eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćPrzebudowa sali konferencyjnej wraz z zadaszeniem wejścia do sklepiku w budynku Bursy Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-16

Zamość: Przebudowa sali konferencyjnej wraz z zadaszeniem wejścia do sklepiku w budynku Bursy Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu.
Numer ogłoszenia: 46600 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30660 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bursa Międzyszkolna Nr 2 w Zamościu, ul. Szczebrzeska 41, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6412486, faks 084 6412486.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sali konferencyjnej wraz z zadaszeniem wejścia do sklepiku w budynku Bursy Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe ogólnobudowlane w zakresie określonym w przedmiarze robót stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Prace obejmują roboty polegające na przebudowie sali konferencyjnej wraz z zadaszeniem wejścia do sklepiku w budynku Bursy Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu. Zakres prac obejmuje: Planowany zakres prac w zarysie ogólnym: 1. Remont Sali konferencyjnej na I piętrze, 2. Remont sceny, 3. Wymiana drzwi wejściowych, 4. Uzupełnienie instalacji elektrycznej, 5. Prace malarskie tynków ścian i sufitów, 6. Wykonanie zadaszenia nad bocznym wejściem. Inwestor zwraca uwagę na istniejące w budynku płytki terakoty które pozostają do dalszej eksploatacji. Wykończona jest również sala widowni, która pozostaje do pomalowania. REALIZACJA ROBÓT 1. Roboty wstępne. Prace remontowe należy rozpocząć od zdemontowania elementów drewnianych istniejącej sceny a następnie dokonania rozbiórki podłogi z parkietu i podłoża cementowego (posadzki). W celu nadania odpowiedniego poziomu powierzchni pod nową scenę należy zdjąć z powierzchni stropu zasypkę o grubości 5cm. 2. Prowadzenie robót. Jednocześnie można prowadzić roboty związane z demontażem 2kpl. drzwi i z poszerzeniem otworu w ścianie na drzwi oraz wykonaniem nadproża (zgodnie z projektem). Spod okien przy scenie zdemontować 2 grzejniki i odciąć gałązki zaślepiając przy pionach instalacji centralnego ogrzewania. Następnie odciąć parapety z pozostawieniem okapników 1-1,5cm poza tynk ściany. Wnęki pod parapetami zamurować i otynkować. Po wykonaniu prac przygotowawczych pod sceną należy wykonać warstwę wyrównawczą z zazbrojeniem siatką systemową do posadzek. Przed przystąpieniem do montażu konstrukcji drewnianej pod scenę należy odpowiednio wcześniej dokonać zabezpieczenia drewna odpowiednimi preparatami solnymi (nietoksycznymi). Konstrukcję drewnianą należy spiąć dwustronnie na połączeniach elementami metalowymi, płytkami perforowanymi typu np.: (KOELNER lub SIMPSON), łącząc wkrętami do drewna. Płytki po zamocowaniu należy odpowiednio ściąć przy konstrukcji drewnianej. Przed ułożeniem deski na podłogę należy odpowiednio wcześniej zabezpieczyć odpowiednimi preparatami solnymi (nietoksycznymi). Deski podłogi należy łączyć na zakład po odpowiednim wyfrezowaniu. Wilgotność desek do 10 %. Podłogę przy ścianie należy wzmocnić listą przed możliwością klafiszowania. Krawędź sceny wykończyć deską grubszą o 8mm. odpowiednio wyfrezowaną na szerokość 5cm celem zatopienia i zablokowania układanej na podłodze deski z paneli grubości 8mm klasy C- 4, (dąb Tarbek Brązowy). Front sceny obłożyć płytami OSB zamocowanymi do odpowiednio wygiętych kątowników. Kątowniki przed zamocowaniem należy zabezpieczyć farbą antykorozyjną. Na płytę założyć poszycie z materiału z sukna. Schody wejściowe na scenę należy wykonać o konstrukcji drewnianej. Stopnie wykonać z desek podłogowych przyjmując wykończenie deską grubszą o 8mm odpowiednio wyfrezowaną na szerokość 5cm celem zatopienia i zablokowania układanej na stopniach paneli grubości 8mm klasy C- 4, (dąb Tarbek Brązowy). Widoczne wyokrąglone boki wyłożyć płytą OSB wykańczając materiałem z sukna. Powierzchnie drewniane - deski zabejcować pod kolor paneli i polakierować 3 krotnie. Ścianki dekoracyjne na scenie wykonać z płyt OSB grubości 20mm. Ścianki zamocować do rur osadzonych w gniazdach i przymocowanych na stałe do podłogi oraz stropu. Płyty obłożyć całkowicie materiałem z sukna. Ustawienie i stabilizacja słupów rurowych z wykończeniem - 5szt. Montaż kurtyny na scenie - 1kpl. Przed wykończeniem powierzchni tynków w rejonie sceny zainstalować należy przewody elektryczne do podłączenia gniazd wtyczkowych, przełączników światła i lamp. Powierzchnię tynków przygotować pod warstwy