Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-05
Kaźmierz: Zarządzanie projektem Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Kaźmierz realizowanego w ramach Działania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie wykonywania zadań koordynatora projektu oraz asystenta koordynatora
Numer ogłoszenia: 46689 - 2014; data zamieszczenia: 05.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświatowy , ul. Szamotulska 20, 64-530 Kaźmierz, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 29 18 065, faks 0-61 29 16 320.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazmierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie projektem Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Kaźmierz realizowanego w ramach Działania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie wykonywania zadań koordynatora projektu oraz asystenta koordynatora.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zarządzania projektem Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Kaźmierz realizowanego w ramach Działania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie wykonywania zadań koordynatora projektu oraz asystenta koordynatora. Głównym obowiązkiem Wykonawcy jest zrealizowanie projektu zgodnie z założeniami wniosku o dofinansowanie projektu, terminowo, zgodnie z zaplanowanym budżetem przy zapewnieniu kwalifikowalności wszystkich wydatków oraz zgodności z przepisami prawa krajowego i wspólnotowego, w tym polityką równych szans kobiet i mężczyzn oraz dokumentami i interpretacjami wydanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do realizacji celów projektu i osiągnięcia założonych we wniosku aplikacyjnych wskaźników realizacji poszczególnych celów: 1. Wzrost upowszechnienia edukacji przedszkolnej oraz zapewnienie możliwości objęcia edukacją przedszkolną wszystkich dzieci w wieku 3-5 lat na obszarze wiejskiej Gminy Kaźmierz w wyniku utworzenia 25 dodatkowych miejsc w przedszkolu samorządowym w Kaźmierzu w okresie styczeń 2014-czerwiec 2015 liczba nowych miejsc przedszkolnych wygenerowana w ramach projektu - 25 liczba ośrodków wychowania przedszkolnego, które uzyskały wsparcie w ramach projektu - 1 liczba dzieci z terenów wiejskich w wieku 3-4 lat objęta edukacją przedszkolną w ramach projektu - 25 2. Podniesienie jakości infrastruktury przedszkola samorządowego w Kaźmierzu, w wyniku zakupu w 2014 roku wyposażenia, sprzętu i pomocy dydaktycznych na potrzeby funkcjonowania nowego oddziału przedszkolnego ilość wyposażonych nowych sal przedszkolnych - 1 ilość wyposażonych nowych łazienek przedszkolnych -1 ilość wyposażonych nowych szatni przedszkolnych - 1 3. Wyrównywanie różnic edukacyjnych i przystosowawczych oraz zapobieganie marginalizacji społecznej dzieci wiejskich w terenu Gminy Kaźmierz, w wyniku objęcia edukacją przedszkolną 25 dzieci w wieku 3-4 lat z terenów wiejskich w okresie styczeń 2014-czerwiec 2015 liczba dzieci z terenów wiejskich objęta edukacją przedszkolną w nowo powstałym oddziale przedszkolnym - 25 4. Podniesienie jakości i atrakcyjność edukacji przedszkolnej w Gminie Kaźmierz w wyniku realizacji bezpłatnych zajęć dodatkowych oraz wycieczek edukacyjno-krajoznawczych w przedszkolu samorządowym w Kaźmierzu w okresie styczeń 2014-czerwiec 2015 liczba godzin bezpłatnych zajęć dodatkowych - 850 liczba zorganizowanych wycieczek edukacyjno-krajoznawczych - 22 3. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: a) nadzór nad prawidłową realizacją merytorycznych działań projektu, zgodnie z wymogami POKL oraz obowiązującymi przepisami krajowymi, w oparciu o umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami, b) realizacja zadań zgodnie z obowiązującymi dokumentami programowymi POKL, w tym zwłaszcza: SZOP POKL, Zasadami Finansowania POKL, Wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków w ramach POKL c) podejmowanie niezbędnych działań mających na celu terminowe osiągnięcie wskaźników rezultatu projektu, d) organizowanie comiesięcznych spotkań zespołu projektowego w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania i przekazywania Zamawiającemu postępów w realizacji projektu oraz informowanie zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu, e) przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu, f) przygotowanie, koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z promocją, ewaluacją, realizacją oraz rozliczeniem projektu, g) opracowanie formularzy w związku ze zmianami w projekcie, h) przygotowanie części sprawozdawczej i finansowej wniosków o płatność zaliczkową i końcową, i) przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów, w tym przygotowanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu projektu oraz zgłoszenie ich do rejestru upoważnień j) przygotowanie i koordynacja korespondencji związanej z realizacją projektu, prowadzonej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Poznaniu, k) monitorowanie postępów i poziomu osiągnięcia rezultatów projektu oraz postępu finansowego w poszczególnych okresach czasu, podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu, l) zgłaszanie do WUP w Poznaniu wszelkich zmian w realizacji i w budżecie projektu, przygotowywanie formularzy zmian merytorycznych i budżetowych, m) nadzór nad prowadzeniem bazy danych PEFS, n) obsługa administracyjno-biurowa i archiwizacja dokumentacji projektu, o) nadzór nad prawidłową realizacją umów na świadczenie usług zleconych realizowanych w ramach projektu p) nadzór nad prawidłową realizacją promocji projektu - zapewnienie zgodności wizualizacji materiałów informacyjno - promocyjnych z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL, q) udział w kontrolach prowadzonych przez organy zewnętrzne, r) przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia usług i dostaw realizowanych w ramach projektu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie:dwatysiącezłotych00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Duszniki O/Kaźmierz Nr 93 9072 0002 2002 0204 5997 0009 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium proszę dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz winien to być oryginał dokumentu. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na zarządzaniu projektem realizowanym w ramach Priorytetu IX POKL o wartości minimum 500 000,00 zł z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie, w celu wykonania zamówienia, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. minimum dwiema osobami przewidzianymi do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: 1) minimum jedną osobą przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia na stanowisku koordynatora projektu spełniającą łącznie następujące kryteria: posiada wykształcenia wyższe, posiada minimum trzyletnie doświadczenie w pracy na stanowisku koordynatora w projektach realizowanych w ramach Priorytetu IX POKL, posiada doświadczenie w pracy na stanowisku koordynatora w minimum jednym projekcie o wartość minimum 500.000,00 realizowanym przez okres co najmniej 18 miesięcy, posiada minimum trzyletnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym w placówce oświatowej; 2) minimum jedną osobą przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia na stanowisku asystenta koordynatora spełniającą łącznie następujące kryteria: posiada wykształcenia wyższe, posiada minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w zespole zarządzającym w projektach realizowanych w ramach POKL (lub w projektach realizowanych w publicznych placówkach oświatowych), posiada doświadczenie w pracy w zespole zarządzającym w projektach realizowanych w ramach POKL w minimum jednym projekcie o wartość minimum 500.000,00 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 70 000,00 PLN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do Umowy, w tym terminu jej realizacji, w przypadku, gdy taka konieczność będzie wynikała z następujących okoliczności: 1) jako następstwo zmian obowiązujących przepisów lub w przypadku, gdy konieczność taka wynikać będzie z decyzji Instytucji Wdrażającej/Instytucji Pośredniczącej II stopnia; 2) zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku zmiany porozumienia o dofinansowanie projektu lub harmonogramu rzeczowo - finansowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kazmierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświatowy w Kaźmierzu
64-530 Kaźmierz
ul. Szamotulska 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Kaźmierzu 64-530 Kaźmierz ul. Szamotulska 20 sekretariat pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.