eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-KamiennaDostawa środków dezynfekcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-15

Skarżysko-Kamienna: Dostawa środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 465926 - 2013; data zamieszczenia: 15.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarzysku-Kamiennej , ul. Szpitalna 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 25 30 757, 516 209 290, faks 41 25 32 944, 25 30 757.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych Pakiet 2 - Preparaty do dezynfekcji małych powierzchni trudnodostępnych, sprzętu medycznego i inkubatorów Pakiet 3 - Preparaty do dezynfekcji powierzchni dużych Pakiet 4 - Preparaty do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji i mycia rąk Pakiet 5 - Preparaty do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji i mycia rąk w systemie zamkniętym Pakiet 6 - Preparaty do mycia i odkażania skóry, ran i błon śluzowych Pakiet 7 - Preparaty do dezynfekcji i mycia sprzętu endoskopowego Pakiet 8 - Preparaty do mycia i dezynfekcji w kuchni Pakiet 9 - Preparaty do mycia i dezynfekcji w Sterylizatorni Pakiet 10 - Preparaty do mycia narzędzi chirurgicznych w Sterylizatorni.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00 - Środki odkażające .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie powyższego warunku Zamawiający wymaga posiadanie : zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, lub ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie-jeśli Wykonawca jest wytwórcą, lub w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny - zezwolenie na prowadzenie składu zawierające uprawnienia przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego- (dotyczy pozycji z produktami leczniczym)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej 2 dostawy oferowanych środków (użytych w urządzeniach tego samego typu jak posiadane przez Zamawiającego) o wartości minimum 80% wartości składanej oferty z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie - dot. pakietu 9

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 2.Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 1 3.formularz ofertowy - załącznik nr. 2 W celu potwierdzenia, że oferowane środki odpowiadają wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymaga załączenia dokumentów dopuszczających do obrotu i stosowania: 4.Wpis do Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych / odpowiednio do ich klasyfikacji / lub zaświadczenie o zgłoszeniu, certyfikat CE, dla każdego oferowanego środka dezynfekcyjnego - zgodnie z ustawą z : a)17 czerwca 2010r.. o wyrobach medycznych ( Dz.U. Nr. 107 poz.679) b)Rozporządzenie MZ z dnia 30 kwietnia 2004r w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia, c)Rozporządzenie MZ z dnia 11sierpnia 2005r w sprawie określenia grup produktów leczniczych oraz wymagań dot. dokumentacji wyników badań tych produktów. d)13 września 2002r. o produktach biobójczych ( Dz.U.Nr. 175 poz. 1433 z późn. zmianami) e)6 września 2001 Prawo farmaceutyczne ( Dz.U.Nr.126 poz.1381 z późn. zmianami) dla produktów kwalifikowanych jako produkt leczniczy. f)30 marca 2001 o kosmetykach ( Dz.U. Nr. 42 poz. 473 z późn. zmianami) 5.Dołączenie kart charakterystyki oceny substancji niebezpiecznej, dla każdego oferowanego środka dezynfekcyjnego w języku polskim wydana przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia lub jeżeli oferowany wyrób nie jest zakwalifikowany jako niebezpieczny zgodnie z ustawą z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych ( Dz.U z dnia 14 lutego 2001r. z późn. zmianami) oraz nie jest wymagana karta charakterystyki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002r. w sprawie charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego ( Dz.U. z dnia 3 września 2002r. z późn. zmianami) stosownego oświadczenia Wykonawcy. - z dnia 14 sierpnia 2002r. w sprawie obowiązku dostarczenia kart charakterystyki niektórych preparatów niesklasyfikowanych jako niebezpieczne ( Dz.U. Nr.142 poz. 1194) Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia o posiadaniu kart charakterystyki z zaznaczeniem, że zostaną one udostępnione na każde wezwanie Zamawiającego. 6.Dołączenie zaświadczenia o wynikach badań potwierdzających skuteczność działania produktu biobójczego. dot. Pakietu nr 8 7.Dołączenie dokumentu potwierdzającego, że oferowany środek przetestowany był i sprawdzony w myjniach dezynfektorach firmy Getinge, w celu spełnienia wymogów normy ISO 15883 dotyczącej skuteczności czyszczenia wyrobów medycznych. Oferowany środek powinien być dopuszczony do stosowania przez Autoryzowany Serwis wytwórcy myjni- dot. Pakietu nr 9 8.Dołączenie ulotki informacyjnej /producenta środka w języku polskim / oferowanego środka zawierające : sposób przygotowania preparatu , stężenie, skład chemiczny, pH , czas działania, zakres działania, w celu potwierdzenia, że oferowany wyrób odpowiada wymaganiom Zamawiającego opisanych w załącznikach nr1 W przypadku gdy ulotka informacyjna nie zawiera w/w danych, wymaganych przez Zamawiającego , do oferty należy załączyć inne dokumenty potwierdzające spektrum , czas ekspozycji i wielkość opakowań.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) nowe postanowienia są korzystne dla Zamawiającego. b) w przypadku zmian gramatury opakowań bez zmiany ceny jednostkowej. c) wycofanie z produkcji i dostarczenie produktu o parametrach nie gorszych niż wymagane. d) wykonanie dotychczasowych postanowień umowy jest sprzeczne z interesem publicznym. e) zmiany postanowień domaga się organ założycielski Zamawiającego. W takim wypadku zmiany postanowień umowy następują w zakresie wskazanym przez organ założycielski Zamawiającego w formie pisemnej. f) nastąpi konieczność rezygnacji z wykonania części zamówienia. 2. Wszystkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarzysku-Kamiennej ul. Szpitalna 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarzysku-Kamiennej ul. Szpitalna 1- budynek administracyjny pok. 34.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.