To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-22
Żory: Obsługa szaletów miejskich na dworcu PKS-u w Żorach oraz utrzymanie w czystości poczekalni i części placu komunikacyjnego (ok. 1000 m2) w 2013 r.
Numer ogłoszenia: 465942 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 419632 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich, ul. Wodzisławska 5, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 032 4356464, faks 032 4356344.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa szaletów miejskich na dworcu PKS-u w Żorach oraz utrzymanie w czystości poczekalni i części placu komunikacyjnego (ok. 1000 m2) w 2013 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Obsługa szaletów miejskich na dworcu PKS-u w Żorach oraz utrzymanie w czystości poczekalni i części placu komunikacyjnego (ok. 1000 m2) w 2013 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: I. Codzienne dozorowanie pomieszczeń sanitariatów i poczekalni w godzinach określonych przez administratora. II. Utrzymanie w czystości pomieszczeń i placu, w tym: 1. pomieszczeń toalet damskich i męskich, łącznie z wyposażeniem sanitarnym, o pow. 25,80 m2, 2. pomieszczeń przynależnych do sanitariatów, o pow. 10,20 m2, 3. poczekalni, o pow. 46,10 m2, 4. placu komunikacyjnego przyległego do sanitariatów, poczekalni i do lokali użytkowych, o pow. 992m2, 5. utrzymanie w bieżącej czystości stolarki drzwiowej, 6. mycie okien w pomieszczeniach sanitariatów i poczekalni, 7. zapewnienie środków czystości, narzędzi, odzieży ochronnej dla utrzymania przedmiotu umowy - w zakresie wykonawcy III. Odpowiedzialność wykonawcy wobec kontroli SANEPID-u. IV. Procentowy udział w kosztach obsługiwanych powierzchni. Ad. I. 1. Sanitariaty czynne są codziennie w godz. 6.00 - 21.00. Poczekalnia PKS w godz. 6.00 - 21.00. (za wyjątkiem Świąt Nowego Roku, pierwszego dnia Świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy). Korzystanie z sanitariatów przez klientelę jest bezpłatne. Codzienne dozorowanie pomieszczeń i terenu przyległego odbywa się w ww. godzinach określonych przez administratora. Ad. I. 2.Do obowiązków wykonawcy należy: - zamykanie i otwieranie pomieszczeń sanitariatów i poczekalni w godzinach wskazanych wyżej przez administratora. - kontrolowanie sprawności urządzeń w sanitariatach, jak pojemniki na mydło, papier, suszarki. W razie kradzieży lub dewastacji urządzeń przez czynniki zewnętrzne, zgłaszanie tych zajść na Policję i do administratora. Brak takiego zgłoszenia obciąża wykonawcę w pokrywaniu kosztów uszkodzeń. - bieżące zgłaszanie do administracji ZBM awarii sieci wodnej, kanalizacyjnej, elektrycznej, c.o. oraz awarii urządzeń. Ad. II. 1. Utrzymanie w czystości sanitariatów ma polegać na: - systematycznym (w czasie całego okresu otwarcia sanitariatów), myciu urządzeń sanitarnych (muszli, spłuczek, pisuarów, umywalek) środkami czystości i dezynfekującymi , przetarciu posadzek z płytek fajansowych na mokro i wytarciu luster, - bieżącym utrzymaniu w czystości lamperii z płytek fajansowych, - bieżącym zaopatrzeniu pomieszczeń sanitariatów w papier toaletowy oraz mydło i inne środki, - wyposażeniu kubłów w sanitariatach w worki foliowe i ich systematycznym opróżnianiu. Ad. II. 2.Sprzątanie pomieszczeń przynależnych do sanitariów: polega na przetarciu na mokro posadzek, umyciu lamperii. Ad. II. 3.Sprzątanie pomieszczeń poczekalni polega na: - systematycznym utrzymywaniu w czystości posadzek z płytek fajansowych, - utrzymaniu w czystości