eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaktorów › Równanie i profilowanie dróg gminnych w roku 2009 na terenie Gminy Jaktorów, przy użyciu równiarki i koparko-spycharki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-06

Jaktorów: Równanie i profilowanie dróg gminnych w roku 2009 na terenie Gminy Jaktorów, przy użyciu równiarki i koparko-spycharki
Numer ogłoszenia: 46631 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jaktorów , ul. Warszawska 33, 96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie, tel. 046 8564026, 8564069, faks (046) 855 21 88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaktorow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Równanie i profilowanie dróg gminnych w roku 2009 na terenie Gminy Jaktorów, przy użyciu równiarki i koparko-spycharki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest równanie i profilowanie dróg gminnych w roku 2009 na terenie Gminy Jaktorów, przy użyciu równiarki i koparko-spycharki. 2. W zakresie przedmiotu zamówienia zostały uwzględnione drogi: gruntowe ulepszone, gruntowe nie ulepszone, pobocza dróg twardych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi podzielone na dwie części: Część I: równanie i profilowanie dróg gminnych w Gminie Jaktorów w ilości nie przekraczającej 100 km przy użyciu równiarki. Część II: równanie i profilowanie dróg gminnych w Gminie Jaktorów przy użyciu koparko-spycharki w zależności od potrzeb Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1. Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiot zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ) osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym celu Wykonawca wykaże , że osoby wskazane do realizacji zamówienia posiadają staż pracy na równiarce bądź na koparko-spycharce minimum 3 lata. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną na dzień składania ofert polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 50.000 zł. Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie wg formuły: spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą być dołączone do oferty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dla I i II części zamówienia: 1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwa do podpisania oferty, oświadczeń i innych dokumentów, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 5. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jakimi dysponuje wykonawca - dla Części zamówienia nr I wymagane posiadanie minimum jednej równiarki. - dla Części zamówienia nr II wymagane posiadanie minimum jednej koparko-spycharki. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, stażu, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia - dla części zamówienia nr 1 i II wymagany staż pracy na równiarce i koparko -spycharce - minimum 3 lata, zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem ze wzorem. 7. Dokumenty potwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia operatora równiarki i koparko-spycharki..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jaktorow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego. Urząd Gminy w Jaktorowie ul. Warszawska 33 96-313 Jaktorów pokój nr 4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2009 godzina 13:00, miejsce: Siedziba zamawiającego. Urząd Gminy w Jaktorowie ul. Warszawska 33 96-313 Jaktorów pokój nr 8..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.