Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-16
Przecław: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu systemowego współfinansowanego ze środków UE w ramach POKL w zakresie indywidualizacji nauczania uczniów klas I-III, w szkołach podstawowych, dla których Gmina Przecław jest organem prowadzącym pn. Wielkie jutro należy do małych dzisiaj w roku szkolnym 2011-12 i 2012-13, Nr KSI: WND-POKL.09.01.02-18-186-11-00.
Numer ogłoszenia: 46568 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przecław , ul. Jana Kilińskiego 7, 39-320 Przecław, woj. podkarpackie, tel. 017 5813119, faks 017 5813116.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu systemowego współfinansowanego ze środków UE w ramach POKL w zakresie indywidualizacji nauczania uczniów klas I-III, w szkołach podstawowych, dla których Gmina Przecław jest organem prowadzącym pn. Wielkie jutro należy do małych dzisiaj w roku szkolnym 2011-12 i 2012-13, Nr KSI: WND-POKL.09.01.02-18-186-11-00..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego uczniów klas I-III w 7 szkołach podstawowych na terenie Gminy Przecław w ramach projektu pn. Wielkie jutro należy do małych dzisiaj, WND-POKL.09.01.02-18-186-11. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania obejmuje uczniów klas I-III szkół podstawowych w roku szkolnym 2011-12 i 2012-13. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy, zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postaw, zajęć socjoterapeutycznych a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć matematyczno - przyrodniczych. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizacje i dokumentację zajęć, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: 1. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych - zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły - w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2013 roku; 2. dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych - karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności; 3. sporządzanie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; 4. szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej Rozdział IV do SIWZ. Jednostka 1 godzina używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. Zajęcia prowadzone będą w dniach od poniedziałku do piątku na terenie danej szkoły, której zadanie dotyczy. Zajęcia będą przeprowadzane w następujących szkołach: Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Wiatra w Łączkach Brzeskich, Łączki Brzeskie 136, 39-320 Przecław: CZĘŚĆ Nr 1 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy dla grupy 4 uczniów w roku szkolnym 2011-2012 i 8 uczniów w roku szkolnym 2012-2013. Łącznie zamówienia obejmuje 90 godz. w SP Łączki Brzeskie. CZĘŚĆ Nr 2 Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy dla grupy 10 uczniów. Łącznie zamówienia obejmuje 120 godz. w SP Łączki Brzeskie. CZĘŚĆ Nr 3 Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze dla grupy 8 uczniów. Łącznie zamówienia obejmuje 60 godz. w SP Łączki Brzeskie. Szkoła Podstawowa im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Tuszymie, Tuszyma 482, 39-321 Tuszyma: CZĘŚĆ Nr 4 Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy dla grupy 10 uczniów. Łącznie zamówienia obejmuje 120 godz. w SP Tuszyma. CZĘŚĆ Nr 5 Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy dla grupy 5 uczniów. Łącznie zamówienia obejmuje 60 godz. w SP Tuszyma. CZĘŚĆ Nr 6 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy dla grupy 8 uczniów. Łącznie zamówienia obejmuje 120 godz. w SP Tuszyma. CZĘŚĆ Nr 7 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla grupy 10 uczniów. Łącznie zamówienia obejmuje 120 godz. w SP Tuszyma. CZĘŚĆ Nr 8 Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze dla grupy 15 uczniów. Łącznie zamówienia obejmuje 120 godz. w SP Tuszyma. Szkoła Podstawowa w Wylowie, Wylów 1, 39-320 Przecław: CZĘŚĆ Nr 9 Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy dla grupy 5 uczniów. Łącznie zamówienia obejmuje 60 godz. w SP Wylów. CZĘŚĆ Nr 10 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy dla grupy 4 uczniów w roku szkolnym 2011-2012 i grupy 6 uczniów w roku szkolnym 2012-2013. Łącznie zamówienia obejmuje 90 godz. w SP Wylów. CZĘŚĆ Nr 11 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla grupy 6 uczniów. Łącznie zamówienia obejmuje 60 godz. w SP Wylów. Szkoła Podstawowa im Walerii Szalay - Groele w Przecławiu, ul. Rynek 6, 39-320 Przecław: CZĘŚĆ Nr 12 Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy dla grupy 10 uczniów. Łącznie zamówienia obejmuje 120 godz. w SP Przecław. CZĘŚĆ Nr 13 Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy dla grupy 15 uczniów w roku szkolnym 2011-2012 i grupy 10 uczniów w roku szkolnym 2012-2013. Łącznie zamówienia obejmuje 150 godz. w SP Przecław. CZĘŚĆ Nr 14 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy