Ogłoszenie z dnia 2012-11-22
Głuchołazy: Usługi kominiarskie w budynkach administrowanych przez Głuchołaskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 466420 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Głuchołaskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , Plac Basztowy 3, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092631, faks 077 4092631.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tbs.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi kominiarskie w budynkach administrowanych przez Głuchołaskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia : 1) usługa okresowej kontroli technicznej przewodów kominowych w oparciu o art. 62 ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994.( Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zmianami ) 2) usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych ,spalinowych i wentylacyjnych w oparciu o § 34 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków , innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz.U. Nr 109 z 2010 r. poz. 719 ) , tj. -minimum czterokrotne czyszczenie przewodów dymowych w 2013 roku -minimum dwukrotne czyszczenie przewodów spalinowych w 2013 roku -minimum jednokrotne czyszczenie przewodów wentylacyjnych w 2013 roku. Przewód należy wyczyścić do uzyskania pełnej drożności . UWAGA ; Czyszczenie komina obejmuje usuwanie sadzy i wyniesienie jej poza obręb budynku . 3) wydawanie opinii kominiarskich dotyczących w szczególności : - kontroli prawidłowości podłączenia do przewodów kominowych urządzeń grzewczych , spalinowych i wentylacyjnych , - dokonywania odbiorów remontowanych i nowowybudowanych przewodów kominowych - sprawdzania stanu technicznego przewodów kominowych, - wskazywania miejsc do podłączenia do przewodów kominowych nowoinstalowanych urządzeń grzewczych , spalinowych i wentylacyjnych , a) Ilość budynków gminnych : 85 szt. Ilość przewodów dymowych : 436 szt. Ilość przewodów spalinowych : 34 szt. Ilość przewodów wentylacyjnych : 195 szt. Ilość lokali (mieszkania i lokale użytkowe) : 355 szt. b)Ilość budynków Wspólnot Mieszkaniowych : 297 szt. Ilość przewodów dymowych : 2198 szt. Ilość przewodów spalinowych : 615 szt. Ilość przewodów wentylacyjnych : 1 404 szt. Ilość lokali (mieszkania i lokale użytkowe) : 2 061 szt. 4) wykonanie inwentaryzacji przewodów kominowych we wszystkich budynkach wymienionych w p. 3) . a) Inwentaryzację przewodów kominowych należy przedstawić w formie szkiców dachów budynków z naniesionymi przewodami kominowymi , dla każdego budynku oddzielnie. Kominy muszą być oznaczone numerami liczbowymi. b) na szkicu należy zaznaczyć : -wielkość przekroju każdego przewodu ( szerokość , długość ) , -jakie urządzenia i w którym lokalu są podłączone do przewodu , - które lokale mają podłączone kratki wentylacyjne . Lokale muszą posiadać określenie w postaci nazwiska najemcy bądź właściciela lokalu i nr lokalu . - z jakiego materiału budowlanego jest wykonany przewód kominowy. Uwaga : na szkicu należy również zaznaczyć wszystkie przewody kominowe wyprowadzone przez ściany zewnętrzne budynku ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych. (wykonanie zamówienia uzupełniającego ) o wartości nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.09.15.00 - 79.09.15.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dokumenty potwierdzające posiadanie przez osobę wskazaną do wykonania zamówienia kwalifikacji mistrza w rzemiośle kominiarskim.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tbs.glucholazy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Głuchołaskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
48-340 Głuchołazy ul. Plac Basztowy 3
Dział Techniczny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Głuchołaskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. 48-340 Głuchołazy ul. Plac Basztowy 3 -sekretariat Ip..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Usługi pralniczej obejmującej pranie i czyszczenie bielizny szpitalnej i odzieży oraz innych wyrobów wymagających prania
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (podopiecznych OPS w Głuchołazach) w miejscu ich zamieszkania, w roku 2025
- Usługa przygotowywania i wydawania posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta i gminy Głuchołazy (17 sołectw) w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców
- Budowa oświetlenia na terenie Gminy Głuchołazy
więcej: przetargi w Głuchołazach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.