siedzisk z tworzywa, - wietrzeniu poczekalni poprzez włączanie wentylatora nawiewu powietrza (przebieg wentylatora - 2 godz., wyłączanie na około 1 godz.) w razie pogody deszczowej częstotliwość włączania wentylatora nawiewu powietrza należy zwiększyć. Ad. II. 4.Utrzymanie w czystości placu komunikacyjnego przyległego do sanitariatów, poczekalni i do lokali użytkowych polega na: - bieżącym zbieraniu papierków i innych zanieczyszczeń z terenu placu, - systematycznym zamiataniu terenu przyległego z kostki brukowej i usuwaniu opadłych liści z drzew, - bieżącym utrzymaniu w czystości terenu placu wydzielonego dla palaczy, - usuwanie z terenu całego placu autobusowego większych zanieczyszczeń (tj. zbieranie papierków, worków foliowych i innych widocznych odpadów), - w okresie zimowym bieżące utrzymanie ciągów komunikacyjnych na placu, polegające na: systematycznym ręcznym odśnieżaniu w razie opadów oraz posypywaniu piaskiem w razie gołoledzi i skuwaniem zlodowaceń. - Ciągi piesze winny być udrożnione po ewentualnych nocnych opadach najpóźniej do godz. 7.00 rano. Ad. II. 5.Utrzymywanie w bieżącej czystości drzwi polega na codziennym myciu drzwi do sanitariatów, pomieszczeń przynależnych i poczekalni. W przypadku powstałych zabrudzeń mechanicznych na drzwiach - bieżące usuwanie tych zabrudzeń. Ad. II. 6. Mycie okien w pomieszczeniach sanitariatów i poczekalni polega na: myciu ram, szyb w okresach dwutygodniowych i w razie zabrudzeń poprzez opalcowanie rękami przez przechodniów, bieżące usuwanie tych zabrudzeń z szyb w oknach i drzwiach poczekalni. Ad. III.1.Wykonawca odpowiedzialny jest za posiadanie przez obsługę aktualnych książeczek zdrowia. W razie kontroli SANEPID-u wykonawca ponosi odpowiedzialność za bieżący stan sanitarny pomieszczeń. Za wyposażenie apteczki w podstawowe środki odpowiada Wykonawca, Wykonawca jednak zobowiązany jest do bieżącego informowania o potrzebach uzupełnienia wyposażenia. Ad. IV.1. Procentowy udział w kosztach obsługiwanych powierzchni wynosi: Obowiązki wykonawcy w zakresie: a) utrzymania w czystości poczekalni, toalet oraz codzienne dozorowanie udział 70% b) utrzymania w czystości przyległego placu - udział 30%..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowo - Usługowe ZEF S.A., ul. Ogrodowa 39, 43-200 Pszczyna, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58245,24
Oferta z najniższą ceną: 58245,24 / Oferta z najwyższą ceną: 66834,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO
- Utrzymanie czystości targowiska miejskiego zlokalizowanego przy ul. Folwareckiej w Żorach.
- Oczyszczanie mechaniczne i ręczne dróg, promenad, chodników i parkingów oraz schodów na terenie Gminy Miejskiej Żory w 2025 r
- Dostawa i zakup artykułów spożywczych, warzyw i owoców, mrożonek, nabiału, mięsa i wędlin, drobiu, jaj do Szkoły Podstawowej nr 16 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Konopnickiej w Żorach w 2025r.
- Dostawa zestawów, serwet, fartuchów i pieluchomajtek
- OCHRONA OSÓB I MIENIA ZAMAWIAJĄCEGO MAJĄCEGO SIEDZIBĘ W ŻORACH PRZY AL. JANA PAWŁA II NR 15 WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM DO BUDYNKU REALIZOWANA W FORMIE BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w siedzibie Oddziału Terenowego KOWR w Rzeszowie i Sekcjach Zamiejscowych w 2025 i 2026 r.
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Sulęcin
- Sprzątanie w pomieszczeniach biurowych oraz dbanie o teren wokół budynków
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.