Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-02
Kłodzko: Przetarg nieograniczony na dostawę gazów medycznych i technicznych w butlach, worków foliowych czarnych i niebieskich na odpady komunalne oraz czerwonych na odpady medyczne niebezpieczne, materiałów biurowych dla potrzeb podmiotu leczniczego Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
Numer ogłoszenia: 46581 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku , ul. Szpitalna 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.klodzko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę gazów medycznych i technicznych w butlach, worków foliowych czarnych i niebieskich na odpady komunalne oraz czerwonych na odpady medyczne niebezpieczne, materiałów biurowych dla potrzeb podmiotu leczniczego Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości niższej (207 tys. Euro) niż określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami. Przedmiotem zamówienia jest dostawa : Zadanie 1 - Tlen medyczny Zadanie 2 - Tlen niemedyczny Zadanie 3 - Tlen medyczny azot/tlen 50/50 Zadanie 4 - Worki foliowe czarne i niebieskie na odpady komunalne oraz czerwone na odpady medyczne niebezpieczne Zadanie 5 - Artykuły biurowe.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.19.00-4, 30.19.00.00-7, 18.93.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu wymaga wadium w wysokości: Zadanie 1 wadium w wysokości - 2 800,00 zł Zadnie 2 wadium w wysokości - 70,00 zł Zadanie 3 wadium w wysokości - 250,00 zł Zadanie 4 wadium w wysokości - 1 600,00 zł Zadanie 5 wadium w wysokości - 1 600,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest dopuszczony do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmio-tem zamówienia oraz , iż nie jest ogłoszona upadłość lub likwidacja firmy wykonawcy (datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 u.p.z.p. z dnia 29 stycz-nia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: 4. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podsta-wie art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wy-konawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: Aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8,10,11 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. Aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. 5. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 36 ust. 4 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Jeżeli Wykonawca realizację części zamówienia za-mierza powierzyć podwykonawcy, to w złożonej ofercie musi wskazać którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcy oraz wskazać podwykonawcę. Oświadczenie jest wymagane także gdy wykonawca nie przewiduje powierzenia ja-kiejkolwiek części zadania podwykonawcom. Uwaga wykonawca, który zamierza sam wykonać zamówienie także składa powyższe oświadczenie wpisując w treści , iż nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcom. 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 44 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu Wykonawcy z opłacaniem podatku, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (datowane nie wcze- śniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert). 8. Aktualne zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpiecze-nia społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odro-czenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykona-nia decyzji właściwego organu (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert). 9. Wypełniony załącznik nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 , w zależności na które zadanie Wykonawca składa ofertę. 10. Wypełniony druk oferty . 11. Informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej lub listę podmiotów powią-zanych kapitałowo zgodnie z art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. 12. Dotyczy zadania nr 4 - Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbek po 1 szt. z każdego rodzaju worków i folii wymienionych w zał nr 5. 13. Dotyczy zadania nr 3 - dokumenty wymienione w opisie pod tabelką. 14. Karta charakterystyki produktu leczniczego - dotyczy tlenów medycznych. 15. Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu tlenu medycznego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 16. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia usta-nawiają oni pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23, ust. 2 u.p.z.p. z dnia 29.01.2004 r , z póź-niejszymi zmianami). Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przedkłada komplet wymaganych dokumentów wymienionych w punk-tach 1,3,4,5,6,7. 13. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postę-powaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty za-ległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wy-stawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o do-puszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła-dania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem są-dowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego od-powiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wyko-nawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia . Wszystkie w/w dokumenty muszą być przetłumaczone na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - termin dostawy - 3
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustęp 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami Zamawiający informuje, że dopuszcza zmianę treści oferty po podpisaniu umowy z wyłonionym wykonawcą w następujących przypadkach: 1. Zmiany stawki podatku vat lub wprowadzenia innych podatków , akcyzy, opłat przez upoważnione organy jeżeli będą dotyczyły przedmiotu zamówienia ,a któ-rych wcześniej nie można było przewidzieć. W takim przypadku ulega zmianie wysokość kwoty brutto. Cena netto pozostaje bez zmian. 2. Przesunięcia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. Za okoliczności niezależne od Wyko-nawcy nie mogą być uznane opóźnienia z tytułu dostaw przedmiotu zamówienia spowodowane przez producenta bądź innych dystrybutorów, lub podwykonawców uczestniczących w realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający nie uzna także za okoliczności niezależne od Wykonawcy braki kadrowe w jego firmie. 3. W przypadkach określonych we wzorze umowy. 4. Zmiany przez Wykonawcę podwykonawcy Wszystkie zmiany muszą być wprowadzone w formie pisemnej aneksem do umowy pod ry-gorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://www.e-bip.org.pl/zozklodzko/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podmiot leczniczy Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
ul. Szpitalna 1a
57-300 KŁODZKO.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2015 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zamawiającego Podmiot leczniczy Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku ul. Szpitalna 1a 57-300 KŁODZKO.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tlen medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tlen medyczny Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości niższej (207 tys. Euro) niż określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.19.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tlen niemedyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tlen niemedyczny Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości niższej (207 tys. Euro) niż określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.19.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Tlen medyczny azot/tlen 50/50.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tlen medyczny azot/tlen 50/50 (CPV 24111900-4) Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości niższej (207 tys. Euro) niż określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.19.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Worki foliowe czarne i niebieskie na odpady komunalne oraz czerwone na odpady medyczne niebezpieczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki foliowe czarne i niebieskie na odpady komunalne oraz czerwone na odpady medyczne niebezpieczne Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości niższej (207 tys. Euro) niż określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Artykuły biurowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły biurowe Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości niższej (207 tys. Euro) niż określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. termin dostawy - 3
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 3 zadania
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych do Starostwa Powiatowego w Kłodzku
- Przetarg krajowy na usługę pralniczą dla potrzeb podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku.
- Podniesienie efektywności energetycznej budynków oświatowych poprzez kompleksową modernizację Noworudzkiej Szkoły Technicznej - Termomodernizacja zespołu budynków
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawa materiałów biurowych i informatycznych oraz druków medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawy gazów medycznych, azotu i innych gazów wraz z dzierżawą stacji zgazowania ciekłego tlenu medycznego
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim.
- Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą zbiornika ciekłego tlenu medycznego (1 szt.) i butli.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.