To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-17
Ogłoszenie nr 46574 - 2017 z dnia 2017-03-17 r.
Leszno: Usuwanie awarii i wykonywanie planowych prac remontowych na sieciach wodociągowych i sieci kanalizacyjnej oraz na utrzymanie całodobowego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego
w gminie Leszno.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 19037
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leszno, krajowy numer identyfikacyjny
013271370, ul.
Aleja Wojska Polskiego
21,
05-084
Leszno, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
+48227258005, faks
+48227258552, e-mail
akolnierzak@gminaleszno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.leszno.bipgminy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie awarii i wykonywanie planowych prac remontowych na sieciach wodociągowych i sieci kanalizacyjnej oraz na utrzymanie całodobowego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego w gminie Leszno.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP 3/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Usługa ta będzie polegała na usuwaniu awarii i wykonywaniu planowych prac remontowych na sieciach wodociągowych i sieci kanalizacyjnej oraz na utrzymaniu całodobowego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego w gminie Leszno, a w szczególności: o podjęcie działań w kierunku usunięcia awarii w ciągu 1 godziny, o usunięcie awarii maksymalnie do 12 godzin od chwili zgłoszenia, o wymiana uszkodzonych zasuw, hydrantów, zdrojów ulicznych oraz odcinków sieci, o wykonywanie innych prac zleconych na rzecz Urząd Gminy Leszno, o utrzymanie całodobowego pogotowia wodociągowego. 2. Rozliczenie w/w zakresu usług nastąpi na podstawie zestawienia rzeczywiście wykonanych prac dla każdej awarii lub prac planowych przez Wykonawcę w czasie realizacji niniejszej umowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej umowy), potwierdzonego przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy. 3. Koszt materiałów zużytych do wykonania ww. prac ponosi Wykonawca. 4. Materiały użyte do wykonywanych prac muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. 5. Koszt materiałów zużytych do usunięcia awarii lub planowych napraw rozliczany będzie przy każdej awarii lub pracach planowych odrębnie na podstawie zestawienia zużytych materiałów, które będzie potwierdzane przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy. 6. Zamawiający przewiduje, szacuje koszt materiałów zużytych do usunięcia awarii lub planowych napraw podczas realizacji niniejszej umowy na kwotę 58.600,00 zł brutto. Kwota ta może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu na podstawie zestawienia rzeczywiście zużytych materiałów, o którym mowa w pkt. 3.5. 7. Zamawiający ma prawo do żądania przedstawienia przez Wykonawcę faktur zużytych materiałów, w celu weryfikacji ceny materiałów. 8. Koszty pracy sprzętu (koparko-ładowarka, minikoparka, samochód ciężarowy, samochód dostawczy) winny zawierać koszt dojazdu na miejsce awarii i powrotu. 9. Miejsca awarii i napraw będą wskazywane przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50800000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT21951220 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 147128,61 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
- Zakup oprogramowania dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej do Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi
- Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy drogi Grodzisko- Świerczyna
- Zakup systemu monitoringu temperatury dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej przyczepy skorupowej rolniczej z tylnym opróżnianiem hydraulicznym
- Usługa szkoleniowa w zakresie nauki prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół nr 4 w Lesznie
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.