eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WadowiceŚwiadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów o wadze poniżej i powyżej 50 g na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Wadowicach oraz Filii PUP w Andrychowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-22

Wadowice: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów o wadze poniżej i powyżej 50 g na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Wadowicach oraz Filii PUP w Andrychowie
Numer ogłoszenia: 466412 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach , ul. Mickiewicza 27, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8737100, faks 033 8737100 w. 132.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów o wadze poniżej i powyżej 50 g na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Wadowicach oraz Filii PUP w Andrychowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Wadowicach (tj. głównej siedziby mieszczącej się przy ul. Mickiewicza 27, 34-100 Wadowice oraz Filii PUP w Andrychowie mieszczącej się przy ul. Starowiejskiej 22a, 34-120 Andrychów) w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów o wadze poniżej i powyżej 50g, świadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku zgodnie z: a) ustawą z dnia 12.06.2003 r. Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.), b) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 13.10.2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U z 2003 Nr 183 poz. 1795 z późn. zm.), c) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 09.01.2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004 r.Nr 5, poz. 34 z późn. zm.), 2. Przez przesyłki listowe o wadze do 50g i powyżej 50g objęte przedmiotem niniejszego zamówienia Zamawiający rozumie: 1) Zwykłe - przesyłki nierejestrowane, które nie są przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym. 2) Zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane, najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym. 3)Polecone - przesyłki rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania, które nie są przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym. 4) Polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania, najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym. 5) Polecone z potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania, które nie są przesyłkami najszybszej kategorii i doręczane za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. 6) Polecone priorytetowe z potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania, najszybszej kategorii i doręczane za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. 7) Zamawiający przewiduje nadawanie przesyłek listowych o następujących gabarytach: a) Gabaryt A - przesyłki o wymiarach: - minimum : wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140mm - maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokości (grubości) 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm. b) Gabaryt B - przesyłki o wymiarach: - minimum: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm, lub długość 325 mm, lub szerokość 230 mm. - maksimum: suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. Ustala się tolerancję wszystkich wymiarów +/- 2 mm. 3. Przez paczki pocztowe, będące przedmiotem niniejszego zamówienia rozumie się paczki: zwykłe, polecone, priorytetowe, z potwierdzeniem odbioru o wadze do 30000g w obrocie krajowym i paczki pocztowe o wadze do 20000 g w obrocie zagranicznym. Zamawiający przewiduje nadawanie paczek pocztowych o następujących gabarytach: a) Gabaryt A - paczki o wymiarach: - minimum : wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm - maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm. b) Gabaryt B - paczki o wymiarach: - minimum: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm. - maksimum: suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. Ustala się tolerancję wszystkich wymiarów +/- 2 mm. 4. Wykonawca musi zapewnić możliwość nieodpłatnego odbioru przesyłek od Zamawiającego przez pięć dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 -15.30. W przypadku gdy placówka (oddział) Wykonawcy uprawniona od obioru przesyłek będzie mieściła się w odległości nie większej niż trzy kilometry od siedziby głównej PUP w Wadowicach mieszczącej się przy ul. Mickiewicza 27 lub siedziby Filii PUP w Andrychowie mieszczącej się przy ul. Starowiejskiej 22a - Zamawiający będzie osobiście dostarczał przesyłki do placówki (oddziału) Wykonawcy poprzez swoich pracowników. Jeżeli ww. odległość będzie przekraczać trzy kilometry Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru przesyłek bezpośrednio z dziennika podawczego mieszczącego się w głównej siedzibie PUP w Wadowicach oraz w siedzibie Filii PUP w Andrychowie poprzez własnych pracowników - w takim przypadku odbiór przesyłek musi następować co najmniej dwa razy dziennie w godzinach od 8.30 do 11.00 oraz drugi raz w godzinach od 12.30 do 15.00. 