To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2014-03-05
¦widnica: Przetarg nieograniczony P-1/II/14 na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Adaptacja (przebudowa i remont) lokalu mieszkalnego przy ul. ¯eromskiego 40/6
w ¦widnicy na mieszkanie treningowe dla osób niepe³nosprawnych.
Numer og³oszenia: 46711 - 2014; data zamieszczenia: 05.03.2014
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 27970 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upo¶ledzeniem Umys³owym Ko³o w ¦widnicy, ul. M. Kozara - S³obódzkiego 28, 58-105 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 74 8521039, faks 74 8521039.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przetarg nieograniczony P-1/II/14 na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Adaptacja (przebudowa i remont) lokalu mieszkalnego przy ul. ¯eromskiego 40/6 w ¦widnicy na mieszkanie treningowe dla osób niepe³nosprawnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane zwi±zane z adaptacj± (przebudowa i remont) lokalu mieszkalnego przy ul. ¯eromskiego 40/6 w ¦widnicy na mieszkanie treningowe dla osób niepe³nosprawnych. 3.2. Wspólny s³ownik zamówieñ publicznych CPV 45400000-1 Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45420000-7 Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 3.3. Lokalizacja Lokal mieszkalny przy ul. ¯eromskiego 40/6 w ¦widnicy zlokalizowany jest w budynku, który jest obiektem mieszkalnym, w zabudowie zwartej, w pierzei ulicy ¯eromskiego po jej po³udniowo-zachodniej stronie, podpiwniczony, piêciokondygnacyjnym z czê¶ciowo u¿ytkowym poddaszem. 3.4. Zakres przedmiotu zamówienia Budynek, w którym po³o¿one jest mieszkanie do remontu jest obiektem mieszkalnym wielorodzinnym, w zabudowie zwartej, w pierzei ul. ¯eromskiego 40 po jej po³udniowo-zachodniej stronie, podpiwniczony, piêciokondygnacyjny z czê¶ciowo u¿ytkowym poddaszem. Konstrukcja budynku tradycyjna. ¦ciany fundamentowe ceglano-kamienne. ¦ciany zewnêtrzne i wewnêtrzne kondygnacji nadziemnych z ceg³y ceramicznej pe³nej na zaprawie cementowo-wapiennej. Stropy nad piwnicami to sklepienia odcinkowe na belkach stalowych nad kondygnacjami powy¿ej parteru drewniane belkowe ze ¶lepym pu³apem. Klatka schodowa dwubiegowa ze spocznikami o konstrukcji masywnych sklepieñ odcinkowych, o konstrukcji drewnianej na drewnianych belkach policzkowych. Dach jednospadowy o konstrukcji drewnianej, kryty pap± na deskowaniu. Stolarka okienna PVC i drzwiowa drewniana. Tynki wewnêtrzne g³adkie - wapienne i cementowo-wapienne. Budynek wyposa¿ony jest w instalacje: wodno-kanalizacyjn±, gazow± oraz elektryczn±. Wykonanie robót remontowych budowlanych i instalacyjnych w lokalu mieszkalnym nr 6 ma na celu dostosowania pomieszczeñ mieszkalnych spe³niaj±cych funkcjê mieszkania treningowego. Niezbêdna zatem jest przebudowa dotychczasowej kuchni na ³azienkê wyposa¿on± w kabinê WC i dwie kabiny natryskowe na potrzeby lokalu mieszkalnego dla osób niepe³nosprawnych. Zachowany zostanie jednak charakter budynku a kubatura nie ulegnie zmianie. Na poziomie modernizowanej kondygnacji w skutek projektowanych zmian uzyska siê nastêpuj±ce pomieszczenia mieszkalne: dwa pokoje (sypialnie), przedpokój i holl, pokój dziennego pobytu, kuchniê, wyodrêbniony WC i ³azienkê o ³±cznej powierzchni u¿ytkowej 132,6 m2. 3.5. Zakres robót - Wykonanie robót remontowo-budowlanych oraz robót demonta¿owych. - Wykonanie robót instalacyjnych w zakresie instalacji wodoci±gowej, kanalizacyjnej i CO. - Wykonanie instalacji gazowej wraz z monta¿em kot³a dwufunkcyjnego. - Wykonanie instalacji elektrycznej oraz robót demonta¿owych. Zamawiaj±cy podzieli³ zamówienie na II etapy. Etap I Wykonanie nastêpuj±cych robót remontowych: 1) Rozbiórkê istniej±cych instalacji, oraz wykonanie nowych zgodnie z projektami bran¿y elektrycznej, gazowej wodoci±gowej i kanalizacyjnej. 