To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2011-02-09
Kraków: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla jednostek Policji woj. ma³opolskiego
Numer og³oszenia: 46687 - 2011; data zamieszczenia: 09.02.2011
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 12899 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. ma³opolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla jednostek Policji woj. ma³opolskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. ma³opolskiego. 2. Zakres podstawowych czynno¶ci wchodz±cych w sk³ad ka¿dorazowego zlecenia prania obejmuje: a) odbiór brudnej bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji, b) pranie, suszenie, maglowanie bielizny p³askiej i pranie, suszenie, prasowanie bielizny fasonowej, c) sk³adanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie czystej bielizny do siedziby danej jednostki Policji, d) w zale¿no¶ci od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie. 3. Szczegó³owy wykaz asortymentu z podzia³em na poszczególne jednostki Policji zawarty jest w za³±czniku nr 2 do SIWZ. 4. ¦wiadczenie kompleksowych us³ug w zakresie przedmiotowego zamówienia bêdzie odbywaæ siê zgodnie z bie¿±cymi potrzebami Policji, dlatego Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany zamówienia w stosunku do orientacyjnych ilo¶ci us³ug okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do SIWZ w przypadkach, gdyby odbiega³y one od faktycznych potrzeb Policji w tym zakresie. 5. Orientacyjne ilo¶ci wskazane w za³±czniku nr 2 do SIWZ dotycz± okresu obowi±zywania umowy. 6. Wykonawca zobowi±zuje siê do prania oddzielnie: a) bielizny po¶cielowej; b) odzie¿y, dresów, pid¿am, itp.; c) firan, zas³on, obrusów, serwet; d) rêczników frotte, rêczników bawe³nianych, ¶cierek; e) kocy; f) poduszek, materacy, podg³ówków; g) flag. 7. Wykonawca zobowi±zuje siê do tego, aby pomieszczenia pralni, w których wykonywane bêd± us³ugi pralnicze w zakresie prania, maglowania i prasowania asortymentu posiada³y barierê higieniczn± miêdzy stron± brudn± i czyst± poprzez fizyczny i funkcjonalny podzia³ na strefê brudn± i czyst±. Ponadto Wykonawca zobowi±zuje siê, aby pralnia w której bêdzie wykonywana us³uga, posiada³a komorê do dezynfekcji kocy, poduszek, materacy, ko³der itp. 8. Wykonawca zobowi±zany jest do stosowania ¶rodków pior±cych i dezynfekcyjnych bêd±cych w wykazie Produktów Biobójczych, zgodnie z zaleceniami VIII Instrukcji PZH, gwarantuj±cych w³a¶ciw± jako¶æ prania i nie powoduj±cych przyspieszonego zu¿ycia pranego asortymentu. 9. Pranie asortymentu przez Wykonawcê prowadzone bêdzie z uwzglêdnieniem obróbki chemiczno-termicznej, tj. minimalna temperatura procesu prania powinna byæ dostosowana do pranego asortymentu. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za ewentualne uszkodzenia mechaniczne asortymentu, jakie powstan± podczas procesu ¶wiadczenia us³ug, chyba ¿e uszkodzenia te s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca odpowiedzialno¶ci nie ponosi. Naprawienie szkody powinno nast±piæ poprzez wydanie Zamawiaj±cemu takiej samej ilo¶ci nowego asortymentu w termie 7 dni od dnia zaistnienia szkody. W przypadku spornej oceny powsta³ej szkody, powo³ana zostanie komisja z³o¿ona z przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy, która podejmie ostatecznie wi±¿±ce decyzje. 11. Wykonawca ponosiæ bêdzie odpowiedzialno¶æ prawn± i materialn± za wykonanie us³ugi pralniczej w zakresie jako¶ci i zgodno¶ci z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych tj. P.P.I.S., PIP, BHP itp. 12. W razie awarii urz±dzeñ pralni Wykonawcy, Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ systematyczne wykonywanie us³ugi na koszt w³asny w pralni spe³niaj±cej wymagania postawione przez Zamawiaj±cego..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 98.31.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Us³ugi odbierania prania 98.31.50.00 - Us³ugi prasowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Czê¶æ NR: 1
Nazwa: Kraków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIÊBIORSTWO WIELOBRAN¯OWE SECO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO WIELOBRAN¯OWE SECO SP. Z O.O.
- Przedsiêbiorstwo Wielobran¿owe SECO Sp. z o.o., ul. Nowos±decka 41 A, 30-683 Kraków, kraj/woj. ma³opolskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 36261,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 42440,63
Oferta z najni¿sz± cen±: 42440,63 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 49859,58
Waluta: PLN.
Czê¶æ NR: 3
Nazwa: Zakopane
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIÊBIORSTWO WIELOBRAN¯OWE SECO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO WIELOBRAN¯OWE SECO SP. Z O.O.
- Przedsiêbiorstwo Wielobran¿owe SECO Sp. z o.o., ul. Nowos±decka 41 A, 30-683 Kraków, kraj/woj. ma³opolskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 10524,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 12862,31
Oferta z najni¿sz± cen±: 12862,31 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 20693,34
Waluta: PLN.
Czê¶æ NR: 4
Nazwa: Chrzanów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.U. URBIÑSCY s.c., ul. Fabryczna 22, 32-540 Trzebinia, kraj/woj. ma³opolskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 1694,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 3196,97
Oferta z najni¿sz± cen±: 3196,97 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 3196,97
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- KR-01/01/KPO/25, Zakup basenów przeznaczonych do produkcji ryb i bezkrêgowców morskich wraz z monta¿em i wyposa¿eniem dla Instytutu Zootechniki - Pañstwowego Instytutu Badawczego
- Wymiana systemu o¶wietlenia ewakuacyjnego i awaryjnego w pawilonie L oraz w pawilonie E na poziomach 0 i +1, w kompleksie budynków S±du Okrêgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7
- Dostawa przed³u¿enia oraz wsparcia dla posiadanych licencji
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 17 PAKIETÓW
- Wykonywanie przegl±dów serwisowych, konserwacji oraz bie¿±cych napraw instalacji wentylacji i klimatyzacji (DZP.260.6.2025)
- (DFP.271.46.2025.KSK) Dostawa materia³ów do zabiegów diagnostyczno-obrazowych.
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie prania bielizny szpitalnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o., Sygn. DZP/05 TP/2025
- DZ.271.34.2025 - Dostawa (dzier¿awa) wielorazowych fartuchów operacyjnych dla Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. ¶w. Jana Paw³a II
- Us³ugi pralnicze
- ¶wiadczenie us³ug w zakresie prania bielizny i odzie¿y medycznej oraz wynajmu i prania bielizny po¶cielowej dla Zak³adu Pielêgnacyjno-Opiekuñczego im. ks. J. Popie³uszki w Toruniu
- Kompleksowy system wynajmu i serwisu odzie¿y roboczej wraz z praniem w³asnej odzie¿y Zamawiaj±cego
- Wynajem, pranie i serwis odzie¿y roboczej i ochronnej dzier¿awionej i bêd±cej w³asno¶ci± Zamawiaj±cego wraz z wynajmem szaf ubraniowych
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.