Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-06
Grębocice: Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego długoterminowego w wysokości
1 300.000,00 PLN przeznaczonego na sfinansowanie inwestycji realizowanej przez Gminę Grębocice pn. Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku byłej szkoły z przeznaczeniem na przedszkole w miejscowości Grębocice ul. Kościelna 18A.
Numer ogłoszenia: 46584 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grębocice, ul. Głogowska 3, 59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 50 31, fax 076 8315077.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebocice.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego długoterminowego w wysokości 1 300.000,00 PLN przeznaczonego na sfinansowanie inwestycji realizowanej przez Gminę Grębocice pn. Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku byłej szkoły z przeznaczeniem na przedszkole w miejscowości Grębocice ul. Kościelna 18A..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Gmina Grębocice, ul. Głogowska 3, 59 - 150 Grębocice zaprasza Waszą firmę do złożenia oferty w przetargu nieograniczonym na udzielenie i obsługę kredytu inwestycyjnego w walucie polskiej w kwocie 1 300.000,00 PLN przeznaczonego na sfinansowanie inwestycji realizowanej przez Gminę Grębocice pn. Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku byłej szkoły z przeznaczeniem na przedszkole w miejscowości Grębocice ul. Kościelna 18A. 1.2. Istotne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Spłata kredytu przebiegać będzie w następujących terminach: 2009r. - cztery raty kwartalne w wysokości : - po 60 000zł ( sześćdziesiąt tysięcy złotych ) każda w terminach: 20.01., 20.04., 20.07., 20.10. 2010r. - cztery raty kwartalne w wysokości: - 65 000zł ( sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych ) płatna w terminie do 20.01., - 85 000zł ( osiemdziesiąt pięć tysięcy złotych ) płatna w terminie do 20.04., - 2 razy po 100 000zł (sto tysięcy złotych) płatne w terminie do 20.07.i 20.10. 2011r. - cztery raty kwartalne w wysokości: - po 100 000zł ( sto tysięcy złotych ) każda w terminach: 20.01. , 20.04., 20.07., 20.10., 2012r. - trzy raty kwartalne w wysokości: - 2 razy po 100 000zł ( sto tysięcy złotych ) płatne w terminie : 20.01., 20.04., - 110 000zł ( sto dziesięć tysięcy złotych ) płatne w terminie 20.07. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu z zachowaniem 7 dniowego terminu powiadomienia Kredytodawcy o wcześniejszej spłacie kredytu lub jego części. 2. Wykonawca postawi kredyt do dyspozycji Zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy; naliczanie odsetek nastąpi od dnia uruchomienia kredytu. 3. Kredyt będzie uruchamiany w transzach na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego. 4. Odsetki będą naliczane miesięcznie od faktycznie wykorzystanych środków; do obliczenia kwoty odsetek przyjmować się będzie rzeczywista liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku. 5. Spłata odsetek będzie następowała od momentu uruchomienia kredytu za okresy miesięczne w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego okresu obrachunkowego. Przed terminem spłaty odsetek Wykonawca powiadomi Zamawiającego o wysokości należnych odsetek. 6. Koszty obsługi kredytu stanowią : a) oprocentowanie kredytu - zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego, poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie operacje związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, b) prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj ............. zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszelkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu, 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skorzystania z kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, 8. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco i deklaracja wekslowa, 9. Karencja w spłacie kapitału do 31.12.2008 roku, 10. Okres kredytowania od dnia uruchomienia kredytu do dnia 20.07.2012roku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 3.1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.2. Wykonawca musi spełniać wymogi zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.3. Wykonawca musi spełniać wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 4.1. Aktualny dokument potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi tj. wypis z rejestru prowadzonego przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych -załącznik nr 1 do formularza oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wyjaśnień treści złożonej oferty, wglądu w dokumenty potwierdzające prawdziwość oświadczenia w tym: - zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, lub informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy oferent jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 4.3. Zaparafowany projekt umowy jako załącznik nr 2 do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0
- 2. oprocentowanie kredytu tj. wysokość marży ryzyka kredytowego banku - 80
- 3. rodzaj i wysokość pobieranych prowizji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sbip.pl/ngrebocice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grębocice 59-150 Grębocice ul. Głogowska 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Grębocice 59-150 Grębocice ul. Głogowska 3 sekretariat - pokój nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI GRĘBOCICE
- Budowa Hali Garażowej
- Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej w Rzeczycy
- Remont cząstkowy dróg i chodników z kostki betonowej
więcej: przetargi GRĘBOCICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.500.000,00 zł
- Kredyt na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego w 2025 roku
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.