2) Rozebranie pieców kaflowych. 3) Wykonanie nowej instalacji CO wraz z monta¿em urz±dzeñ. 4) Wykonanie ¶cianki dzia³owej z kszta³tek szklanych w ³azience. 5) Monta¿ osprzêtu i armatury. 6) Przygotowanie powierzchni ¶cian, sufitów i posadzek oraz wykonanie ok³adzin z p³ytek w sanitariatach. Etap II Wykonanie nastêpuj±cych robót remontowych: 1) Roboty tynkowe na ¶cianach i sufitach w pomieszczeniach wraz z przygotowaniem powierzchni pod³o¿y. 2) Zakup i monta¿ stolarki okiennej i drzwiowej. 3) Roboty malarskie ¶cian i sufitów. 4) Zakup i monta¿ paneli pod³ogowych w pomieszczeniach. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. Wykonawca winien z³o¿yæ ofertê na ca³o¶æ zadania tj. na Etap I i na Etap II, zgodnie ze wzorem formularza oferty przetargowej (za³±cznik A do SIWZ). 3.6. Przedmiot zamówienia szczegó³owo zosta³ opisany w: 1. projekcie budowlanym pn. przebudowa lokalu mieszkalnego nr 6 zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. ¯eromskiego 40 w ¦widnicy dz. nr 104/1 obr. 0004 ¦ródmie¶cie autorstwa projektanta Tomasza Zbigniewa Kêdzierskiego, 2. szczegó³owych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - STWiOR, 3. niniejszym SIWZ. Projekt budowlany i Szczegó³owe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, o których mowa w pkt. 3.6 stanowi±ce za³±cznik C do SIWZ, a tak¿e przedmiary robót, stanowi±ce za³. D do SIWZ znajduj± siê na stronie internetowej Zamawiaj±cego: www.psouu.swidnica.pl . UWAGA! Przedmiary robót maj± charakter wy³±cznie pogl±dowy i zosta³y za³±czone pomocniczo w celu u³atwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcê. Przedmiary robót nie stanowi± opisu przedmiotu zamówienia. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wgl±du w siedzibie Zamawiaj±cego - Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Upo¶ledzeniem Umys³owym, Ko³o w ¦widnicy, ul. Kozara - S³obódzkiego 28, 58-100 ¦widnica, Biuro Obs³ugi Placówek. 3.7. Warunki wykonania robót 3.7.1. Przedmiot zamówienia wykonywany bêdzie zgodnie z nale¿yt± staranno¶ci±, zaplanowanym zakresem oraz sposobem realizacji, w szczególno¶ci zgodnie z dokumentacj± projektow±, zaleceniami Zamawiaj±cego i projektem umowy, tak aby dzie³o mog³o byæ przekazane w efekcie koñcowym jako obiekt w pe³ni funkcjonalny oraz zgodny z przepisami prawa i zasadami sztuki budowlanej. 3.7.2. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane zgodnie z: re¿imem technologicznym, z normami uznanymi jako obowi±zuj±ce wg przepisów art. 10 ustawy Prawo Budowlane oraz przepisami BHP. 3.7.3. Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie robót zgodnie z warunkami SIWZ, za jako¶æ zastosowanych materia³ów i wykonywanych robót oraz za ich zgodno¶æ z dokumentacj±, o której mowa w pkt. 3.6 SIWZ. 3.7.4. W przypadku rozbie¿no¶ci w ustaleniach poszczególnych dokumentów, obowi±zuje nastêpuj±ca hierarchia ich wa¿no¶ci: specyfikacje techniczne, projekt budowlany, inne dokumenty. 3.7.5. Wszelkie materia³y, urz±dzenia i technologie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia zostan± nabyte we w³asnym zakresie przez Wykonawcê; Wykonawca dostarczy materia³y i zrealizuje przedmiot zamówienia przy u¿yciu w³asnych lub wypo¿yczonych we w³asnym zakresie, na w³asny koszt narzêdzi i ¶rodków transportu. 