Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2014-02-10
Poznań: Zapewnienie pobytów , przewozów , ubezpieczenia uczestników oraz opracowanie i dostawa zestawów materiałów szkoleniowych związanych z obozem naukowym realizowanym w ramach projektu pt; Akademia Talentów Przyrodniczych - podwyższenie jakości kształcenia kompetencji naukowych i przyrodniczych w szkołach ponadgimnazjalnych w ramach przedmiotu Ekologia Krajobrazu.
Numer ogłoszenia: 46642 - 2014; data zamieszczenia: 10.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Środowiska Rolniczego i Leśnego PAN , ul. Bukowska 19, 60-809 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8475601, faks 061 8473668.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.isrl.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka posiadająca osobowość prawną.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie pobytów , przewozów , ubezpieczenia uczestników oraz opracowanie i dostawa zestawów materiałów szkoleniowych związanych z obozem naukowym realizowanym w ramach projektu pt; Akademia Talentów Przyrodniczych - podwyższenie jakości kształcenia kompetencji naukowych i przyrodniczych w szkołach ponadgimnazjalnych w ramach przedmiotu Ekologia Krajobrazu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie pobytów , przewozów , ubezpieczenia uczestników oraz opracowanie i dostawa zestawów materiałów szkoleniowych związanych z obozem naukowym realizowanym w ramach projektu pt: Akademia Talentów Przyrodniczych - podwyższenie jakości kształcenia kompetencji naukowych i przyrodniczych w szkołach ponadgimnazjalnych w ramach przedmiotu Ekologia Krajobrazu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia /nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów . W zakresie części A - Zamawiający uzna , że Wykonawca spełnia warunki o których mowa powyżej , jeśli wykaże , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje przynajmniej trzy główne usługi polegające na zorganizowaniu pobytów , każdy dla grupy liczącej co najmniej 40 uczestników i trwający co najmniej 4 doby - np obozy , zielone szkoły . W zakresie części B zamówienia - Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie . W zakresie części C zamówienia - Zamawiający uzna , że Wykonawca spełnia warunki o których mowa powyżej , jeśli wykaże , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje przynajmniej trzy główne dostawy lub usługi polegające na opracowaniu i dostawie materiałów szkoleniowych , przy czym wartość każdej z nich nie może być mniejsza niż 10000 zł brutto .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a. Przesunięcie terminów realizacji umowy , jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy inie wynika z winy Wykonawcy (np. ciężka lub długotrwała choroba czy śmierć osoby przy pomocy której wykonawca realizuje zamówienie) po uprzednich pisemnych ustaleniach stron. b. zmiana terminu realizacji umowy spowodowana obiektywnymi przyczynami po stronie ośrodka/obiektu (np. zniszczenie czy uszkodzenie w skutek działania żywiołów) pod warunkiem , iż zmiana terminu nie wpłynie niekorzystnie na sposób realizacji projektu i nie spowoduje istotnych zaburzeń w organizacji pracy Zamawiającego , po uprzednich pisemnych ustaleniach stron. c. konieczność przesunięcia terminów realizacji umowy , jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego (np. wynikających ze zmiany harmonogramu pracy szkoły) po uprzednich pisemnych ustaleniach. d. zmiana obiektu, w którym będzie świadczona usługa , pod warunkiem , iż nowy obiekt , będzie o standardzie nie niższym niż dotychczasowy i będzie spełniał wszystkie wymagania zawarte w SIWZ , po uprzednich pisemnych ustaleniach stron. e. w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa , mających wpływ na realizację umowy. f. w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT , poprzez dokonanie rozliczenia z uwzględnieniem kwoty netto wskazanej w ofercie i stawki VAT obowiązującej w momencie dokonania rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. g. w przypadku wystąpienia innych okoliczności , których nie można było przewidzieć w momencie jej zawarcia , po uprzednich pisemnych ustaleniach stron
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isrl.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Środowiska Rolniczego i Leśnego PAN ul. Bukowska 19 60-809 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Instytut Środowiska Rolniczego i Leśnego PAN ul. Bukowska 19 60-809 Poznań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt Akademia Talentów Przyrodniczych - podwyższenie jakości kształcenia kompetencji naukowych i przyrodniczych w szkołach ponadgimnazjalnych w ramach przedmiotu Ekologia Krajobrazu , współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Priorytetu III . Wysoka jakość systemu oświaty Działania 3.3. Poprawa jakości kształcenia , Poddziałania 3.3.4. Modernizacja treści i metod kształcenia , nr umowy UDA-POKL.03.03.04-00-281/12-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AD/ZP/112/2024 Zakup, dostawa, instalacja/montaż fabrycznie nowej aparatury oraz przeprowadzenie szkolenia w ramach 2 pakietów.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Zestaw aspiracyjny, łącznik bezigłowy, klatka międzytrzonowa
- "Sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników biochemicznych i akcesoriów do badań dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu."
- "Wdrożenie systemu laboratoryjnego LIS Infomedica oraz modułu Bank Krwi produkcji Asseco Poland S.A wraz ze szkoleniem i asystą stanowiskową"
- Dozorowanie fizyczne obiektu obejmującego 3 budynki i ochrona powierzonego mienia w Zespole Pałacowo Parkowym w Gułtowach i przebywających w nim osób
- Kompleksowa organizacja stoiska wystawienniczego Województwa Wielkopolskiego na Targach Grüne Woche, odbywających się w dniach 17-26.01.2025 r. w Berlinie
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi druku i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
- UBEZPIECZENIE GMINY SIEMKOWICE W OKRESIE OD 01.01.2025 r. DO 31.12.2026 r.
- Dowozy uczniów z gminy Święciechowa do Szkół Podstawowych i dzieci do Przedszkola w Święciechowie
- Transport uczestników Klubu Seniora w ramach projektu nr FELD.07.09-IP.01-0011/23 pn. " CUŚ DOBREGO 2 " z EFS Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021.
- Dowóz uczniów do szkół Gminy Klembów
- "Usługi w zakresie transportu drogowego osób z niepełnosprawnością (dowozy mieszkańców Gminy Oborniki do ŚDS w Rogoźnie w 2025 r.)"
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.