To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-15
Poznań: Usługi w zakresie: sprzątania, mycia okien oraz obsługi centrali telefonicznej w Urzędzie Skarbowym Poznań - Nowe Miasto
Numer ogłoszenia: 465830 - 2013; data zamieszczenia: 15.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 377034 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Poznań - Nowe Miasto, ul. Warszawska 183/185, 61-055 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8730410, faks 061 8768288.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie: sprzątania, mycia okien oraz obsługi centrali telefonicznej w Urzędzie Skarbowym Poznań - Nowe Miasto.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie: - sprzątania pomieszczeń Urzędu - mycia okien w pomieszczeniach Urzędu - obsługi centrali telefonicznej Urzędu. Sprzątanie pomieszczeń Urzędu (III, IV, V piętro Urzędu) obejmuje: - pomieszczenia biurowe 1825 m2, - pomieszczenia wspólne w tym: hole, korytarze, klatki schodowe, pomieszczenia gospodarcze - 661 m2 - pomieszczenia archiwum i magazynów - 144 m2 - powierzchnia sanitariatów 97 m2 (ilość kabin 19). Mycie okien obejmuje: - okna w pomieszczeniach biurowych, holach i pomieszczeniach sanitarnych - ilośc okien 354 szt., - powierzchnia jednostronna jednego okna 1,55 m2 - łaczna powierzchnia 549 m2 x 2 strony = 1098 m2 + 48 m2 (okna na klatkach schodowych) = razem 1.146 m2. Usluga obsługi centrali telefonicznej obejmuje: - codzienną obsługę centrali telefonicznej w godzinach pracy Zamawiającego - zakres obsługi obejmuje: odbieranie oraz łączenie rozmów telefonicznych, udzielanie podstawowych informacji o pracy Urzędu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONSORCJUM JANTAR sp. z o.o., JANTAR 2 sp. z o.o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84419,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 109881,24
Oferta z najniższą ceną: 77200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 498668,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja łazienek na oddziałach szpitalnych Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Świadczenie usług medycznych dla osób zatrzymanych
- dostawa dwóch laserów jednomodowych do spektroskopii Brillouina
- Renowacja i naprawa zjeżdżalni wodnej zewnętrznej "Leniwa Rzeka" w Kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- Modernizacja stolarki okiennej i drzwiowej gmach główny elewacje: zachodnia i północna Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
- Remont podbitki
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWE MYCIE OKIEN, WIND,SZKLANYCH FASAD WRAZ Z CZYSZCZENIEM RYNIEN NA OBIEKCIE TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynku przy ul. Hożej 76/78 i pomieszczeń w budynku przy ul. E. Plater 18 w Warszawie, stanowiących siedzibę UPGRP
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitarnych na ogólnej powierzchni 200,00 m2 w budynku biurowym OD nr 2 w Sędławkach, Sędławki 4a od dnia 01.07.2025 r. do dnia 30.06.2027 r.
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
więcej: Dodatkowe usługi biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.