3.7.6. Wszystkie u¿yte do budowy materia³y musz± odpowiadaæ parametrom podanym w projekcie, powinny byæ nowe i posiadaæ odpowiedni atest, certyfikat na znak bezpieczeñstwa, certyfikat lub deklaracjê zgodno¶ci z polsk± norm± (lub inn± norm± obowi±zuj±c± w miejscu wykonywania przedmiotu umowy) lub z aprobat± techniczn±, ¶wiadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje zezwalaj±ce na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudowaniem nale¿y przed³o¿yæ do akceptacji inspektorowi nadzoru inwestorskiego. O uzyskaniu wy¿ej okre¶lonej akceptacji Wykonawca poinformuje Zamawiaj±cego. 3.7.7. W przypadku braku atestów lub aprobat technicznych na materia³y podane w dokumentacji projektowej Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y zamienne o parametrach technicznych równowa¿nych, za pisemn± zgod± inspektora nadzoru i Zamawiaj±cego. 3.7.8. Akceptacja materia³ów przez Zamawiaj±cego, nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialno¶ci za skutki wynikaj±ce z zastosowania niew³a¶ciwych materia³ów, nie spe³niaj±cych wymogów norm obowi±zuj±cych w miejscu realizacji przedmiotu umowy. 3.7.9. Wykonawca zobowi±zany jest do okazania inspektorowi nadzoru oraz Zamawiaj±cemu dokumentów, o których mowa w pkt. 3.7.6. na ka¿dym etapie realizacji robót. 3.7.10. Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osobê wskazan± w ofercie, posiadaj±c± odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. 3.7.11. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia dokumentacji dla czynno¶ci wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami. 3.7.12. Wykonawca umie¶ci na budowie w widocznym miejscu og³oszenie zawieraj±ce dane dotycz±ce bezpieczeñstwa pracy i ochrony zdrowia. 3.7.13. Wykonawca, we w³asnym zakresie i na w³asny koszt zrealizuje tymczasowe obiekty i urz±dzenia na terenie placu budowy (punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy). 3.7.14. Wykonawca bêdzie ponosi³ koszty organizacji terenu budowy, koszty zagospodarowania zaplecza budowy, zu¿ycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urz±dzeñ zwi±zanych z terenem budowy oraz innych nak³adów, niestanowi±cych warto¶ci robót budowlanych, a niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Ww. koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. 3.7.15. Wykonawca poniesie koszty prób, badañ jako¶ci robót, itp., a tak¿e koszty sporz±dzenia inwentaryzacji powykonawczej robót stanowi±cych przedmiot zamówienia. Ww. koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. 3.7.16. Wykonawca, od dnia protokolarnego przekazania placu budowy odpowiada za utrzymanie ³adu i porz±dku, usuwanie na swój koszt wszelkich ¶mieci, odpadów, opakowañ i innych pozosta³o¶ci po zu¿ytych materia³ach. W przypadku zaniechana, czynno¶ci porz±dkowe mog± zostaæ wykonane przez Zamawiaj±cego na koszt Wykonawcy. 3.7.17. Wykonawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie prowadzonych robót przez ca³y okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia. 3.7.18. Roboty nale¿y prowadziæ w sposób zapewniaj±cy ci±g³o¶æ pracy i bezpieczeñstwo osób i mienia znajduj±cych siê w strefie zagro¿enia. Wszelkie koszty zwi±zane ze stratami przez niew³a¶ciwe zabezpieczenie obiektu bêd± obci±¿aæ Wykonawcê. 3.7.19. Wykonawca ponosi wszelk± odpowiedzialno¶æ za szkody powsta³e w trakcie realizacji robót, równie¿ wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. 3.7.20. Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania na w³a¶ciwe wysypisko odpadów, materia³ów z rozbiórki nie nadaj±cych siê do ponownego wbudowania, 3.7.21. Zgodnie z ustaw± z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 ze zm.) Wykonawca zobowi±zany jest do utylizacji materia³ów stanowi±cych niebezpieczne odpady. Koszty utylizacji materia³ów rozbiórkowych Wykonawca ujmie w cenie oferty. Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest do okazania w³a¶ciwego dokumentu potwierdzaj±cego przekazanie wszystkich tego wymagaj±cych odpadów do utylizacji, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. 3.7.22. Zamawiaj±cy zapewni sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez osobê posiadaj±c± stosowne uprawnienia kolejowe. 3.7.23. Polecenia Inspektora nadzoru dotycz±ce realizacji robót bêd± wykonywane przez Wykonawcê nie pó¼niej ni¿ w czasie przez niego wyznaczonym, pod gro¼b± wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytu³u wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca. 3.7.24. Zamawiaj±cy w ka¿dym czasie bêdzie uprawniony do przeprowadzenia kontroli prowadzonych robót lub innych czynno¶ci objêtych przedmiotem zamówienia pod wzglêdem ich jako¶ci oraz terminowo¶ci 3.8. Warunki odbioru robót 3.8.1. Wykonawca zg³asza do odbioru wszystkie roboty zanikowe, 3.8.2. Odbiory czê¶ciowe robót zanikowych bêd± rejestrowane w dzienniku budowy. W odbiorach czê¶ciowych uczestnicz±: kierownik budowy oraz inspektor nadzoru inwestorskiego. 3.8.3. Po zakoñczeniu robót Wykonawca zobowi±zany jest do uporz±dkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiaj±cemu w terminie ustalonym na odbiór robót. 3.8.4. Przed zg³oszeniem gotowo¶ci do odbioru koñcowego zadania, Wykonawca dostarcza inspektorowi nadzoru inwestorskiego wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe: dziennik budowy, wyniki kontroli jako¶ci, dokumentacjê powykonawcz±, ¶wiadectwa jako¶ci, certyfikaty, atesty lub inne dokumenty wymienione w rozdz. 3, ust. 3.7, pkt 3.7.6. 3.8.5. Niekompletna dokumentacja odbiorowa powodowaæ bêdzie odmowê Zamawiaj±cego do przyst±pienia do czynno¶ci odbioru koñcowego. 3.8.6. Zamawiaj±cy przyst±pi do czynno¶ci odbiorowych przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od daty zg³oszenia gotowo¶ci do odbioru robót, z zastrze¿eniem jw. Podstaw± rozpoczêcia czynno¶ci odbioru koñcowego bêdzie zawiadomienie pisemne Wykonawcy, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakoñczeniu wszystkich robót bêd±cych przedmiotem zamówienia potwierdzony ze strony Zamawiaj±cego przez inspektora nadzoru oraz potwierdzenie inspektora nadzoru kompletno¶ci przekazanych mu przez Wykonawcê dokumentów odbiorowych. 3.8.7. Z czynno¶ci odbioru koñcowego robót bêdzie spisany protokó³ podpisany przez Zamawiaj±cego, inspektora nadzoru, oraz Wykonawcê, zawieraj±cy wszelkie ustalenia dokonane w czasie odbioru, jak te¿ terminy wyznaczone na usuniêcie stwierdzonych przy odbiorze wad. Data sporz±dzenia protoko³u odbioru ostatecznego robót jest dat± zakoñczenia realizacji przedmiotu zamówienia. 3.8.8. Zakoñczenie robót i zg³oszenie przez Wykonawcê gotowo¶ci do odbioru koñcowego nast±piæ winno w terminie gwarantuj±cym mo¿liwo¶æ zakoñczenia czynno¶ci odbiorowych i podpisania protoko³u koñcowego odbioru robót w nieprzekraczalnym terminie, okre¶lonym w rozdz. 4 SIWZ. 3.8.9. Szczegó³owe warunki odbioru robót s± zgodne z projektem umowy do³±czonym do SIWZ. 3.9. Warunki rozliczenia robót 3.9.1. Za wykonanie przedmiotu umowy ustala siê wynagrodzenie rycza³towe zgodne z cen± ofertow± Wykonawcy. 3.9.2. Cena rycza³towa uwzglêdnia wszystkie koszty wynikaj±ce z obowi±zków Wykonawcy okre¶lonych w niniejszej SIWZ, i projekcie umowy. 3.9.3. Przedmiot umowy zostanie rozliczony jedn± faktur±. 3.9.4. Warunkiem wystawienia faktury koñcowej przez Wykonawcê jest spe³nienie ³±czne ni¿ej wymienionych warunków: 1) zakoñczenie wszystkich robót objêtych zamówieniem, ³±cznie z usuniêciem wad i usterek ustalonych w trakcie odbioru i zawartych w protokole ostatecznego odbioru robót. 