eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówBieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-06

Tarnów: Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 46683 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska), ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882869, fax 014 6882876.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie, w następujących rejonach: a/ rejon 1 (Stare Miasto), b/ rejon 3 (Południe), c/ rejon 4 (Mościce) Zakres prac do wykonania na terenach zieleni miejskiej: 1) w okresie opadów śniegu usuwanie śniegu i śliskości pośniegowej ze schodów, alejek parkowych i zieleńcowych, chodników przyległych do zieleńców i parków oraz posypywanie tych miejsc piaskiem /żużel wykluczony/. Dopuszcza się używanie środków chemicznych do zwalczania śliskości na schodach, 2) usuwanie śniegu z urządzeń zabawowych i ławek, po ustaniu opadów śniegu, 3) opróżnianie koszy na odpady komunalne, prostowanie przechylonych lub wywróconych koszy na odpady komunalne oraz utrzymywanie ich w stanie czystości, 4) konserwacja i utrzymywanie we właściwym stanie elementów zabawowych na placach zabaw, w tym.: oliwienie ruchomych elementów, usuwanie na bieżąco drobnych uszkodzeń, bieżąca kontrola pod względem bezpieczeństwa urządzeń zabawowych na placach zabaw, sporządzanie minimum 1 raz w tygodniu protokołu z przeglądu stanu technicznego urządzeń i dostarczenie go do zamawiającego, 5) w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu (warstwa śniegu pow. 10 cm) przystąpić do otrzepania cisów i żywopłotów ze śniegu - po ustaniu opadów, 6) oczyszczanie i usuwanie śmieci, odpadów komunalnych, wyrastającej roślinności i błota ze schodów, alejek parkowych i zieleńcowych oraz chodników przyległych do zieleńców i parków według potrzeb, 7) czyszczenie 2 razy w roku pomników i innych elementów betonowych i metalowych na zieleńcach i w parkach, środkami odpowiednimi do czyszczenia tego typu obiektów, 8) utrzymywanie w czystości mis fontann miejskich w okresie od dnia 30.09.2008 do dnia 31.03.2009 (dotyczy rejonu nr 1 i nr 3), 9) zbieranie śmieci z zieleńców i parków według potrzeb, 10) koszenie trawników wraz z dokaszaniem, grabienie trawy i wywóz: w rejonie Stare Miasto - 8 razy w sezonie, w rejonach pozostałych - 6 razy w sezonie. Terminy powyższe nie dotyczą trawników na zieleńcach będących w wysokim standardzie utrzymania w rejonie 1 i 3. Terminy koszenia określi każdorazowo Zamawiający, z wyprzedzeniem nie krótszym niż jeden dzień roboczy. Na koszenie jednego rejonu przewiduje się nie więcej niż 7 dni kalendarzowych. Wykonawca przed przystąpieniem do koszenia przedstawi Zamawiającemu harmonogram koszeń. W przypadku potrzeby wykonania dodatkowych ilości koszeń Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego w ilości do trzech koszeń. Wysoki standard utrzymania trawników polega na wykonywaniu następujących prac: - nawożenie mineralne azofoską w okresie: 04 - 08.2008 r. 4 razy - koszenie trawników - jeden raz w tygodniu w okresie 20.04 - 15.09 - jeden raz na 2 tygodnie w okresie 16.09 - 31.10 - podlewanie w zależności od potrzeb, co najmniej 10 razy w okresie kwiecień - sierpień - usuwanie roślin dwuliściennych - środkiem chemicznym 2 razy w okresie maj - sierpień - codzienna inspekcja terenu z wykonywaniem zadań wynikających z umowy, Tereny utrzymywane w wysokim standardzie: Rejon I - ul. Mickiewicza 2 , ul. Mickiewicza - fontanna, ul. Krakowska - Świt, ul. Szeroka, plac pod Dębem, Park Strzelecki, Rejon III - USC ul. Gumniska. 