5. Nadanie przesyłek musi następować w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował punktami odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) na terenie każdej gminy lub gminy sąsiedniej z obszaru powiatu wadowickiego. 7. Objęte przedmiotem niniejszego zamówienia przesyłki dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego wskazanego na przesyłce miejsca w kraju i za granicą objętego porozumieniami międzynarodowymi w tym zakresie. 8. Potwierdzenia odbioru przesyłek nadanych w sposób wymieniony w pkt.2 ppkt 5 i 6 oraz pkt. 3 niniejszej specyfikacji zawierające datę odbioru przesyłki i czytelny podpis odbiorcy Wykonawca będzie niezwłocznie doręczał do Zamawiającego właściwie do miejsca nadania przesyłki. 9. W każdym przypadku nieobecności adresata przesyłki Wykonawca pozostawi adresatowi zawiadomienie o próbie dostarczenia przesyłki (pierwsze awizo) zawierające wskazanie miejsca i czasu odbioru przesyłki przez adresata. Termin odbioru przesyłki przez adresata po pierwszym awizo ustala się na 7 dni, licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia a po upływie tego terminu w przypadku niepodjęcia przesyłki przez adresata wymagane jest wystawienie powtórnego zawiadomienia (powtórne awizo) o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od dnia pierwszego zawiadomienia. Po upływie czternastodniowego terminu nieodebrana przez adresata przesyłka podlega zwrotowi z podaniem przyczyny nieodebrania przesyłki zgodnie z art. 44 Kodeksu postępowania administracyjnego. 10. Zamawiający wymaga aby koszt zwrotu przesyłki niedoręczonej adresatowi z przyczyn,o których mowa w pkt.9 nie przekraczał kwoty nadania przesyłki według cen dla nadania przesyłki, która nie jest przesyłką najszybszej kategorii. 11. Przesyłki objęte przedmiotem niniejszego zamówienia nadawane będą w kopertach (opakowaniach) Zamawiającego. 12. Zamawiający wymaga, aby datą wiążącą dla przesyłek pocztowych była data nadania przesyłki w siedzibie Wykonawcy. W przypadku odbioru przesyłek bezpośrednio z dziennika podawczego Zamawiający wymaga aby przesyłki zostały nadane w siedzibie Wykonawcy jeszcze tego samego dnia. 13. Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej wydane przez Wykonawcę musi mieć moc dokumentu urzędowego. Zamawiający wymaga aby potwierdzenie nadania jednoznacznie określało datę przyjęcia przesyłki oraz miejsce /jednostkę organizacyjną Wykonawcy, która nadała przesyłkę. 14. Przewidywana ilość przesyłek, w tym poszczególnych rodzajów przesyłek wymienionych w pkt.2 i 3, w okresie obowiązywania umowy została wskazana w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do specyfikacji z zastrzeżeniem, że rzeczywiste ilości przesyłek jak i ich rodzaje, w okresie obowiązywania umowy, będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, a więc mogą odbiegać od ilości wskazanych w wyżej wymienionym załączniku. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w formularzu ofertowym. 15. Świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania odbywać się będzie na podstawie zawartej umowy. 16. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn ilości przesyłek poszczególnych rodzajów wymienionych w pkt. 2 i 3, zrealizowanych w okresie rozliczeniowym i cen jednostkowych za poszczególne rodzaje tych przesyłek określonych w załączniku Nr 1 do specyfikacji na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych. W przypadku przesyłek nie ujętych w formularzu ofertowym, podstawą rozliczeń będą ceny podane w cenniku usług Wykonawcy. 17. Wykonawca wystawi jedną fakturę obejmującą wszystkie przesyłki nadane przez Zamawiającego i zwrócone Zamawiającemu w siedzibie głównej PUP w Wadowicach i Filii PUP w Andrychowie. 18. Okresem rozliczeniowym jest okres pełnego miesiąca kalendarzowego. 19. Zapłata za wykonane usługi będzie dokonywana przez Zamawiającego z dołu za każdy okres rozliczeniowy na podstawie wystawionej faktury na wskazane w fakturze konto bankowe Wykonawcy w terminie ustalonym w zawartej umowie z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być krótszy niż 21 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury. 20. Cena podana przez Wykonawcę w załączniku Nr 1 do specyfikacji nie będzie ulegała zmianom przez cały okres obowiązywania umowy z zastrzeżeniem: 1) Zmiany stawki VAT na usługi pocztowe. 