eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikOpracowanie programu funkcjonalno-użytkowego przebudowy zespołu budynków przy ulicy Kościuszki 26 w Kraśniku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-20

Ogłoszenie nr 46664 - 2017 z dnia 2017-03-20 r.

Kraśnik: Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego przebudowy zespołu budynków przy ulicy Kościuszki 26 w Kraśniku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 25857-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kraśnik, krajowy numer identyfikacyjny 52410500000, ul. ul. Lubelska  84, 23200   Kraśnik, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 818 251 540, faks 818 252 709, e-mail zp@krasnik.eu
Adres strony internetowej (URL): https://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego przebudowy zespołu budynków przy ulicy Kościuszki 26 w Kraśniku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

FZP.271.1.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego przebudowy zespołu budynków przy ulicy Kościuszki 26 w Kraśniku". 2. Program funkcjonalno-użytkowy obejmuje m.in.: 1) weryfikację posiadanej przez Zamawiającego inwentaryzacji budowlanej, 2) inwentaryzację instalacji, wraz z przyłączami do budynku, 3) ekspertyzę kominową, 4) ocenę stanu ochrony przeciwpożarowej, 5) ekspertyzę stanu technicznego konstrukcji obiektu, 6) badania mykologiczne, 7) badania geotechniczne, 8) inwentaryzację zieleni w sąsiedztwie budynku, 9) koncepcję architektoniczno-budowlaną przebudowy budynku z przeznaczeniem pomieszczeń na m.in.:, a) salę wielofunkcyjną pełniącą funkcję sali widowiskowej i zamiennie salę do prowadzenia obrad Rady Miasta na ok. 100-150 osób, b) salę kinową z pojemnością do 150 osób, c) galerię sztuki - salę wystawową, d) siedzibę redakcji gazety lokalnej, e) do 6-ciu sal dydaktycznych, f) punkt obsługi mieszkańców, g) siedzibę USC z salą ślubów, zapleczem i archiwum, h) izbę pamięci. Dopuszcza się rozbudowę w kierunku dziedzińca z ewentualnym wyburzeniem istniejącego budynku garażowo-magazynowego. 10) zagospodarowanie terenu za budynkiem z uwzględnieniem możliwości połączenia z terenem amfiteatru, 11) wielobranżową ocenę możliwości realizacji inwestycji zawierającą w swym podsumowaniu: a) wytyczne konstrukcyjne, b) wytyczne dla realizacji zamierzenia inwestycyjnego dla każdej z typów instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, łącznie z informacją o ewentualnej konieczności uzyskania warunków technicznych od gestorów mediów wynikającej ze zwiększonego zapotrzebowania budynku na wodę, ciepło lub energię elektryczną, c) wytyczne dotyczące ochrony p.poż łącznie z określeniem konieczności uzyskania ewentualnych zgód na odstępstwo od obowiązujących przepisów, d) wytyczne dotyczące ochrony akustycznej, 12) szacunkową wycenę wartości planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych, 13) wytyczne konserwatorskie, 14) zgody na odstępstwa, jeżeli w fazie opracowania programu konieczne okaże się przeprowadzenie procedury uzyskania jakichkolwiek odstępstw od obowiązujących przepisów, 15) informacje o technicznych możliwościach przyłączenia od gestorów jeżeli pozyskanie takowych będzie konieczne, 16) wyniki dodatkowych badań i ekspertyz, których wykonanie będzie konieczne w związku z planowaną inwestycją. 3. Wymagania dla opracowania PFU: 1) kompletne opracowanie należy przekazać w formie papierowej w teczkach z opisem w języku polskim (3 szt.), oraz w wersji elektronicznej na nośniku USB - 1 szt., 2) rysunki winny być zapisane w formacie *.pdf i *dwg, 3) wszystkie dokumenty uzgadniające, decyzje, opinie itd. mają być zeskanowane i załączone do dokumentacji przekazywanej na przenośnym nośniku w formacie *.pdf. 4. Zamówienie należy zrealizować m.in. zgodnie z: 1) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), 2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389 ze zm.), 3) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), 4) zgodnie z art. 29, art. 30 ust. 1 i 8, art. 31 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), tj. przede wszystkim: a) art. 29, ust. 1: "przedmiot zamówienia opisuje się w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty", b) art. 29, ust. 2: "przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję", c) art. 29, ust. 3: "przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny"" z propozycją takiego opisu Wykonawca każdorazowo wystąpi do Zamawiającego o wyrażenie zgody, d) art. 29 ust. 5 i 6 - Opis przedmiotu zamówienia sporządza się z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. W przypadku, gdy wymagania wynikają z aktu prawa Unii Europejskiej, przedmiot zamówienia w zakresie projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, opisuje się przez odesłanie do tego aktu. 5) innymi przepisami, w tym przepisami prawa Unii Europejskiej, 6) obowiązującymi Polskimi Normami, 7) umową. 5. Przekazany PFU będzie wzajemnie skoordynowany techniczne i kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w pełnym zakresie, zgodnie z treścią umowy, wymaganiami Zamawiającego, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 6. Wykonawca ma obowiązek konsultowania z Zamawiającym istotnych przyjętych rozwiązań funkcjonalnych, konstrukcyjnych, materiałowych przy jednoczesnym założeniu, że zaproponowane rozwiązania zapewnią najlepszą jakość wykonania przy jak najniższych kosztach. 7. Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, jest zobowiązany do dokonania oraz przekazania Zamawiającemu w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, zmian, uzupełnień oraz poprawek, wynikłych z niezgodności opracowania lub z błędów Wykonawcy. 8. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, informuje, że określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.): 1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane z wykonaniem programu funkcjonalno-użytkowego, za wyjątkiem osób prowadzących własną działalność gospodarczą, 2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a - Wykonawca, przed podpisaniem umowy, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące ww. czynności są zatrudnione, na podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę, jak i podwykonawców lub oświadczenie, że osoby opracowujące koncepcję powadzą własną działalność gospodarczą, 3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt 1 skutkuje sankcjami określonymi w § 13 ust. 1 pkt 2 lit. d-e umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71220000-6
Dodatkowe kody CPV: 71222000-0, 71250000-5, 71320000-7, 79933000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT64666.67
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
JAZ+Architekci Żmijewski Jaworski Massé s.c,  ,  ul. Słupecka 9/17B,  02-309,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 77490
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67650
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 77490
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.