11) dokonywanie nasadzeń (z użyciem materiałów dostarczonych przez Zamawiającego zgodnie ze sztuka ogrodniczą) i wykonywanie cięć pielęgnacyjnych i korekcyjnych krzewów i żywopłotów w okresie: od kwietnia do września, odchwaszczanie i usuwanie samosiewów w żywopłotach i skupinach krzewów według potrzeb, wykonywanie wiosennego jednorazowego nawożenia nawozami wieloskładnikowymi (z użyciem materiałów dostarczonych przez Zamawiającego), w okresie wegetacji wykonywanie ochrony chemicznej kwiatów, krzewów i drzew (z użyciem materiałów dostarczonych przez Zamawiającego), 12) obsadzanie (z użyciem materiałów dostarczonych przez Zamawiającego), utrzymywanie i pielęgnowanie w okresie maj - październik rabat kwiatowych (określonych w wykazie dla poszczególnych rejonów), mis (29 sztuk w rejonie nr 1), kwiatonów na lampach oświetleniowych (18 sztuk w rejonie nr 1) łącznie z zabieraniem na okres zimy mis z ul. Wałowej (w rej. nr 1), odchwaszczanie kwietników na bieżąco, podlewanie w zależności od potrzeb, usuwanie przekwitłych kwiatostanów, dosadzanie ubytków, usuwanie roślin po sezonie oraz przekopanie ziemi, 13) systematyczne wg potrzeb grabienie zieleńców i parków z wywozem odpadów komunalnych i liści; grabienie i wywóz liści w parkach miejskich z terenów pozbawionych roślinności trawiastej wykonać jeden raz w okresie wiosennym, 14) utrzymywanie w stanie czystości (mycie z częstotliwością 1 x w miesiącu w okresie maj - październik) urządzeń zabawowych na placach zabaw, ławek, słupów lamp oświetleniowych do wysokości 1,5 m, 15) utrzymanie całoroczne (karmienie) i sprawowanie opieki weterynaryjnej nad łabędziami znajdującymi się na stawie w Parku Strzeleckim w rejonie nr 1 łącznie z przeniesieniem i utrzymaniem ich na zimowym siedlisku, 16) usuwanie odrostów korzeniowych drzew wg potrzeb, 17) inne prace wymienione w kolumnie uwagi w wykazie terenów do utrzymania stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji. Załącznikiem nr 8 do niniejszej specyfikacji jest wykaz terenów przeznaczonych do utrzymania (zgrupowanych w rejonach 1, 3, 4) i mapy (w skalach 1:500 do 1:5000), na których liniami przerywanymi naniesiono kontury terenów przeznaczonych do utrzymywania oraz określono powierzchnie trawników oraz chodników, placów i alejek. 4. Zebrane odpady komunalne (w tym odpady roślinne i liście) należy wywieźć na składowisko odpadów komunalnych przy ul. Cmentarnej w Tarnowie. Koszty transportu i unieszkodliwiania odpadów (wg aktualnego cennika ZSOK) ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca do realizacji przedmiotu umowy użyje własnego sprzętu, narzędzi oraz wszelkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1/. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W szczególności wymagane jest, aby Wykonawca posiadał zezwolenie na prowadzenie działalności na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. nr 39, poz.251 z 2007 r. z późn. zm.) w zakresie transportu odpadów oraz posiadał zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. Nr 236 z 2005 r. poz. 2008 z póź. zm.), Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentów oraz oświadczenia pkt V.6.a,b,c, i SIWZ. 2/. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych) lub w okresie prowadzenia działalności, a jeżeli ten okres jest krótszy w tym okresie, przynajmniej jedna usługę - polegającą na całorocznym utrzymaniu lub konserwacji terenów zieleni, o wartości minimalnej 200.000,-zł brutto.; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonawca może wykazać usługi wykonywane. Przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie lub wykonywanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami stwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie np. referencje, opinie, protokoły odbioru itp. 2.2. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują następującymi narzędziami i urządzeniami: - kosiarki spalinowe samojezdne - dla rej. 1,3,4 min. 1 szt. na 1 rejon - ciągnik rolniczy z pługiem do odśnieżania i przyczepą dwuosiową - dla rej.3,4 min. 1 szt. na 1 rejon - wykaszarki - dla rejonów 1,3,4 min. 1 szt. na 1 rejon - mikrociągnik z pługiem do odśnieżania - dla rejonu 1, min. 1 szt. 2.3. