596 500,00 zł , ul. Jana Pawła Woronicza 17, 00-999 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 547 88 17, faks 22 547 73 84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Satelitarnego Systemu Odbiorczego w CAE - upgrade urządzeń oraz zakup dodatkowych licencji audio.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja Satelitarnego Systemu Odbiorczego w CAE - upgrade urządzeń oraz zakup dodatkowych licencji audio. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 2 do wzorów umów stanowiących załączniki nr 1A - 1C do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 32.53.00.00-7, 48.42.00.00-5, 32.80.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany, za zgodą obu Stron, istotnych postanowień zawartej umowy pod warunkiem zajścia co najmniej jednej z poniższych okoliczności: 1) konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie ze względu na zmianę obowiązujących przepisów prawa, 2) zaprzestania produkcji urządzeń zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie na etapie realizacji umowy - Zamawiający dopuszcza zmianę na urządzenia o parametrach technicznych i funkcjonalnych co najmniej takich, jak wskazane w Załączniku nr 1 do umowy, bez zwiększenia ceny określonej w umowie, 3) zmiany te są korzystne dla Zamawiającego bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tvp.pl/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych 00 - 999 Warszawa, ul. J. P. Woronicza 17, blok Pc, pok. nr 223.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych 00 - 999 Warszawa, ul. J. P. Woronicza 17, blok Pc, pok. nr 204.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzi Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych. Funkcję Kierownika Zamawiajacego pełni Dyrektor Ośrodka - TVP Technologie. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.11.2013 r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. J.P. Woronicza 17, blok Pc, pok. 213.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa dekoderów AVC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 szt. dekoderów AVC wraz z instalacją i konfiguracją.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja enkoderów EN8030/EN8090.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja enkoderów EN/8030/EN8090 - dostawa 10 szt. kart rozszerzeń opcji audio wraz z licencją.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.53.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa serwera do systemu emisji napisów DVB wraz z licencjami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. serwera do systemu emisji napisów DVB oraz 12 szt. licencji do systemu emisji napisów DVB wraz z instalacją i konfiguracją.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.42.00.00-5, 32.58.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych
- "Dostawa wyrobów medycznych niesterylnych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Zasypanie wyrwy w lewym brzegu rz. Bug w km 175+375÷175+493 oraz jej zabudowa w m. Góry, gm. Korczew, pow. siedlecki, woj. mazowieckie
- Prace remontowe i modernizacyjne na lata 2025-2026 w budynku UCK WUM w Warszawie przy ul. Banacha 1A
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Nowowiejska 4 m. 22 część nr 2: Nowogrodzka 7 m. 19 część nr 3: Czerniakowska 149 m. 22 (w podziale na 3 części)
- Najem długoterminowy obejmujący okres 24 miesięcy, dwóch zeroemisyjnych fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Gminy w Łososinie Dolnej w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przedłużenie ważności licencji oprogramowania antywirusowego dla Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka
- Dostawa urządzeń multimedialnych, sprzętu nagłośnieniowego i audiowizualnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni językowych na potrzeby szkół podstawowych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu.
- Dostawa sprzętu RTV
- sprzęt informatyczny i oprogramowanie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.