To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-03
Michałowice: Sprzatanie pomieszczeń budynku Urzędu Gminy w Regułach, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1 w okresie od 1.01.2013 do 31.12.2013 r. - nr sprawy: ZP.2712.76.2012
Numer ogłoszenia: 4666 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 458204 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michałowice, Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1, 05-816 Michałowice, woj. mazowieckie, tel. 22 350 91 91, faks 22 350 91 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzatanie pomieszczeń budynku Urzędu Gminy w Regułach, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1 w okresie od 1.01.2013 do 31.12.2013 r. - nr sprawy: ZP.2712.76.2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Codzienne sprzątanie pomieszczeń budynku Urzędu Gminy w Regułach, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1 wg niżej określonej częstotliwości: 1) Prace do codziennego wykonania: a) odkurzanie wykładzin dywanowych i tapicerki meblowej oraz usuwanie na bieżąco z ich powierzchni plam, czyszczenie podłóg przy użyciu środków odpowiednich dla danego rodzaju czyszczonych powierzchni, b) zmywanie blatów biurek, stołów środkami konserwująco-myjącymi, c) wycieranie na sucho i na mokro oraz usuwanie plam z mebli biurowych i wyposażenia biurowego (szafy, biurka, urządzenia biurowe), właściwymi do rodzaju sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi, d) mycie glazury w pomieszczeniach socjalnych i sanitarnych środkami do tego przeznaczonymi e) czyszczenie elementów chromowanych i baterii umywalkowych, f) sprzątanie pomieszczeń sanitarnych w tym mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych - umywalek (17 szt.), sedesów (17 szt.), pisuarów (7 szt.) środkami przeznaczonymi do tych urządzeń, g) sprzątanie wind (lustro, ściany i drzwi ze stali kwasoodpornej), h) sprzątanie klatek schodowych, i) mycie luster, półek i innych powierzchni przeszklonych, klamek, j) mycie naczyń kuchennych, k) opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie do wskazanego przez Zamawiającego kontenera, opróżnianie niszczarek, wymiana worków, l) systematyczne uzupełnianie środków czystości wg potrzeb w tym w szczególności mydła w dozownikach, kostek do wc, zapachów do wc. 2) Prace do wykonania raz w tygodniu: a) wycieranie górnej powierzchni szaf w pokojach biurowych, b) mycie glazury w pomieszczeniach zaplecza środkami do tego przeznaczonymi c) czyszczenie grzejników, usuwanie pajęczyn ze ścian, 3) Prace do wykonania raz w miesiącu: a) sprzątanie pomieszczeń archiwum (111,10m2), serwerowni (33,20m2), kancelarii tajnej (21,55m2) pod nadzorem osób użytkujących te pomieszczenia, b) mycie lodówek (5 szt.), kuchenek mikrofalowych (3 szt.) c) mycie stolarki drzwiowej, 4) Prace do wykonania w miarę potrzeby: a) sprzątanie pomieszczenia sali konferencyjnej (pow.133,40m2 parkiet lakierowany) b) sprzątanie pomieszczeń 2 sal obrad (pow. 130,33m2 wykładzina dywanowa), c) sprzątanie tarasu i balkonu (gres), d) sprzątanie pomieszczeń technicznych, e) mycie szafek w pomieszczeniach socjalnych, f) przecieranie na wilgotno donic (19 szt. rattan), g) odkurzanie oświetlenia, 5) Pozostałe prace a) czyszczenie kratek wentylacyjnych nawiewowo-wyziewnych - raz w roku, b) mycie okien od wewnątrz (jednostronnie o pow. 863m2) - dwa razy w roku Informacje dodatkowe: - Budynek objęty przedmiotem zamówienia jest 3-kontygnacyjny o pow. użytkowej 3 042,85m2, 44 pokoje biurowe, wykładzinę podłogową stanowi: wykładzina dywanowa 1249,18m2, gres 1532,07m2 w tym gres polerowany 224,28m2, parkiet dębowy lakierowany 133,40m2. Posiada 3 drzwi wejściowe, 2 klatki schodowe, 2 windy, 3 pomieszczenia socjalne i 3 pomieszczenia zaplecza (5 lodówek, 3 mikrofalówki, 6 zlewów kuchennych + 2 zlewy gospodarcze), 11 pomieszczeń sanitarnych wyposażone w dozowniki mydła i suszarki do rąk, szklane powierzchnie wewnętrzne 198,90m2, taras o pow. 130,50m2 (gres), balkon o pow. 16,83m2 (gres). - W budynku obowiązuje następujący czas pracy: poniedziałek: 9:00-17:00, wtorek - piątek: 8:00-16:00. - Usługa utrzymania czystości świadczona będzie w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach popołudniowych. Godziny sprzątania (popołudniowe) zostaną ustalone indywidualnie z Wykonawcą wybranym w postępowaniu. Sprzątanie pomieszczeń kas, kancelarii tajnej, archiwum, serwerowni, referatu spraw obywatelskich, kadr pod nadzorem osób użytkujących te pomieszczenia do godz. 16:00. - Wykonawca zapewni dodatkowo w ciągu dnia dyżur jednej osoby sprzątającej w godzinach pracy urzędu do bieżącego utrzymania wysokiego standardu w toaletach, holu wejściowym, biurze obsługi oraz reagowania w sytuacjach nagłych (np. rozlanie). - Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego dostarczania i uzupełniania środków higieny i czystości w miejscach do tego przeznaczonych, w tym w szczególności: a) środków zapachowych do toalet (odświeżaczy powietrza, kostek zapachowych), b) papieru toaletowego 3 warstwowego dostosowanego wielkością do uchwytów, c) ręczników w rolkach (do zaplecz socjalnych) oraz składanych (do sanitariatów), d) mydła w płynie, płynu do mycia naczyń. e) worków na śmieci do koszy oraz do niszczarek. Wykonawca zobowiązany jest korzystać przy wykonywaniu zamówienia ze środków chemicznych i innych materiałów średniej jakości. W celu prawidłowego złożenia oferty zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnej informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGP Grupa Polska Sp.z o.o., ul. Sportowa 6, 06-070 Dąbrowa Chełmińska, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70848,00
Oferta z najniższą ceną: 70848,00 / Oferta z najwyższą ceną: 123836,40
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.