2) Konieczności wprowadzenia zmiany umowy wynikającej z uregulowań prawnych w zakresie ustalenia lub zatwierdzenia cen za powszechne usługi pocztowe w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, a także w przypadku, kiedy ich wprowadzenie wynika z okoliczności powodujących, iż zmiana ww. cen leży w interesie publicznym. 3) Przypadku, gdy ceny określone przez Wykonawcę w ofercie ulegną obniżeniu w toku realizacji zamówienia, a opłaty pocztowe wynikające ze standardowego cennika i/lub regulaminu Wykonawcy będą niższe od cen wynikających z przedłożonej oferty. Wykonawca ma obowiązek wówczas stosować względem Zamawiającego obniżone opłaty pocztowe dla usług, wynikające ze swojego aktualnego cennika i/lub regulaminu. 21. Zamawiającemu przysługuje prawo korzystania z upustów oferowanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy. 22. Reklamacje dotyczące niewykonania lub nienależytego wykonania usługi Zamawiający będzie składał Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od dnia jej nadania. Termin rozpatrzenia reklamacji nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia jej złożenia. 23. Realizacja przedmiotowej usługi odbywać się będzie: 1) na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania. Przesyłki nadawane będą na podstawie wykazu nadanych przesyłek. Wykazy sporządzane będą w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego; 2) Zamawiający umieszcza na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy; 3) Zamawiający nadaje przesyłki w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie do miejsca przeznaczenia. 24. Zamówienie należy wykonać w terminie (okresie) od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.10.00.00 - Usługi pocztowe i kurierskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: - posiada zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub został wpisany do rejestru operatorów pocztowych, zgodnie z art.6 ustawy z dnia 12 czerwca 2003 roku Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.) w zakresie uprawniającym do wykonania zamówienia, albo - jest operatorem publicznym, do którego nie stosuje się obowiązku uzyskania zezwolenia lub wpisu do rejestru operatorów pocztowych - złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży w tym zakresie pisemne oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży w tym zakresie pisemne oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży w tym zakresie pisemne oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży w tym zakresie pisemne oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca, w rozumieniu art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda załączenia do oferty: - aktualnego zezwolenia wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159, z późn. zm.) lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru operatorów pocztowych albo - oświadczenia, o ustawowym zwolnieniu z obowiązku uzyskania zezwolenia lub wpisu do rejestru operatorów pocztowych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w trakcie realizacji zamówienia możliwość wprowadzenia następujących istotnych zmian postanowień umowy: 1) Zmiana cen jednostkowych brutto poszczególnych pozycji wpisanych przez Wykonawcę w załączniku nr 1 (formularzu ofertowym) w sytuacji spowodowanej zmianami cen zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę dokumentem zatwierdzającym te zmiany przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez Prawo pocztowe. 2) Zmiana cen jednostkowych brutto poszczególnych pozycji wpisanych przez wykonawcę w załączniku nr 1 (formularzu ofertowym) w sytuacji spowodowanej zmianami powstałymi w wyniku ustawowych zmian obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub zmianą obowiązku podatkowego wykonawcy. 3) Zmianę innych postanowień umowy koniecznych w przypadku zmiany przepisów prawa dotyczących świadczenia usług pocztowych - ustawy Prawo pocztowe i przepisów wykonawczych do wskazanej ustawy, o ile będą one powodowały konieczność dostosowania łączącego strony stosunku zobowiązaniowego do ich brzmienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY URZĄD PRACY W WADOWICACH, ul. Mickiewicza 27, 34-100 Wadowice, pok. 204 (Sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 08:00, miejsce: POWIATOWY URZĄD PRACY W WADOWICACH, ul. Mickiewicza 27, 34-100 Wadowice, pok. 204 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.