To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-15
Kępice: UTWORZENIE CENTRUM AKTYWNOŚCI LOKALNEJ W KĘPICACH
Numer ogłoszenia: 467010 - 2013; data zamieszczenia: 15.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 406528 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępice, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 059 8576621, faks 059 8576624.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTWORZENIE CENTRUM AKTYWNOŚCI LOKALNEJ W KĘPICACH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem przetargu są roboty wykończeniowe części budynku Gminnego Centrum Ratownictwa , z przeznaczeniem na Centrum Aktywności Lokalnej w Kępicach. Zakres robót obejmuje: 1 Roboty budowlane 1)Stan wykończeniowy- roboty wewnętrzne - ścianki działowe z płyt gazobetonowych gr. 12 cm o wymiarach 59x24x12 - ścianki działowe gr. 10 cm w toaletach wykonane z płyt gipsowo- kartonowych wodoodpornych na ruszcie stalowym C 75. Ścianki na niepełną wysokość( 2,00 m) z prześwitem nad podłogą o wysokości 15 cm. - posadzki na parterze oraz na piętrze ocieplone styropianem gr. 6 cm. W toaletach, ciągach komunikacyjnych, pomieszczeniu na rowery, Sali zebrań gminnych oraz w kuchni płytki typu gres wymiarach 30X30. W pozostałych pomieszczeniach wykładzina trudnościeralna, złącza spawane z wywinięciem na ściany 10 cm. - stopnie, podstopnie oraz podesty na klatce schodowej wyłożone płytkami trudnościeralnymi i antypoślizgowymi o wymiarach 30x30 cm. Balustrada z prętów kwadratowych na słupkach kwadratowych umocowanych w licu stopni schodowych, pochwyt z rury ze stali niklowej. - tynki ścian wykonane z zaprawy wapienno- cementowej kat. III, - strop podwieszany z płyt gipsowo kartonowych gr. 12 mm, na stelażu stalowym mocowany do płyt żerańskich. - w ciągach komunikacyjnych na ścianach lamperia o wysokości 1,5 m. - tynki ścian oraz strop malowane farbami emulsyjnymi. - strop na pierwszym piętrze ocieplony płytami z wełny mineralnej gr. 18 cm 2) Stan wykończeniowy- roboty zewnętrzne - wykonanie podestu wejściowego. - wykonanie zadaszenia nad wejściem do CAL. - wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych 2 Instalacje elektryczne 1)Montaż WLZ i rozdzielni 2)Instalacje elektryczne p/t 3)Montaż osprzętu i opraw 3 Instalacje sanitarne 1)Instalacja kanalizacji sanitarnej- piony i poziomy z rur PCV. 2)Instalacje wodociągowe wewnętrzne- wykonana z rur ocynkowanych 3)Instalacje centralnego ogrzewania 4 Wyposażenie 4.1. Wypożyczalnia rowerów Rowery - 5 szt. Stół (160x100) - 1 szt. Krzesło (standard) - 1 szt. Stojak na rowery (5 stanowisk) 4.2. Kafejka internetowa Biurka komputerowe - 2 szt. Biurka komputerowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych - 2 szt. Krzesła obrotowe - 4 szt. Laptopy z oprogramowaniem - 4 szt. Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, ksero) - 1 szt. 4.3. Izba pamięci Stół konferencyjny( na 10 osób) - 1 szt. Krzesełka (standard) - 10 szt. Projektor - 1 szt. Ekran do projektora - 1 szt. Telewizor 43 cali- 1 szt. Odtwarzacz DVD - 1 szt. Laptop z oprogramowaniem - 1 szt. Tablice edukacyjne o tematyce rybackiej - 3 szt. 4.4. Siłownia Orbitrek - 1 szt. Rower stacjonarny - 1 szt. Bieżnia - 1 szt. Ławeczka do ćwiczeń - 1 szt. Hantle 5 kg - 4 szt. Hantle 10 kg - 4 szt. 4.5. Sala fitness Hantle 1 kg - 10 szt. Lustra ścienne - 3 szt. Mata do ćwiczeń - 10 szt. Stepy - 10 szt. Duże piłki do ćwiczeń - 10 szt. 4.6. Pokój trenera Szafa pod klucz 180x90 cm - 1 szt. Stół (160x100) - 1 szt. Krzesełka (standard) - 3 szt. 4.7. Aneks kuchenny Meble - 1 kpl. Lodówka 160l - 1 szt. Kuchenka gazowo - elektryczna - 1 szt. Okap - 1 szt. Bateria z mieszaczem - 1 szt. Stół (160x100) - 1 szt. Krzesełka (standard) - 4 szt. 3.1 dokumentacja projektowa-załącznik nr 10 do SIWZ, przedmiar robót- załącznik nr 11 do SIWZ, zestawienie wyposażenia- załącznik nr 12 do SIWZ. 3.2 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. Z 2006 r. nr 158 poz. 1118 ze zm.). 3.3 W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z umową lub obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 3.4 Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 3.5 Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru ostatecznego całego zadania. 3.7. Ilekroć w niniejszej specyfikacji przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne, ponieważ zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne wyżej opisanym. Zamawiający informuje, że na niniejsze zadanie Zamawiający otrzymał dofinansowanie z Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR)oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności i w przypadku narażenia Zamawiającego na utratę dofinansowania spowodowanym przez niedotrzymanie obowiązków umownych, z winy Wykonawcy, Zamawiający będzie dochodził pełnych roszczeń.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.70 - Roboty budowlane w zakresie budynków rozrywkowych 45.21.61.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR)oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Budowlano- Usługowo- Handlowe Kębud, ul. Gen. Sikorskiego 8, 77-230 Kępice, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 401539,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 425257,75
Oferta z najniższą ceną: 425257,75 / Oferta z najwyższą ceną: 496158,61
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.