2) pozytywny odbiór koñcowy robót potwierdzony podpisanym przez strony protoko³em odbioru koñcowego wykonanych robót, 3) przekazanie Zamawiaj±cemu uporz±dkowanego terenu budowy, 4) zaakceptowanie przez Zamawiaj±cego rozliczenia koñcowego za wykonany przedmiot umowy. 3.9.5. Termin p³atno¶ci faktury ustala siê do 30 dni od daty dostarczenia ich Zamawiaj±cemu, 3.9.6. Szczegó³owe warunki rozliczenia robót s± zgodne z projektem umowy do³±czonym do SIWZ. 4. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamawiaj±cy wyznacza nieprzekraczalny termin wykonania zamówienia tj.: a) przekazanie placu budowy nast±pi najpó¼niej w 5 dniu po podpisaniu umowy, b) rozpoczêcie realizacji - w dniu protokolarnego przekazania placu budowy, c) zakoñczenie realizacji: Etap I - 31 marzec 2014 r. - rozumiany jako data sporz±dzenia protoko³u odbioru koñcowego wykonanych robót. Etap II - 31 maja 2014 r. - rozumiany jako data sporz±dzenia protoko³u odbioru koñcowego wykonanych robót. 5. GWARANCJA I RÊKOJMIA Zgodnie z §18 projektu umowy, Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci na okres 5 lat na wszystkie wykonane prace budowlane, licz±c od daty odbioru i przekazania do u¿ytkowania przedmiotu zamówienia. Wymagany okres rêkojmi 24 m-ce - na warunkach i zasadach okre¶lonych przepisami KC oraz warunkami okre¶lonymi w karcie gwarancyjnej. UWAGA! Termin realizacji przedmiotu zamówienia oraz udzielonej gwarancji nie jest kryterium oceny oferty, jest natomiast warunkiem przyjêcia oferty..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARAMIR, ul. Malczewskiego 12/113, 58-309 Wa³brzych, kraj/woj. dolno¶l±skie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 111111,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 106081,92
Oferta z najni¿sz± cen±: 95815,55 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 175654,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Doposa¿enie placów zabaw w Przedszkolach Miejskich nr 14, 15 i 16 w ¦widnicy w ramach projektu unijnego "¦widnickie przedszkolaki odkrywaj± ¶wiat" FEDS.08.03-IZ.00-0009/24
- "Bie¿±ce utrzymanie dro¿no¶ci sieci kanalizacji deszczowej i urz±dzeñ odwadniaj±cych drogi gminne i wojewódzkie, (...), w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r."
- "Dostawy materia³ów do sterylizacji"
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto ¦widnica ul. Kraszowicka 32, ul. Kraszowicka 34, ul. Kraszowicka 35 POSTÊPOWANIE Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- Utrzymanie i wymiana oznakowania pionowego i urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego na drogach gminnych w ¦widnicy w 2025 r.
- Wykonanie robót budowlanych w jednostkach o¶wiatowych w ramach projektów FEDS.08.01-IZ.00-0064/24 "Edukacja Przysz³o¶ci" oraz FEDS.08.03-IZ.00-0009/24 "¦widnickie przedszkolaki odkrywaj± ¶wiat"
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- "Zakup i monta¿ magazynów energii elektrycznej dla Gminy Popów"
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska g³ównego w Rosanowie"
- Roboty budowlane w podziale na 2 zadania: Zad. nr 1 remont III i IV piêtra w SDM Pasat Polit. Mor. w Sz-nie ul. Starzyñskiego 9, Zad. nr 2 remont III i IV piêtra w SDM Korab Polit. Mor. w Sz-nie
- Budowa kanalizacji sanitarnej od granicy z Gmin± Lubieñ do oczyszczalni ¶cieków w Pcimiu
- Budowa przydomowych oczyszczalni ¶cieków wraz z budow± hydroforni i rozbudow± sieci wodoci±gowej w Gminie Mi±czyn
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.