Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-04
Rymań: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu sportowego, instrumentów muzycznych, urządzeń komputerowych i elektronicznych, specjalistycznych programów komputerowych oraz materiałów biurowych w ramach realizacji Projektu pn.:
AKTYWNOŚĆ ROZWIJA - realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 46588 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rymań , ul. Szkolna 7, 78-125 Rymań, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3583127, faks 94 3583151.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ryman.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu sportowego, instrumentów muzycznych, urządzeń komputerowych i elektronicznych, specjalistycznych programów komputerowych oraz materiałów biurowych w ramach realizacji Projektu pn.: AKTYWNOŚĆ ROZWIJA - realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu sportowego, instrumentów muzycznych, urządzeń komputerowych i elektronicznych, specjalistycznych programów komputerowych oraz materiałów biurowych na potrzeby realizacji Projektu Aktywność Rozwija, realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załącznikach Nr 1-12 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - na 12 części wymienionych niżej: Część Nr 1 - dostawa sprzętu sportowego Część Nr 2 - dostawa urządzeń komputerowych i elektronicznych Część Nr 3 - dostawa specjalistycznych programów komputerowych Część Nr 4 - dostawa pomocy dydaktycznych laboratoryjnych Część Nr 5 - dostawa pomocy dydaktycznych sportowych Część Nr 6 - dostawa przewodników, słowników, gier edukacyjnych Część Nr 7 - dostawa instrumentów muzycznych Część Nr 8 - dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć plastycznych Część Nr 9 - dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z bezpieczeństwa ruchu drogowego Część Nr 10 - dostawa materiałów na potrzeby różnych zajęć dydaktycznych Część Nr 11 - dostawa nagród dla uczestników konkursów Część Nr 12 - dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji Projektu Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 32.00.00.00-3, 32.32.12.00-1, 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 39.16.21.10-9, 39.16.20.00-5, 37.44.00.00-4, 34.43.00.00-0, 37.31.00.00-4, 22.11.40.00-2, 22.80.00.00-8, 19.52.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie określa się minimalnych standardów; Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie określa się minimalnych standardów; Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie określa się minimalnych standardów; Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie określa się minimalnych standardów; Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
formularz ofertowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana podatku od towarów i usług VAT, 2) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn, za które nie odpowiada wykonawca, w szczególności: a) działania siły wyższej, b) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności 3) zmiana warunków finansowania zamówienia. 4) konieczność dostarczenia produktu zastępczego, za cenę określoną w ofercie, na uzasadniony wniosek wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, jeżeli produkt o wymaganych parametrach jest niedostępny na rynku. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie pisemne uzasadnienie sporządzone przez komisję powołaną przez Zamawiającego, w skład której wejdzie przedstawiciel Zamawiającego i przedstawiciel wykonawcy, zatwierdzony przez kierownika Zamawiającego. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy, o których mowa wyżej, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ryman.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rymań, 78-125 Rymań, ul. Szkolna 7, sekretariat Urzędu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w Urzędzie Gminy Rymań, ul. Szkolna 7, 78-125 Rymań, w sekretariacie Urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój Wykształcenia i Kompetencji w Regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Wniosek Nr UDA-POKL.09.01.02-32-200/12-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu sportowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - dostawa sprzętu sportowego; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.43.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzeńm komputerowych i elektronicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - dostawa urządzeńm komputerowych i elektronicznych; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 30.20.00.00-1, 32.32.12.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa specjalistycznych programów komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 - dostawa specjalistycznych programów komputerowych; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych laboratoryjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - dostawa pomocy dydaktycznych laboratoryjnych; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 39.16.20.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych sportowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 - dostawa pomocy dydaktycznych sportowych;l szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00-4, 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa przewodników, słowników, gier edukacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 - dostawa przewodników, słowników, gier edukacyjnych; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.40.00-2, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa instrumentów muzycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 7 - dostawa instrumentów muzycznych; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć plastycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 8 - dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć plastycznych; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 22.80.00.00-8, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z bezpieczeństwa ruchu drogowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9 - dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z bezpieczeństwa ruchu drogowego; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa materiałów na potrzeby różnych zajęć dydaktycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 10 - dostawa materiałów na potrzeby różnych zajęć dydaktycznych; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa nagród dla uczestników konkursów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 11 - dostawa nagród dla uczestników konkursów; szczegółówy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.00.00.00-3, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji Projektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 12 - dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji Projektu; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 12 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.