Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-15
Słupsk: Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń biurowych Oddziału ZUS w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8
Numer ogłoszenia: 466706 - 2013; data zamieszczenia: 15.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku , Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8419406, 8419125, faks 59 8419406.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń biurowych Oddziału ZUS w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń biurowych Oddziału ZUS w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8 o następujących wymiarach (h/s/g) i ilościach: 1) Szafa biurowa z nadstawką S/80, o wym.: 2300x800x400, szt. 1, 2) Biurko L -1,60, o wym.: 750x1600x800, szt. 1, 3) Dostawka do biurka - szafka L/10 z poz. 2, o wym.: 750x1200x420, szt. 1, 4) Kontenerek pod biurko K/3, o wym.: 550x430x550, szt. 2, 5) Szafa ubraniowa z nadstawką S/90, o wym.: 2300x900x400, szt. 1, 6) Stół - ława S/100, o wym.: 750x1000x600, szt. 1, 7) Szafa biurowe S/80, o wym.: 1550x800x400, szt. 1, 8) Szafka socjalna L/100, o wym.: 800x1000x420, szt. 1, 9) Szafka socjalna L/80, o wym.: 940x800x420, szt. 1, 10) Biurko dwuszafkowe L/140, o wym.: 760x1300x700, szt. 1, 11) Szafa biurowa z nadstawką S/80, o wym.: 2300x800x400, szt. 2, 12) Szafa biurowa z nadstawką S/80, o wym.: 2300x900x400, szt. 1, 13) Szafa biurowa z nadstawką S/45, o wym.: 2300x450x400, szt. 1, 14) Szafa ubraniowa -S/80, o wym.: 2020x800x400, szt. 1, 15) Szafka socjalna L/110, o wym.: 950x1100x500, szt. 2, 16) Biurko dwuszafkowe L/150, o wym.: 750x1500x700, szt. 4, 17) Przystawka do biurek L/140, o wym.: 760x1400x300, szt. 1, 18) Przystawka do biurek L/140, o wym.: 760x1400x420, szt. 1, 19) Szafa biurowa z nadstawką S/80, o wym.: 2300x800x400, szt. 4, 20) Szafa biurowa z nadstawką S/90, o wym.: 2300x900x400, szt. 1, 21) Szafa ubraniowa S/80, o wym.: 2200x800x400, szt. 1, 22) Szafka socjalna L/80, o wym.: 750x800x420, szt. 2, 23) Biurko dwuszafkowe L/130, o wym.: 750x1300x700, szt. 4, 24) Przystawka do biurek L/140, o wym.: 750x1400x300, szt. 1, 25) Przystawka na drukarkę L 110/0, o wym.: 750x1100x500, szt. 1, 26) Szafa biurowa z nadstawką S/80, o wym.: 2300x800x400, szt. 1, 27) Szafa biurowa z nadstawką S/80, o wym.: 2150x800x400, szt. 1, 28) Szafka socjalna L/80, o wym.: 750x800x380, szt. 1, 29) Biurko dwuszafkowe L/150, o wym.: 750x1500x600, szt. 2, 30) Przystawka do biurek L/120, o wym.: 750x1200x450, szt.1, 31) Przystawka do biurek L/120, o wym.: 600x1200x450, szt. 1, 32) Szafa biurowa z nadstawką S/80, o wym.: 2300x800x400, szt. 3, 33) Szafa ubraniowa z nadstawką S/60, o wym.: 2300x600x400, szt. 1, 34) Szafka socjalna L/160, o wym.: 760x1600x500, szt. 2, 35) Biurko dwuszafkowe L/130, o wym.: 750x1300x700, szt. 3, 36) Stolik pod komputer S/60, o wym.: 750x600x500, szt. 1, 37) Przystawka do biurka L/160, o wym.: 750x1600x500, szt. 1, 38) Szafa biurowa S/80, o wym.: 2200x800x400, szt. 2, 39) Szafka socjalna L/280, o wym.: 760x1200x450 suwanki, 760x600x450 - półki , Blat 2800x450, szt. 1, 40) Przystawka do biurek S/50, o wym.: 600x1250x250, szt. 1, 41) Regał półkowy S/50, o wym.: 1960x500x400, szt. 1, 42) Biurko z dostawką L/190/1350 - biurko podstawowe, o wym.: 750x1900x750, szt. 1, 43) Dostawka do biurka z poz.42, o wym.: 750x1350x75, szt. 1, 44) Kontenerki do biurka z poz. 42 K-4, o wym.: 550x430x550, szt. 1, 45) Kontenerki do biurka z poz. 42 D/1, o wym.: 550x360x550, szt. 1.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje ww. warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje ww. warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje ww. warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje ww. warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje ww. warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia wskazujące uprawnienie do podpisania oferty - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 2) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8,
76-200 Słupsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk; Sekretariat Dyrektora Oddziału, l piętro, segm. II, pokój nr 123.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.11.2013r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk - mała sala konferencyjna segm. II, l piętro, pok. 125. 2. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE rozliczania w walutach obcych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- PODN.ZP.321.8.2025 Przeprowadzenie szkolenia "Dyfuzja innowacji. Myślenie krytyczne"
- Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
- Roboty budowlane w przychodniach SPMZOZ w Słupsku
- Dostawa urządzenia sprzątającego wielofunkcyjnego w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- Organizacja i prowadzenie w sezonie letnim strzeżonego przez ratowników wodnych kąpieliska na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w Słupsku" - 2025
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą - dostawa i montaż wyposażenia.
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Dostawa mebli laboratoryjnych i warsztatowych dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie.
- Dostawa mebli biurowych, szkolnych oraz przedszkolnych dla Jednostek Organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie do budynków przy ul. Trębacka 4 (IV piętro) i ul. Nowowiejska 26 B
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.