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują minimum: - 6 osobami dla rejonu 1 (Stare Miasto) - 8 osobami - dla rejonu 3 (Południe) - 6 osobami dla rejonu 4 (Mościce), w tym min. po 1 osobie z wykształceniem ogrodniczym dla każdego z rejonów, na który składana jest oferta. Dodatkowo w przypadku Parku Sanguszków i Plant Kolejowych - rejon 3 (Południe), Parku Strzeleckiego - rejon 1 i Parku Im. E. Kwiatkowskiego - rejon 4 (Mościce) kierować pracami może osoba posiadająca tytuł magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów, obejmujących wiadomości w tym zakresie oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12 - miesięczną praktykę zawodową. Prace o charakterze technicznym mogą być prowadzone przez osoby, które posiadają średnie wykształcenie w zakresie pielęgnacji zieleni albo odbyły co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków. Wykonawca musi wskazać osobę, która będzie kierowała pracami w parku zabytkowym. Osoba kierująca musi posiadać dyplom ukończenia wyższych studiów obejmujących wiedzę w zakresie prac konserwatorskich lub prac restauratorskich polegających na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych lub innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej. Osoba ta będzie uczestniczyć w odbiorze prac w każdym miesiącu. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów pkt V.6.a, d,e,f, g, j SIWZ. 3/. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności wymagane jest aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000,00 zł w przypadku składania oferty na 1 rejon, w przypadku składania oferty na dwa rejony minimum 150 000,00 zł Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia pkt V.6. a, h SIWZ. 4/. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 Ustawy. Ocena spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o oświadczenia i dokumenty - pkt V.6.a - j. SIWZ, B. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy (wg załącznika Nr 2), b. aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. zezwolenie na prowadzenie działalności na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach ( Dz.U. nr 39, poz.251 z 2007 r. z późn. zm.) w zakresie transportu odpadów, d. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia lub w okresie prowadzenia działalności - jeżeli ten okres jest krótszy, polegających na całorocznym utrzymaniu lub konserwacji terenów zieleni, z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat realizacji oraz odbiorców (wg zał. nr 3) wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zrealizowane zamówienia zostały wykonane z należytą starannością (referencje, protokoły odbioru, itp.), e. dyplom stwierdzający, że osoba, która będzie kierowała pracami w parkach zabytkowych, ukończyła wyższe studia obejmujące wiadomości w zakresie prac konserwatorskich lub prac restauratorskich polegających na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych lub innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej, f. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg zał. nr 5), g. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (wg zał. nr 4), h . polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, i .ważne zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. Nr 236 z 2005 r. poz. 2008 z póź. zm.), j. oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami, a w przypadku, gdy wykonawca zmierza część zamówienia podzlecić podwykonawcom zobowiązany jest złożyć wykaz podmiotów (podwykonawców) które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu rzeczowego podzleconej części zamówienia (z zastrzeżeniem pkt IV. 5 SIWZ) - wg zał. Nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, 33-100 Tarnów, ul. Goldhammera 3, pok. 201..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, Biuro Obsługi Mieszkańców, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, pok. 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REJON 1 - Stare Miasto.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz i lokalizacja obiektów zieleni miejskiej na terenie Miasta Tarnowa przeznaczonych do całorocznego utrzymaniazieleńców wg. załączników do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: REJON 3 - Południe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz i lokalizacja obiektów zieleni miejskiej na terenie Miasta Tarnowa przeznaczonych do całorocznego utrzymania wg. załączników do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: REJON 4 Mościce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz i lokalizacja obiektów zieleni miejskiej na terenie Miasta Tarnowa przeznaczonych do całorocznego utrzymania wg. załączników do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.