dla grupy 8 uczniów. Łącznie zamówienia obejmuje 120 godz. w SP Przecław. CZĘŚĆ Nr 15 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla grupy 8 uczniów. Łącznie zamówienia obejmuje 60 godz. w SP Przecław. CZĘŚĆ Nr 16 Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze dla grupy 16 uczniów. Łącznie zamówienia obejmuje 120 godz. w SP Przecław. CZĘŚĆ Nr 17 Zajęcia socjoterapeutyczne dla grupy 20 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 120 godz. w SP Przecław. Szkoła Podstawowa im Marii Dąbrowskiej w Rzemieniu, Rzemień 257, 39-322 Rzemień: CZĘŚĆ Nr 18 Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy dla grupy 5 uczniów. Łącznie zamówienia obejmuje 60 godz. w SP Rzemień. CZĘŚĆ Nr 19 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy dla grupy 4 uczniów w roku szkolnym 2011-2012 i grupy 8 uczniów w roku szkolnym 2012-2013. Łącznie zamówienia obejmuje 90 godz. w SP Rzemień. CZĘŚĆ Nr 20 Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze dla grupy 12 uczniów. Łącznie zamówienia obejmuje 120 godz. w SP Rzemień. Szkoła Podstawowa im Marii Konopnickiej w Kiełkowie, Kiełków 57 A, 39-320 Przecław: CZĘŚĆ Nr 21 Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy dla grupy 10 uczniów. Łącznie zamówienia obejmuje 120 godz. w SP Kiełków. CZĘŚĆ Nr 22 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy dla grupy 4 uczniów w roku szkolnym 2011-2012 i grupy 8 uczniów w roku szkolnym 2012-2013. Łącznie zamówienia obejmuje 90 godz. w SP Kiełków. CZĘŚĆ Nr 23 Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze dla grupy 6 uczniów. Łącznie zamówienia obejmuje 60 godz. w SP Kiełków. Szkoła Podstawowa im Jana Pawła II w Dobryninie ,Dobrynin 217, 39-322 Rzemień: CZĘŚĆ Nr 24 Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy dla grupy 10 uczniów. Łącznie zamówienia obejmuje 120 godz. w SP Dobrynin. CZĘŚĆ Nr 25 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy dla grupy 4 uczniów w roku szkolnym 2011-2012 i 8 uczniów w roku szkolnym 2012-2013. Łącznie zamówienia obejmuje 90 godz. w SP Dobrynin. CZĘŚĆ Nr 26 Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze dla grupy 6 uczniów. Łącznie zamówienia obejmuje 60 godz. w SP Dobrynin. Opis zakresu prowadzonych zajęć w poszczególnych szkołach przedstawiony jest Rozdziale III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawcy zobowiązani są do: - opracowania w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego planu pracy zajęć pozalekcyjnych, obejmującego harmonogram w układzie miesięcznym wraz z zakresem zadania i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły oraz zatwierdzenia koordynatorowi projektu; - prowadzenia zajęć pozalekcyjnych zgodnie z zatwierdzonym planem pracy w terminie do 30.06.2013r.; - dokumentowania zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć; - promocji i ewaluacji projektu - aktywne uczestnictwo w procesie promocji zgodnie w wymogami wynikającymi ze wszelkich wytycznych w zakresie realizacji projektów UE - POKL; - przeprowadzenia ewaluacji zajęć; - ponoszenia odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie; - przestrzegania regulaminu, obowiązującego w pracowni, w której będą prowadzone zajęcia; - decydowania o doborze form, metod i środków dydaktycznych do przeprowadzenie zajęć..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających na: Prowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego uczniów klas I-III w 7 szkołach podstawowych na terenie Gminy Przecław w ramach projektu pn. Wielkie jutro należy do małych dzisiaj, WND-POKL.09.01.02-18-186-11. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania obejmuje uczniów klas I-III szkół podstawowych w roku szkolnym 2011-12 i 2012-13., w zakresie: prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy, zajęć socjologicznych, zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć matematyczno - przyrodniczych. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. W przypadku zmiany w ramach budżetu projektu Wielkie jutro należy do małych dzisiaj wyrażeniu zgody przez Instytucję Pośredniczącą - Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie wynikającej ze zwiększonych potrzeb potencjalnych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust.1 ustawy Pzp stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust.1 ustawy Pzp stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust.1 ustawy Pzp stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Za spełnienie warunku określonego w pkt. 5.1.3 SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi: 1. stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego, 2. wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenie: wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej - dla zadania nr 1-26 zamówienia; wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii- dla zadania nr 1, 6, 10, 14, 19, 22, 25 zamówienia; wykształcenie wyższe o kierunku psychologicznym, socjoterapii, terapii pedagogicznej lub oligofrenopedagogiki bądź równoważne kursy magisterskie z przegotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z ww. zakresu - dla zadania nr 17 zamówienia; wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej- dla zadania nr 2, 4, 5, 9, 12, 13, 18, 21, 24 zamówienia;.