eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczUsługi medyczne.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-22

Bydgoszcz: Usługi medyczne.
Numer ogłoszenia: 466864 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 378 13 19, faks 52 378 13 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi medyczne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prowadzenie badań z zakresu profilaktyki ochrony zdrowia (wstępne, okresowe, kontrolne) i wydanie orzeczeń w zakresie medycyny pracy na rzecz pracowników wojska żołnierzy zawodowych i osób przyjmowanych do pracy, 2. Oznaczanie grupy krwi z wpisem do dokumentów, 3. Wykonywanie badań kierowców pojazdów mechanicznych, w tym kierowców pojazdów uprzywilejowanych, 4. Wykonywanie badań laboratoryjnych i radiologicznych, 5. Wykonywanie badań sanitarno - epidemiologicznych, 6. Wykonywanie konsultacji lekarzy specjalistów, - wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wykonywanie badań lekarskich pracowników, poza terminami badań profilaktycznych ochrony zdrowia, w przypadku zgłoszenia przez pracownika niemożności wykonywania dotychczasowej pracy z powodu: - szkodliwego wpływu wykonywanej pracy na zdrowie pracownika, - ciąży, - wystąpienia objawów wskazujących na powstawanie choroby zawodowej, - wypadku przy pracy lub stwierdzenia choroby zawodowej pracownika niezaliczonego do żadnej z grup inwalidów. 8. Uczestniczenie lekarza medycyny pracy w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy, powołanej przez Zamawiającego. 9. Współdziałanie z Zamawiającym w realizacji przedsięwzięć związanych z oceną ryzyka zawodowego w środowisku pracy oraz współudział z Zamawiającym podczas prac związanych z oceną czynników środowiska pracy wpływających negatywnie na stan zdrowia. 10. Udzielanie porad w zakresie organizacji pracy, ergonomii, fizjologii i psychologii pracy. 11. W ramach świadczonych usług stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca zapewni: - przyjęcie na badania osób kierowanych z 11 WOG Bydgoszcz i instytucji ujętych w wykazie - zał. nr 2 do siwz, codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 14.00; - przyjęcie osób kierowanych na badania z zakresu profilaktyki ochrony zdrowia poza kolejnością; - przyjęcie osób w jednym miejscu, na terenie placówki prowadzącej badania, w dniu stawiennictwa osoby skierowanej; - wydanie przez lekarza medycyny pracy zaświadczenia lekarskiego w 2 egzemplarzach, o zdolności lub utracie zdolności do pracy na określonym stanowisku pracy, - wydanie innych orzeczeń lekarskich dla celów określonych w Kodeksie pracy i przepisach wykonawczych. 12. Świadczenia medyczne będące przedmiotem zamówienia winny być wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarski posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia wymagane przez obowiązujące przepisy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00 - Usługi medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy winna być równa lub wyższa od wartości zawieranej umowy;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Lokalizacja placówki medycznej - 25

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany lokalizacji, adresu placówki świadczącej usługi objęte przedmiotem zamówienia, przy zachowaniu wymogów, dotyczących placówki, wskazanych w SIWZ; b) zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca posługuje sie potencjałem podwykonawców); c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; d) zmiany lub wprowadzenia ustawowej stawki podatku VAT w okresie obowiązywania umowy; e) w sytuacji zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron; f) w przypadku: a) zmiany czynników szkodliwych, uciążliwych i niebezpiecznych dla zdrowia osób w poszczególnych jednostkach, b) zmiany stopnia i zakresu narażenia osób na czynniki szkodliwe, uciążliwe lub niebezpieczne dla zdrowia, g) zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, pod warunkiem spełniania przez te osoby, co najmniej takich samych kwalifikacji zawodowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11wog.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, sztab, pok. nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2012 godzina 09:00, miejsce: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz - kancelaria jawna. Godz. pracy kancelarii 07.30 - 09.00 i 12.30 - 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.