malarskie. Po odpowiednim przygotowaniu - powierzchnię parapetów zagruntować farbą pod tynki żywiczne a następnie założyć mieszankę cienkowarstwową z żywic wykładając pod dolną krawędź okna. Drzwi wejściowe na salę należy zamontować zgodnie z projektem. Drzwi o konstrukcji aluminiowej. Zabudowane do wys. 90cm obustronnie blachą powlekaną grubości 1,0mm, wypełnienie stanowi płyta OSB grubości 10-12mm. W drzwiach należy zamontować samozamykacz z blokadą i urządzenie antypaniczne. Po zakończeniu prac budowlanych na czysto można przystąpić do prac malarskich na podstawie załączonej kolorystyki. Przyjęto również prace malarskie ścian na korytarzu po wykonaniu robót związanych z wymianą drzwi. Wykonanie zadaszenia nad bocznym wejściem do budynku: wykopy pod słupki betonowe, słupki betonowe słupki stalowe 100*100*4 mm wykonanie zadaszenia z orynnowaniem, obróbkami blacharskimi, pokrycie dachu blachą dachówkopodobną, wykonanie podsufitki z płyt z blachy trapezowej Ponadto Inwestor posiada do wykorzystania następujące materiały: - blachę powlekaną płaską o wym. 1,25*2,0 m 1,5 arkusza - denka rynny średni. 125mm 2 szt. - lej spustowy rynny 1szt. - złączkę rynny 1szt. - rynnę średn. 125mm 3,5 mb - obejmę rury spustowej średni. 90mm 2 szt. - kolana średni 90mm do rur spustowych 3 szt. - rurę spustową średni. 90mm 9,2 mb - blachę na pokrycie RAL 8004 Mittal (gruby mat) 4,64m2 Wymienione materiały są do wykorzystania podczas budowy zadaszenia nad wejściem do sklepiku. Przedstawione ilości uwzględniono w przedmiarze robót. 3. Inne ustalenia. 1. Przekazanie Placu Budowy. Zamawiający w terminie określonym w Warunkach Kontraktu przekaże Wykonawcy teren budowy wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami prawnymi i administracyjnymi, przez wskazanie lokalizacji robót oraz egzemplarz Dokumentacji Projektowej. 2. Zabezpieczenie terenu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego na terenie budowy, w okresie trwania realizacji kontraktu aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. 3. Ochrona przeciwpożarowa. Wykonawca będzie przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej i będzie utrzymywać sprawny sprzęt przeciwpożarowy, wymagany przez odpowiednie przepisy, na terenie budowy. Materiały łatwopalne będą składowane w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym jako rezultat realizacji robót albo przez personel Wykonawcy. 4. Bezpieczeństwo i higiena pracy. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca, ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał wszelkie urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych na budowie oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego. 5. Materiały nie odpowiadające wymaganiom. Materiały nie odpowiadające wymaganiom zostaną przez Wykonawcę wywiezione z terenu budowy, bądź złożone w miejscu wskazanym przez Inspektora nadzoru. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się nie zbadane i nie zaakceptowane materiały Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i niezapłaceniem. 6. Odbiór końcowy robót. Odbiór końcowy polega na finalnej ocenie rzeczywistego wykonania robót w odniesieniu do ich ilości, jakości i wartości. Całkowite zakończenie robót oraz gotowość do odbioru końcowego będzie stwierdzona przez Wykonawcę z bezzwłocznym powiadomieniem na piśmie o tym fakcie Inspektora nadzoru. Odbiór końcowy robót nastąpi w terminie ustalonym w Dokumentach Kontraktowych, licząc od dnia potwierdzenia przez Inspektora nadzoru zakończenia robót i przyjęcia dokumentów. Odbioru końcowego robót dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego w obecności Inspektora nadzoru i Wykonawcy. Komisja odbierająca roboty dokona ich oceny jakościowej na podstawie przedłożonych dokumentów, pomiarów, ocenie wizualnej oraz zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową i ST. W toku odbioru końcowego robót komisja zapozna się z realizacją ustaleń przyjętych w trakcie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu. Szczegółowy opis zawarty jest w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót będącym integralną częścią siwz..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlano-Malarski Miszczyszyn Kazimierz ul. Wyszyńskiego 61/16, 22-400 Zamość, ul. Wyszyńskiego 61/16, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45291,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46523,70

  • Oferta z najniższą ceną: 46523,70 / Oferta z najwyższą ceną: 46523,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.