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust.1 ustawy Pzp stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą to być: wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia - przewidzianych w ofercie, na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach; wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu/terminów wykonania umowy. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, wystąpienie siły wyższej, której strony nie mogły przewidzieć. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przeclaw.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Oświatowo Ekonomiczny, ul. Kilińskiego 7, 39-320 Przecław - budynek Urzędu Miejskiego w Przecławiu, pok. Nr 9...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Przecławiu 39-320 Przecław ul. Kilińskiego 7 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie finansowane będzie z budżetu Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w SP Łączki Brzeskie:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok szkolny 2011/2012 - 30 godzin: I grupa (4 osoby) - 30 godzin; 2. Rok szkolny 2012/2013 - 60 godzin: I grupa (4 osoby) - 30 godzin; II grupa (4 osoby) - 30 godzin; Razem 90 godzin dla 8 uczniów ogółem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w SP Łączki Brzeskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok szkolny 2011/2012 - 60 godzin: I grupa (5 osób) - 30 godzin; II grupa (5 osób) - 30 godzin; 2. Rok szkolny 2012/2013 - 60 godzin: I grupa (5 osób) - 30 godzin; II grupa (5 osób) - 30 godzin Razem 120 godzin dla 10 uczniów ogółem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze w SP Łączki Brzeskie:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok szkolny 2011/2012 - 30 godzin: I grupa (8 osób) - 30 godzin; 2. Rok szkolny 2012/2013 - 30 godzin: I grupa (8 osób) - 30 godzin; Razem 60 godzin dla 8 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w SP Tuszyma:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok szkolny 2011/2012 - 60 godzin: I grupa (5 osób) - 30 godzin; II grupa (5 osób) - 30 godzin; 2. Rok szkolny 2012/2013 - 60 godzin: I grupa (5 osób) - 30 godzin; II grupa (5 osób) - 30 godzin; Razem 120 godzin dla 10 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w SP Tuszyma.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok szkolny 2011/2012 - 30 godzin: III grupa (5 osób) - 30 godzin; 2. Rok szkolny 2012/2013 - 30 godzin: III grupa (5 osób) - 30 godzin; Razem 60 godzin dla 5 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w SP Tuszyma:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok szkolny 2011/2012 - 60 godzin: I grupa (4 osoby) - 30 godzin; II grupa (4 osoby) - 30 godzin; 2. Rok szkolny 2012/2013 - 60 godzin: I grupa (4 osoby) - 30 godzin; II grupa (4 osoby) - 30 godzin; Razem 120 godzin dla 8 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w SP Tuszyma:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok szkolny 2011/2012 - 60 godzin: I grupa (5 osób) - 30 godzin; II grupa (5 osób) - 30 godzin; 2. Rok szkolny 2012/2013 - 60 godzin: I grupa (5 osób) - 30 godzin; II grupa (5 osób) - 30 godzin; Razem 120 godzin dla 10 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze w SP Tuszyma:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok szkolny 2011/2012 - 60 godzin: I grupa (7osób) - 30 godzin; II grupa (8 osób) - 30 godzin; 2. Rok szkolny 2012/2013 - 60 godzin: I grupa (7osób) - 30 godzin; II grupa (8 osób) - 30 godzin; Razem 120 godzin dla 15 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w SP Wylów:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok szkolny 2011/2012 - 30 godzin: I grupa (5 osób) - 30 godzin; 2. Rok szkolny 2012/2013 - 30 godzin: I grupa (5 osób) - 30 godzin; Razem 60 godzin dla 5 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w SP Wylów:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok szkolny 2011/2012 - 30 godzin: I grupa (4 osoby) - 30 godzin; 2. Rok szkolny 2012/2013 - 60 godzin: I grupa (3 osoby) - 30 godzin; II grupa (3 osoby) - 30 godzin; Razem 90 godzin dla 6 uczniów ogółem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w SP Wylów:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok szkolny 2011/2012 - 30 godzin: I grupa (6 osób) - 30 godzin; 2. Rok szkolny 2012/2013 - 30 godzin: I grupa (6 osób) - 30 godzin; Razem 60 godzin dla 6 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w SP Przecław.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok szkolny 2011/2012 - 60 godzin: I grupa (5 osób) - 30 godzin; II grupa (5 osób) - 30 godzin; 2. Rok szkolny 2012/2013 - 60 godzin: I grupa (5 osób) - 30 godzin; II grupa (5 osób) - 30 godzin; Razem 120 godzin dla 10 uczniów ogółem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w SP Przecław:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok szkolny 2011/2012 - 90 godzin: III grupa (5 osób) - 30 godzin; IV grupa (5 osób) - 30 godzin; V grupa (5 osób) - 30 godzin; 2. Rok szkolny 2012/2013 - 60 godzin: III grupa (5 osób) - 30 godzin; IV grupa (5 osób) - 30 godzin; Razem 150 godzin dla 15 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w SP Przecław.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok szkolny 2011/2012 - 60 godzin: I grupa (4 osoby) - 30 godzin; II grupa (4 osoby) - 30 godzin; 2. Rok szkolny 2012/2013 - 60 godzin: I grupa (4 osoby) - 30 godzin; II grupa (4 osoby) - 30 godzin; Razem 120 godzin dla 8 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w SP Przecław:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok szkolny 2011/2012 - 30 godzin: I grupa (8 osób) - 30 godzin; 2. Rok szkolny 2012/2013 - 30 godzin: I grupa (8 osób) - 30 godzin; Razem 60 godzin dla 8 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze w SP Przecław:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok szkolny 2011/2012 - 60 godzin: I grupa (8 osób) - 30 godzin; II grupa (8 osób) - 30 godzin; 2. Rok szkolny 2012/2013 - 60 godzin: I grupa (8 osób) - 30 godzin; II grupa (8 osób) - 30 godzin; Razem 120 godzin dla 16 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zajęcia socjoterapeutyczne w SP Przecław:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok szkolny 2011/2012 - 60 godzin: I grupa (10 osób) - 30 godzin; II grupa (10 osób) - 30 godzin; 2. Rok szkolny 2012/2013 - 60 godzin: I grupa (10 osób) - 30 godzin; II grupa (10 osób) - 30 godzin; Razem 120 godzin dla 20 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w SP Rzemień:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok szkolny 2011/2012 - 30 godzin: I grupa (5 osób) - 30 godzin; 2. Rok szkolny 2012/2013 - 30 godzin: I grupa (5 osób) - 30 godzin; Razem 60 godzin dla 5 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w SP Rzemień.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok szkolny 2011/2012 - 30 godzin: I grupa (4 osoby) - 30 godzin; 2. Rok szkolny 2012/2013 - 60 godzin: I grupa (4 osoby) - 30 godzin; II grupa (4 osoby) - 30 godzin; Razem 90 godzin dla 8 uczniów ogółem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze w SP Rzemień.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok szkolny 2011/2012 - 60 godzin: I grupa (6 osób) - 30 godzin; II grupa (6 osób) - 30 godzin; 2. Rok szkolny 2012/2013 - 60 godzin: I grupa (6 osób) - 30 godzin; II grupa (6 osób) - 30 godzin; Razem 120 godzin dla 12 uczniów ogółem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w SP Kiełków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok szkolny 2011/2012 - 60 godzin: I grupa (5 osób) - 30 godzin; II grupa (5 osób) - 30 godzin; 2. Rok szkolny 2012/2013 - 60 godzin: I grupa (5 osób) - 30 godzin; II grupa (5 osób) - 30 godzin; Razem 120 godzin dla 10 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w SP Kiełków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok szkolny 2011/2012 - 30 godzin: I grupa (4 osoby) - 30 godzin; 2. Rok szkolny 2012/2013 - 60 godzin: I grupa (4 osoby) - 30 godzin; II grupa (4 osoby) - 30 godzin; Razem 90 godzin dla 8 uczniów ogółem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze w SP Kiełków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok szkolny 2011/2012 - 30 godzin: I grupa (6 osób) - 30 godzin; 2. Rok szkolny 2012/2013 - 30 godzin: I grupa (6 osób) - 30 godzin; Razem 60 godzin dla 6 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w SP Dobrynin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok szkolny 2011/2012 - 60 godzin: I grupa (5 osób) - 30 godzin; II grupa (5 osób) - 30 godzin; 2. Rok szkolny 2012/2013 - 60 godzin: I grupa (5 osób) - 30 godzin; II grupa (5 osób) - 30 godzin; Razem 120 godzin dla 10 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w SP Dobrynin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok szkolny 2011/2012 - 30 godzin: I grupa (4 osoby) - 30 godzin; 2. Rok szkolny 2012/2013 - 60 godzin: I grupa (4 osoby) - 30 godzin; II grupa (4 osoby) - 30 godzin; Razem 90 godzin dla 8 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze w SP Dobrynin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok szkolny 2011/2012 - 30 godzin: I grupa (6 osób) - 30 godzin; 2. Rok szkolny 2012/2013 - 30 godzin: I grupa (6 osób) - 30 godzin; Razem 60 godzin dla 6 uczniów ogółem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI PRZECŁAW
więcej: przetargi PRZECŁAW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.